Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Gość

[szukam do współpracy] Przymierzam się do pełnego freelancingu

Polecane posty

Gość

Cześć,

 

Jak wiecie, jestem wieloletnim użytkownikiem WHT i część osób zna mnie bliżej niż po nicku.

Od pewnego czasu planowałem przejście z pracy na etacie (jak wiecie, jestem nauczycielem

w prywatnym zespole szkół) na freelancing i wszystko wskazuje na to, że w ciągu 2-3 miesięcy stanę się "wolny".

 

Aktualnie jestem na etapie kontaktowania się z ludźmi, z którymi będę mógł współpracować

w przyszłości w trzech głównych obszarach:

 

- edukacja (nauczanie języka angielskiego biznesowego i ICT)

- projektowanie stron internetowych (czyli po prostu webmasterka)

- tworzenie aplikacji online (tu niewiele mogę napisać, bo jednak chciałbym utrzymać pomysły

na moje projekty w tajemnicy)

 

Wszystkie moje pomysły i projekty w większym lub mniejszym stopniu związane są z jednym

z w/w punktów. Mam czas, minimum finansowe (mogę czekać do pół roku na zyski z danego projektu) i dużo zapału. Oprócz najbliższych znajomych, którzy już wiedzą (albo wkrótce dowiedzą się) o moich planach, postanowiłem poszukać wartościowych ludzi w Sieci, a przede wszystkim w tej części Internetu, którą znam ja i która zna mnie. Stąd moja odezwa na WHT : )

 

Jeśli prowadzisz własną firmę (albo masz firmę rodzinną, przy której działasz), jesteś

w podobnym położeniu, co ja, albo dopiero kończysz studia i szukasz pomysłów na start-up,

to zapraszam do kontaktu.

 

Jeśli prowadzisz firmę i szukasz pracownika w w/w obszarach do zatrudnienia "z doskoku" na umowę o dzieło, jestem do dyspozycji.

 

Interesuje mnie region Trójmiasta, choć bez problemu mogę pracować korespondencyjnie.

 

Dziękuję za uwagę : )

 

 

Miłosz / Sponsi

więcej informacji o mnie: www.sponsi.net

e-mail: milosz@epoczta.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto