kori 29 Zgłoś post Napisano Listopad 23, 2014 Jak wyliczyłeś ponad 900zł? Pięć serwisów www kosztowałoby 325zł/rok (127 za Pike10 + 4*35 za dodatkowe serwisy + VAT) czyli 27/miesiąc, czyli niecałe 6zł/miesiąc/serwis. To nie jest tanio, ale nie jest też niewiarygodnie drogo. liczylem 12 stron Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lucaspl 18 Zgłoś post Napisano Listopad 23, 2014 A jak brzmi wasz problem? Rozejrzyjcie się po cenach hostingów. Przecież firmy już prawie za darmo dają konta. Lada moment zaczną dopłacać. A czepiacie się firmy, która zarabia na hostingu. Taki mają model biznesowy. Na WHT ludzie od dawna mieli problem z tym, że niektórzy potrafią jeszcze sprzedawać hosting nie za 30 zł rocznie. Opłaty nie są przecież pobierane automatycznie, to Klient decyduje czy chce dostawić kolejny serwis za x zł czy dokonać upgrade konta hostingowego. IMO dobry model biznesowy, zachęcający Klientów do przechodzenia na wyższe konta. Zamiast hejtować - uczcie się. ł Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.mzone.uk 1200 Zgłoś post Napisano Listopad 23, 2014 (edytowany) Zamiast hejtować - uczcie się Każdy ma prawo do swojego zdania, na forum są firmy z wieloletnim doświadczeniem w branży, więc nie powinieneś pisać w ten sposób. Niektóre firmy po prostu nie chcą pewnej kategorii klientów, bo są nie zawsze mili, żądają wiele i nawet nie doceniają pomocy ze strony firmy. Filtracja takich osób jest bardzo prosta, po prostu steruje się ceną, która działa jak "filtr". Im taniej jednak nie zawsze jest lepiej, zawsze jednak jest to kosztem czegoś, np szybkości supportu, szybkości serwera etc. Każda firma sama też ustala swoje reguły i ma do tego prawo, nie byłoby demokracji, gdyby wszyscy mieli te same zasady. Firmy mają swój tzw target, czyli szukają klientów takich, którzy im bardziej odpowiadają. Nie można twierdzić że dane rozwiązanie jest dobre czy złe, ponieważ to firma wie najlepiej do którego klienta chce docierać. Różnica w cenach jest w każdej branży, nie tylko w hostingu. Mi również nie za bardzo podoba się to rozwiązanie, ale to ich sprawa i nam nic do tego, może nawet lepiej, zawsze jakiś niezadowolony klient będzie szukał czegoś innego u konkurencji. Edytowano Listopad 23, 2014 przez www.mzone.uk (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Listopad 24, 2014 Jak dla mnie to zwykłe złodziejstwo. Oferta przygotowana tak żeby skubać frajerów. To jest biznes. Mają pełne prawo do swojej polityki biznesowej (o ile mogę tak to nazwać). Dlaczego przykładowo firmy stosują cennik domen rejestracja 10-15zł a przedłużenie 100-150zł? Przecież to też złodziejstwo, ale też mają klientów, którzy tyle płacą. Nie widzę problemu Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość nrm Zgłoś post Napisano Listopad 24, 2014 Dlaczego przykładowo firmy stosują cennik domen rejestracja 10-15zł a przedłużenie 100-150zł? Bo w takim stosunku kształtuje się cennik hurtowy. (a marże mogą sobie ustawiać jakie chcą) Przecież to też złodziejstwo Chyba nie znasz znaczenia tego słowa. Co i komu oni kradną skoro klient sam dobrowolnie za to płaci, i to z własnego wyboru. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tak-sobie 0 Zgłoś post Napisano Luty 25, 2016 Kontakt z tą firma nauczyl mnie nastepujacych rzeczy: - nigdy nie ufaj firmie prowadzacej agresywny marketing jezeli zglaszaja sie z do ciebie z oferta bo to znaczy ze nie sa wstanie wyrzyc z opinii klientow - jezeli firma sie zglasza z promocja tzn ze zawsze jest haczyk w tym wypadku 100 pln / na dwa lata oznacza 70 pln za pierwszy rok i 30 pln za drugi , czyli jak zrezygnujesz w pierwszym i tak wyjda na swoje , po mojej analizie rynku standard to ok 50 pln za rok tak wiec zabezpieczaja sie przed rezyg , wniosek wysnujcie sami. - przy rezygnacji info ze na kod Authinfo trzeba czekac 7 dni -> bzdura Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
perwert 8 Zgłoś post Napisano Wrzesień 16, 2016 @up - bądź poinformowany iż nie są to metody jakieś dziwne czy łamiące prawo (aczkolwiek często balansujące na jego granicy). To że jedna firma sprzedaje drugiej bazę danych (zawierającą maile czy jakiekolwiek inne dane wrażliwe) jest praktyką stosowaną. Inna sprawa, że faktycznie - powinni szanować prywatność i właśnie dlatego powinni zakazać handlu bazami danych i stosować surowe kary (np. nakaz zamknięcia działalności ewentualnie odszkodowanie niebezpiecznie zbliżające się do rocznej wysokości obrotu danej firmy) za złamanie zakazu. uti.pl ma baze danych klientow z NASK. Kupuje z NASKu. Srednio to wyglada skoro NASK handluje dosc wrazliwymi danymi... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
m.arcin 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 26, 2016 Jesteśmy partnerem NASK i powiem ci, że kładzie on bardzo duży nacisk na bezpieczeństwo i poufność danych. Śmiem wątpić aby taka baza została sprzedana przez NASK - tym bardziej - że regulamin NASK dot. rejestracji konta na potrzeby obsługi domen jest publicznie dostępny i powinien być wskazany do zaakceptowania przez rejestr u którego rejestrujesz domenę lub ją transferujesz. http://www.dns.pl/regulamin.html Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość wladcapierscieni Zgłoś post Napisano Wrzesień 27, 2016 uti.pl ma baze danych klientow z NASK. Kupuje z NASKu. Srednio to wyglada skoro NASK handluje dosc wrazliwymi danymi... Szanowny Panie, a skąd Pan ma takie niusy? Może jakieś źródło? Z tego co mi wiadomo to NASK w żadnym wypadku nie handlowałby bazami danych. Oczywiście jeśli podasz źródło i będzie ono zaufane to ponownie przemyślę swoje zaufanie do NASK, a póki co to wg mnie coś ściemniasz ale zastanawia mnie po co. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lucaspl 18 Zgłoś post Napisano Wrzesień 27, 2016 Szanowny Panie, a skąd Pan ma takie niusy? Może jakieś źródło? Z tego co mi wiadomo to NASK w żadnym wypadku nie handlowałby bazami danych. Oczywiście jeśli podasz źródło i będzie ono zaufane to ponownie przemyślę swoje zaufanie do NASK, a póki co to wg mnie coś ściemniasz ale zastanawia mnie po co. Spokojnie, po prostu myli WHOIS z NASKiem jako organizacją. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Piotr M 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 26, 2019 Witam, Opiszę w skrócie swoje przygody z firmą UTI. Parę lat temu skorzystałem z ich oferty zaproponowanej przez telemarketera i przeniosłem wszystkie usługi do UTI (domena i strona internetowa, którą stworzyli). Przez dwa lata nie było żadnego problemu, ceny się zgadzały, strona działała bez zarzutu. Niestety wszystko co dobre kiedyś się kończy. Nastąpił nieoczekiwany wzrost cen. Szczególnie za stronę internetową. Nie miałem czasu szukać nowego dostawcy, więc przedłużyłem usługi na kolejne dwa lata. Myślałem, że wszystko będzie działać jak do tej pory. Niestety pomyliłem się. Po pół roku zadzwonił do mnie ich przedstawiciel i kazał mi dopłacić około 200 zł. Okazało się, że jest to opłata za jakiś kreator. Po długiej kłótni, przedstawiciel sam stwierdził, że nie rozumie polityki firmy i tej opłaty, jednak nie jest w stanie nic zrobić, bo jeśli tego nie zapłacę to zablokują mi stronę, którą miałem opłaconą jeszcze na półtora roku. Zostałem oszukany i wiedziałem, że jak tylko skończy się okres na który mam przedłużony usługi to rezygnuję z dalszej współpracy z tą firmą. Jednak w ostatnim czasie firma przeszła sama siebie. Zmieniła ustawienia kreatora, co spowodowało usunięcie wszystkich dotychczasowych danych. Strona obecnie działa, ale nie mogę nic na niej zmienić, gdyż wiązałoby się to z koniecznością wykonania całego projektu strony www przeze mnie od podstaw. Jeśli ktoś z Państwa zastanawia się czy korzystać z ich usług to zdecydowanie odradzam. Nie mam czasu chodzić po sądach, kłócąc się o kilka stówek, jednak tak powinno się zrobić. Niejasne zasady zmieniane w trakcie trwania umowy oraz dodatkowe opłaty to chyba norma w UTI. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Oskar778 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 30, 2022 Posiadam domenę oraz hosting w UTI od 3 lat. Jestem zadowolony. Przez ten okres ani razu nie miałem przestoju w działaniu strony oraz poczty. Jako, że jestem dość zajętym człowiekiem to często zapominam kiedy wygasają mi usługi, ale co roku mniej więcej miesiąc przed wygasaniem usług dzwoni przedstawiciel UTI i przypomina, że coś wygasa także tutaj duży plus. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
szlezwik 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 2, 2022 Odradzam uti.pl !!! Zablokowali mi funkcjonalność strony bez ostrzeżenia bo nie było reCaptcha. Po dołożeniu wtyczki do strony (w ciągu godziny) nadal twierdzą, że ich system nie wykrywa dodatku chociaż żadnych wytycznych nie podali, a wtyczka nie działa bo mam zablokowany formularz. Totalna niekompetencja i spychologia. Infolinia to porażka, twierdzą, że oni tylko mogą podać adres e-mail do COK, żadnego kontaktu telefonicznego - no chyba, że chcą sprzedać usługę. Drugi tydzień mam okrojona funkcjonalność strony, klienci się skarżą i ciągnie się pisanie e-maili niczego nie wnoszących do sprawy. Już wiem, że przeniosę hosting i domenę do innego dostawcy. Unikajcie uti.pl Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
izga 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 3, 2023 Tragedia! Reprezentanci firmy uti.pl wydzwaniali do mnie bardzo intensywnie z ofertą przeniesienia strony www. Kiedy zdecydowałam się na przeniesienie i opłaciłam już fakturę okazało się, że Panowie informatycy zrobili kompresję kodu mojej strony, przez co nie wyświetlały się polskie znaki. Niestety sami nie potrafili znaleźć tego błędu, więc poprosili o pomoc mojego programisty, który błąd (w postaci właśnie użycia tej kompresji przy przenoszeniu) znalazł, analizując zawartość serwera, który udostępniło uti, Za te prace musiałam zapłacić, jak za każde inne, a uti w żaden sposób nie poczuwało się do błędu. Po przeniesieniu strona nie działała w ogóle przez 2 godziny, nie działała również poczta. Po moich kilku telefonach i mailach wreszcie ruszyła, natomiast nie zachowała funkcjonalności, które bez problemu działały u poprzedniego operatora. Strona działa jedynie w połowie już drugą dobę. Na infolinii nie można uzyskać żadnej odpowiedzi, komunikacja jedynie mailowa, natomiast to, że czeka się na odpowiedz kilka godzin, a na uruchomienie strony wiele dni nie jest problemem. Nie polecam. W przeciągu wielu ostatnich lat nie spotkałam kontrahenta z tak niskim poziomem obsługi klienta i brakiem profesjonalizmu. Aż nie chce się wierzyć, że w dzisiejszych czasach, gdzie o klienta dba się jednak wy=raźniej coś takiego utrzymuje się na rynku. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach