Skocz do zawartości
lukaszpiech.pl

hitme.net.pl - jak szybko aktywuja

Polecane posty

wlasnie zamowilem i zaplacilem przez paypal konto VPS plus instalacja servera www na hitme.net.pl Czy orientujecie sie jak dlugo sie czeka na uruchomienie uslugi? bo po zakupie i potwierdzeniu platnosci nic nie bylo napisane

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Aimer

wlasnie zamowilem i zaplacilem przez paypal konto VPS plus instalacja servera www na hitme.net.pl Czy orientujecie sie jak dlugo sie czeka na uruchomienie uslugi? bo po zakupie i potwierdzeniu platnosci nic nie bylo napisane

Pan Marek i Dominik "koczują" głównie nocą, jeśli VPS to Xen lub OpenVZ to zraz po zaksięgowaniu płatności powinien być aktywny.

Jak co to pisz na marek[at]hitme.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zobacz jak mi szybko aktywowali usługę:

 

 

2 grudnia 2010 roku opłaciłem u nich serwer VPS + usługę przerobienia go na VPN, łącznie 98 zł. Wcześniej dostałem informacje, że zainstalowanie takiej usługi nie potrwa dłużej niż 5 dni.

 

2 grudnia potwierdziłem instalację openVPN na moim serwerze, pomimo to dostałem takiego maila od nich:

"Witam,

Szanowny Panie, w związku z konfliktem pakietów uprzejmie proszę o wyrażenie zgody na reinstalację systemu operacyjnego..."

 

Po czym oczywiście wyraziłem zgodę i 7 grudnia dostałem maila:

 

"Witam,

Panie Piotrze, w środę w ciągu dnia operacja zostanie dla Pana zakończona."

 

Do dnia dzisiejszego usługa nie została zainstalowana i moje maile zostały zignorowane. Mamy 24 grudnia. Zażądałem całkowitego zwrotu poniesionych przeze mnie kosztów.

 

 

Odradzam każdemu tę firmę hostingową, omijać z daleka!

 

Pozdrawiam forumowiczów

 

Piotr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Aimer

Zobacz jak mi szybko aktywowali usługę:

 

 

2 grudnia 2010 roku opłaciłem u nich serwer VPS + usługę przerobienia go na VPN, łącznie 98 zł. Wcześniej dostałem informacje, że zainstalowanie takiej usługi nie potrwa dłużej niż 5 dni.

 

2 grudnia potwierdziłem instalację openVPN na moim serwerze, pomimo to dostałem takiego maila od nich:

"Witam,

Szanowny Panie, w związku z konfliktem pakietów uprzejmie proszę o wyrażenie zgody na reinstalację systemu operacyjnego..."

 

Po czym oczywiście wyraziłem zgodę i 7 grudnia dostałem maila:

 

"Witam,

Panie Piotrze, w środę w ciągu dnia operacja zostanie dla Pana zakończona."

 

Do dnia dzisiejszego usługa nie została zainstalowana i moje maile zostały zignorowane. Mamy 24 grudnia. Zażądałem całkowitego zwrotu poniesionych przeze mnie kosztów.

 

 

Odradzam każdemu tę firmę hostingową, omijać z daleka!

 

Pozdrawiam forumowiczów

 

Piotr

 

Żądać oczywiście możesz, ale czy Ci zwrócą.

U nich bok pracuje świetnie, ostatnio włączono dla mnie jedną funkcję, zwirtualizowane urządzenie.

Teraz jesteśmy na etapie wdrażania IPv6, otrzymam całą klasę z delegacją na moje DNSy.

 

A w styczniu w firmie kolejne nowości, szczegółów nie będę zdradzał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jako ze to moj pierwszy post, to chcialbym sie dowiedziec ile u Was trwala aktywacja dodatkowych uslug. Serwer aktywowali mi w miare szybko, ale juz panel DA to chyba nigdy nie wlacza. Pisalem do suppoertu ze 3 meile, oraz pisalem na biuro i zero odpowiedzi.

Mam u nich jeden serwer ale przy takiej predkosci aktywacji, to chyba nie bede go utrzymywal dalej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

BOK hitme to to forum, także zapewne zaraz otrzymasz odpowiedź ;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Aimer

Spokojnie, mnie obiecano aktywację HVMa dziś w nocy, jednak po założeniu ticketa nadal brak odpowiedzi.

Taka firma... Widać, to co ustalają z klientem telefonicznie mija się z rzeczywistością.

Edytowano przez Aimer (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Aimer

Sprawa wyjaśniona.

Dziś lub jutro dołożą kolejną maszynę i aktywują HVM.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość pink

super, pisać samemu do siebie

 

Aimer, to opinie a nie blog, zastanów się bo szkodzisz firmie swoim zachowaniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Aimer

Niech firma, najlepiej Pan Marek oceni czy to szkodzi firmie. Nie miałem złych chęci.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie chcialem pisac, ale coz.  

1. Ktos proponowal zeby zadzwonic. No pewnie, jak sie ma wiele szczescie to sie dodzwoni. Pierwszy telefon zostal odebrany po pol godzinie (i to nie firmowy tylko komorka). Drugi w miare szybko bo tylko po 10 minutach dzwonienia.

2. Czas realizacji pakietu DirectAdmin. Czy rzeczywiscie az tak trodno sie go instaluje? Trwa to juz 8 dzień!!!!!  

 

Dzwonilem wczoraj i Pan Dominik potwierdzil ze licencja juz jest, teraz tylko zainstalowanie skryptu. Zostalem poproszony o przeslanie meila po wykonaniu backupu. Firma ktora wdraza sklep poprosila mnie aby osoba instalujaca pakiet DA wgrala odpowiednia wersje Apacha, MySQL i inne dodatki. Wyslalem wiec jednego meila i cisza...wyslalem drugiego i dalej cisza....Wiec mysle sobie zadzwonie. Dzwonie i sie dowiaduje ze panel juz stoi ale nie ma licencji. Choc dzien wczesniej Pan Dominik powiedzial ze licencja juz jest. Wieczorem mial ktos do mnie oddzwonic bo na 100% zajmie sie ta sprawa i wszystko zalatwi. I co...i dupa...nikt nie zadzwonil, DA dalej nie aktywny...kasa za panel wplacona, a panel nie dziala.  Wczesniej pisalem trzy zgloszenia z systemu i tez zero odpowiedzi. Brak slow. Czy tak wyglada dbanie o klienta we wszystkich firmach???

Edytowano przez aNgest (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam, przede wszystkim proszę zweryfikować swoją pocztę, z Panem jest bardzo mizerny kontakt. Na każdego Pana maila odpisałem poczynając od pierwszego zgłoszenia co może Pan podejrzeć poprzez panel supportowy każdego zgłoszenia.

Zaczynając od Pana pierwszego zgłoszenia na które udzieliłem odp:

 

"Posted on: 03 marzec 2011 12:52

Witam, Panie Sebastianie mam Panu zainstalować DA?

 

Czy mogę reinstalować system?

Z poważaniem,

Marek Bajerski

Cell Phone:+48 530 630 021

E-mail: marek@hitme.pl

www.hitme.net.pl"

 

 

Na każde następne również udzieliłem odpowiedzi, jednak na żadne nie dostałem odpowiedzi, ani potwierdzenia z Pana strony co do reinstallacji systemu...

 

Dzwonił Pan wczoraj odebrał technik z którym ustalenia były takie iż ma Pan wykonać kopie swoich stron na serwerze i potwierdzić, potwierdzenia również nie ma.

 

Reasumując proszę o sprawdzenie swojej poczty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

Reasumując proszę o sprawdzenie swojej poczty.

 

Nie chce byc nie uprzejmy, ale ani w spamie, ani w odebranych nic nie mam. Informacje o platnosciach jak najbardziej dochodza, a reszta meili od Was nie. Dzis rowniez wyslalem z systemowego meila i zero odpowiedzi. Moze sprawdzcie czy u Was wszystko chodzi. Jesli do konca tygodnia nie wdrozycie panelu, to mozecie go juz nie wdrazac. Bede prosil o zwrot kosztow. Zreszta na PW rowniez Pan nie odpowiedzial, a jak sie domyslam na forum PW dziala bez zarzutu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

aNgest nie mam zamiaru tutaj z Panem dyskutować, forum nie jest formą kontaktu, proszę zweryfikować swoją pocztę i skontaktować się telefonicznie jak zasugerowałem w wiadomości na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×