Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
KoNN

Pytanie jak ustawić domenę

Polecane posty

Witam kupiłem VPS na hitme.net.pl i mam do dyspozycji 2 adresy IP. Teraz pytanie jak skonfigurować i przypiąć poprawnie domenę. Jestem zielony i nie wiem jak to zrobić. A mam kilka rożnych domen. i problem. doczytałem że muszę skonfigurować i stworzyć adres dns ale jak ?? to mam zrobić proszę o jakiś poradnik dla zielonego...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To jest ten VPS z administracją ? bardzo pomagają..... 2 minut roboty.

 

Hehe, chyba nie jest z administracja stad pytanie kolegi :lol:

 

Miałeś takie fajnie firmy do wyboru, wybrałeś hitme i teraz co muszisz prosic o pomoc na forum? ;)

 

bok@hitme.net.pl - tam gdzie kupujesz tam serwisujesz, ludzie na tym forum nie pracują w supporcie hitme z tego co wiem ;)

 

Pozdrawiam,

PM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Miałeś takie fajnie firmy do wyboru, wybrałeś hitme i teraz co muszisz prosic o pomoc na forum? :lol:

bok@hitme.net.pl - tam gdzie kupujesz tam serwisujesz, ludzie na tym forum nie pracują w supporcie hitme z tego co wiem ;)

Z całym szacunkiem ale kolega pyta tak naprawdę jak ma ustawić DNS-y i serwer www na kilka domen na SWOIM VPS-ie więc nie rozumiem skąd to dogryzanie i ironia w kierunki HitMe. Kupił VPS-a więc albo się nauczy co zrobić albo niech wynajmie administratora przecież napisał, że jest zielony a do tego problem jest dość chaotycznie i mało precyzyjnie opisany (nie wiadomo jaki dokładnie ma być efekt i co z tymi domenami ma być) . Ciekawe czy Wy swoim wszystkim klientom szeczgólnie tym zielonym wszystko robicie na VPS-ach.

 

Damian jeżeli uważasz, że to 2 minuty pracy to pomóż koledze i zrób mu to i tyle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach