Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Rasoir

Domena w glowanet.pl

Polecane posty

Witam, kupiłem w sobotę 17 lipca o godzinie 23:00 domenę .pl opłatę uiściłem od razu i do teraz moja domena jest nieaktywna, pomimo że piszę "odpowiedź serwerów DNS do 30h". Pisałem ticket ale brak reakcji od 6h. A czas mnie goni ;/ Co mam robić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A zapłaciłeś* za nią?

 

<* - czy pieniądze, które przelałeś, dotarły do firmy GłowaNET?>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość N3T5kY

No jak się nie czyta tego, co się kupuje to tak już jest...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

Witam, kupiłem w sobotę 17 lipca o godzinie 23:00 domenę .pl opłatę uiściłem od razu i do teraz moja domena jest nieaktywna, pomimo że piszę "odpowiedź serwerów DNS do 30h". Pisałem ticket ale brak reakcji od 6h. A czas mnie goni ;/ Co mam robić?

 

Zacznijmy od tego, że w sobotę o 23 nie było możliwość aby Twoje pieniądze wypłynęły z Twojego konta. Zapewne dzisiaj zostały one wysłane i najpóźniej we środę będą zaksięgowane na koncie GłowaNet. Wszystko zależy ile było zadeklarowanych przelewów w weekend w Twoim banku. Przede wszystkim cierpliwości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość N3T5kY
Zacznijmy od tego, że w sobotę o 23 nie było możliwość aby Twoje pieniądze wypłynęły z Twojego konta.

On zapłacił przez dotpay. We wcześniejszym poście napisałem co jest problemem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

On zapłacił przez dotpay. We wcześniejszym poście napisałem co jest problemem.

 

Dzięki za wytłumaczenie. Wnioskując z Twojego postu, Rasoir zakupił inną usługę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem pakiet Starter+ oraz domenę .pl - za wszystko zapłaciłem dotpay, potwierdzenie wpłynięcia środków miałem po 2 minutach więc czego według ciebie nie przeczytałem? Możesz sprecyzować a nie pisać półsłówkami? Bo widzę że jak napisałem tutaj to w sekundzie miałem odpowiedź na ticket - ciekawa strategia...Poza tym w tickecie nie napisałeś, że czegoś nie przeczytałem tylko podałeś powód, który był zupełnie inny niż "nie przeczytanie czegoś". Głupka chcesz ze mnie zrobić przed innymi czy jak?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się, ale kolega Głowiński prowadzi dziwną strategię robienia z ludzi idiotów na forum, a w obsłudze technicznej pisze zupełnie innym tonem. Okazało się, ze nie podałem numeru PESEL (który zresztą w formularzu rejestracyjnym nie był wymagany) i stąd opóźnienie w rejestracji. Zobaczymy czy coś pomoże czy zaraz okaże się że znów czegoś nie przeczytałem... Dziękuję za zainteresowanie!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość N3T5kY
(który zresztą w formularzu rejestracyjnym nie był wymagany)

Jest obok adnotacja. "Wymagane przy rejestracji domen".

 

więc czego według ciebie nie przeczytałem?

Właśnie tego.

 

kolega Głowiński

To skoro jestem twoim kolegą, to dlaczego tak na mnie naskakujesz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W takim razie moja wina, rejestrowałem się jakieś dwa miesiące temu, a wtedy nie zamierzałem kupować jeszcze domeny. Czyli rozumiem, że muszę teraz czekać kolejne 30h?

Nie naskakuje na Ciebie, jednak bardzo denerwuje mnie jeżeli ktoś pisze do mnie półsłówkami i wymaga żebym sam się domyślił o co mu chodzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Pokuć

Czasem trzeba zmusić człowieka do myślenie bo inaczej będzie zamiast -->> robił <<-- :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czasem trzeba zmusić człowieka do myślenie bo inaczej będzie zamiast -->> robił <<-- :)

 

Wniosek dla hostingodawcy? Dodać informacje przy zamawianiu ze nie wypelnione pole pesel i poprosic o uzupelnienie... myslec, mysleć a nie zganiać że klient niedouczony...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wniosek dla hostingodawcy? Dodać informacje przy zamawianiu ze nie wypelnione pole pesel i poprosic o uzupelnienie... myslec, mysleć a nie zganiać że klient niedouczony...

 

Innymi słowy "traktuj klientów jak durniów i na każdym kroku prowadź za rączkę i podpowiadaj wszystko po 5 razy"...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×