Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Luty 25, 2016 To nie support tylko dział opinie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
offset 0 Zgłoś post Napisano Marzec 9, 2016 (edytowany) xxx /usuwam Edytowano Marzec 9, 2016 przez offset (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
xorg 693 Zgłoś post Napisano Marzec 9, 2016 Olej, szkoda zachodu, sam widzisz jak traktują potencjalnych klientów. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
oliver84 3 Zgłoś post Napisano Marzec 9, 2016 za test trzeba zapłacić wiec sie nie dziw, ze czekasz Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
offset 0 Zgłoś post Napisano Marzec 9, 2016 (edytowany) xxx /usuwam Edytowano Marzec 9, 2016 przez offset (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Revolver 0 Zgłoś post Napisano Marzec 11, 2016 Ja zamowiłem serwer wczoraj do południa czyli w czwartek. Dziś jest piątek wieczór.. napisalem 3 tickety kiedy serwer bedzie zainstalowany itd.. zero odpowiedzi i weekend wiec juz pewnie nic nie wskóram. Pieniądze szmaciane i szmaciany hosting. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bjN 30 Zgłoś post Napisano Marzec 11, 2016 Ja zamowiłem serwer wczoraj do południa czyli w czwartek. Dziś jest piątek wieczór.. napisalem 3 tickety kiedy serwer bedzie zainstalowany itd.. zero odpowiedzi i weekend wiec juz pewnie nic nie wskóram. Pieniądze szmaciane i szmaciany hosting. Nie czytałeś przed zakupem opinii o tej firmie? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Pan Kot 1535 Zgłoś post Napisano Marzec 11, 2016 Nie czytałeś przed zakupem opinii o tej firmie? No co ty, przecież każdy szanujący się klient pierw zakupi, a potem będzie smarował, kto by tam się uczył na błędach innych... 1 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kori 29 Zgłoś post Napisano Marzec 11, 2016 może najszybsi w działaniach nie sa ale ceny dobre maja (w hitme to mialem pad vps tydzien) po padzie pare godzin, wszystko działało, ale bilingow trixboxa mi nie chcialo pokazywać, sprawdzili i naprawili, w ciągu 2 dni, podobno coś z bazą danych Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
JakubC 43 Zgłoś post Napisano Marzec 13, 2016 może najszybsi w działaniach nie sa ale ceny dobre maja (w hitme to mialem pad vps tydzien) po padzie pare godzin, wszystko działało, ale bilingow trixboxa mi nie chcialo pokazywać, sprawdzili i naprawili, w ciągu 2 dni, podobno coś z bazą danych "pad vps tydzien" co? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Revolver 0 Zgłoś post Napisano Marzec 14, 2016 Dziś 5 dzień jak czekam na vps. Pan z działu technicznego jakiś bez kultury... "Slucham!" a na wszystkie moje pytania odpowiadał "poprawimy jakość usługi" Ja pierdziele takiego czegos jeszcze nie widziałem. Nie polecam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Marzec 14, 2016 "pad vps tydzien" co? może najszybsi w działaniach nie sa ale ceny dobre maja (w hitme to mialem pad vps tydzien) po padzie pare godzin, wszystko działało, ale bilingow trixboxa mi nie chcialo pokazywać, sprawdzili i naprawili, w ciągu 2 dni, podobno coś z bazą danych Oj no poczekamy aż slask zacznie mu padać i zmieni opinię w ciągu 24h od początku awarii i będą tutaj zmiany na forum w opiniach Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kori 29 Zgłoś post Napisano Marzec 14, 2016 nie sądzę bym zmienił zdanie, i zawsze będę bronił firm tak pomocnych jak oni jestem w stanie zrozumieć że wraz ilością tanich usług robi się kocioł z suportem (czas i realizacja typu OVH) ale odpowiedzi są napewno względem nich bardziej rzeczowe i pomocne Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
eska97 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 6, 2016 Nie znalazłem w końcu żadnej opinii z najbliższej przeszłości nt. inny niż support. W przypadku hostingu www myślę, że nie jest to aż tak ważne. Byłby mi ktoś w stanie odpowiedzieć na pytania: - Czy DNS działa sprawnie?- Czy strony ładują się w normalną szybkością?- Czy CPU nie jest zbytnio przeciążone (jest to dla mnie bardzo ważne)?- Uptime- Czy jest możliwość wysyłania socketów w PHP na dowolnym porcie? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Azot 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 2, 2016 Podpinam się. Do pytania, coś się poprawiło? Pogorszyło? Bo opinie mają nie najlepszą. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tym 205 Zgłoś post Napisano Wrzesień 2, 2016 (edytowany) Tam jest tragedia, zamówiłem 4 serwery, które miały być gotowe w ciągu 3 dni roboczych, po 3 tygodniach zero odpowiedzi na pytania, na koniec (po miesiącu) dodali kase do skarbonki. Support to tragedia, odpisują wybiórczo. Nie odpisywali mi na zgłoszenia (odnośnie wcześniej zamówionych serwerów), po czym gdy znajomy na test wysyłał do nich zapytanie o podobne serwery, odpisali natychmiast z taką samą ofertą, że w 3 dni będą online. Totalne ściemniacze, nie wiem jakim cudem to jeszcze działa. Omijać z daleka! Edytowano Wrzesień 2, 2016 przez tym (zobacz historię edycji) 1 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
phua 0 Zgłoś post Napisano Październik 6, 2016 (edytowany) Kupiłem najmocniejszy pakiet VPS z 8GB RAM, a oni przydzielili mi serwer z 512MB RAM. Zauważyłem to po całym dniu katorgi. Następnego dnia znowu konfiguruję cały serwer, apache2, php7.0, mariadb. Instaluję magento2. Na innych serwerach instalacja zajmuje 5 minut. Tutaj po 3 godzinach mam 15%. Sprawdzam wykres, a tam znowu jakieś limity 900MB ram. Piszę do supportu, czemu na wykresie nawet jest 900MB ram zamiast 8gb. Po 15 godzinach odpisuje, że AKTUALNE zużycie to 300mb. Oczywiście, że nigdzie nie pisałem o aktualnym zużyciu, a po 10 godzinach to ten serwer lezał już w koszu i samo apache tam może stało. Edytowano Październik 6, 2016 przez phua (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Pan Kot 1535 Zgłoś post Napisano Październik 6, 2016 A czego się spodziewałeś jak trafiłeś na serwer z oversellingiem? Przecież to normalne, że te wszystkie tysiące urojonych gigabajtów pamięci muszą się gdzieś zaalokować - padło na Ciebie . Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tormiasz 0 Zgłoś post Napisano Październik 6, 2016 Czekam już przeszło 18 godzin na nowy VPS, ładnych kilka godzin na odpowiedź na ticket, ale zero odpowiedzi. To tylko jednostkowy przypadek czy ktoś inny też ma problemy z kontaktem/uzyskaniem nowego serwera? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
emstawicki 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 1, 2016 (edytowany) Dla nowych osób - szczerze nie polecam. Jestem klientem tej firmy od 2013 roku. Na początku było wszystko przyzwoicie. Jednakże 3. rok współpracy przyniósł lawinę problemów, za którym sznurkiem idzie niekompetencja firmy. Pierwszym problemem jest to, że średnio raz na 2 miesiące obydwa serwery DNS przestają odpowiadać. Po zgłoszeniu ticketa, czekamy do godziny 8 rano następnego dnia roboczego, którego to "administrator" restartuje serwery nazw... Miarkę ostatnio przebrała awaria z zeszłego piątku. Awaria została zgłoszona przeze mnie ticketem, ale i administrator też powinien ją zauważyć, gdyż większość hostów SLDC z ich zakresu IP nie odpowiadała. 2 kolejne tickety i żadnej odpowiedzi, czy też ogłoszenia o awarii - 3 próby połączenia z BOK każde po kilka minut słuchania muzyczki i informacją o możliwości zostawienia wiadomości głosowej. Następnego dnia (po 24 godzinach odpowiedź na pierwszy ticket o treści iż "Niedostępność serwera była spowodowana awarią, która została usunięta dzisiejszej nocy."... AMERYKA! Co prawda awarię usunięto wcześniej bo po około 12 godzinach od odnotowania. W poniedziałek poprosiłem firmę o wyjaśnienie takiej sytuacji oraz braku informacji czy też utraty gwarancji miesięcznego SLA - do dziś niestety nie znalazła się chyba osoba mogąca odpowiedzieć na tak trudne pytanie klienta. Ja jedynie mogę czekać na polepszenie jakości obsługi klienta przez tę firmę, ale nowym osobom nie polecam (bynajmniej w najbliższym okresie), korzystać. Mam nadzieję że 2016 rok był słabszym rokiem SLDC. Edytowano Grudzień 1, 2016 przez emstawicki (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
nikolaj 3 Zgłoś post Napisano Grudzień 1, 2016 jestem u nich od 2014, trochę narzekałem, ale wszędzie zdarzają się awarie, nawet najdroższym (np. ostatnio home) niezauważyłem nigdy problemów z dnsami, odpowiedzi na tickety są zazwyczaj po naprawieniu problemu ostatnia odpowiedź (po padzie dysków), 26/11/2016 13:07, Witam, serwer jest już online, awaria została usunięta po północy. co potwierdza twój zapisdo hostingodawców wogóle nie powinno być telefonów, przeszkadzają administracji Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Suspect121 53 Zgłoś post Napisano Grudzień 1, 2016 (edytowany) do hostingodawców wogóle nie powinno być telefonów, przeszkadzają administracji Chyba, że hosting jest chociaż trochę rozsądny i telefony odbierają osoby spoza administracji. To standard jednak nie wszędzie obowiązujący. Edytowano Grudzień 1, 2016 przez Suspect121 (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
devon 50 Zgłoś post Napisano Grudzień 1, 2016 do hostingodawców wogóle nie powinno być telefonów, przeszkadzają administracji Koszt 1-2 rzeczowych osób które zajmują się tylko odbieraniem telefonu to nie jest dużo Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Pokuć Zgłoś post Napisano Grudzień 1, 2016 Porządna firma prowadząca usługi hostingowe to coś więcej niż Janusz w roli prezesa i administratora i Grażyna po uniwersytecie rolniczym która próbuje ogarnąć księgowość W przypadku gdy mówimy o firmie z prawdziwego zdarzenia to mamy stanowisko prezesa który wszystko ogarnia i który ma ludzi od odbierania telefonów, administrowania, księgowości, wizualizacji strony i innych ewentualnych stanowisk i nie jest to jedna osoba od wszystkiego. Nie trzeba być wielką korporacją mająca siedzibę w PKiN im. Józefa Stalina a DC w nowym wieżowcu obok i zatrudniać dziesiątki pracowników. Można skromniej ale jeżeli szefem jest Janusz zatrudniający Grażynę która nie może odebrać telefonu bo maluje pazury to cóż... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
emstawicki 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 1, 2016 Nie chodzi o awarię tylko o brak informacji - ja mogłem chociaż zmienić rekordy dns kilku domen na inny serwer z samą informacją o awarii. Informacja w postaci tak jest awaria, naprawa może potrwać do kilku godzin - i robię taki myk i informuje swoich klientów, lepsza informacja o awarii na stronie niż informacja że nie odnaleziono serwera - w przypadku sklepu czy innej usługi traci na wiarygodności jak dla mnie. To jest duże datacentrum gdzie raczej administrator nie jest jednocześnie osobą pracującą w BOKu... Jak mam się teraz skontaktować z nimi? Telefon nie, e-mail nie, ticket przez panel klienta nie? Nie chodzi o wyjanuszowanie (zgodnie z umową) przedłużenia usługi o okres czasu za utratę 1% SLA tylko o informację. Jeżeli kupisz w internetowym sklepie towar i po tygodniu nie przyjdzie, po drugim tygodniu sprzedawca odpisze, że nie miał na magazynie i musiał poczekać i że za 2 dni wyśle to w takim sklepie nie złożysz zamówienia. Co do awarii DNS dwie które pamiętam:15/02/2016 koło 22 - restart serwerów DNS 16/02 przed godziną 8 09/10/2016 koło 23 - restart serwerów DNS 10/10 przed godziną 7 + informacja, że "Serwery DNS są monitorowane co minutę i w razie wykrycia problemów działamy." Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach