Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
zgred

Z: [opinie] Webh.pl

Polecane posty

ja nie dostałem ani faktury mejlem ani pocztą. od kilku dni zero kontaktu jak rowniez nie działa moj VPS i cholera wie czemu

 

Od niemalże 1 czerwca staram się jakos skontaktować z webh i >/dev/null ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

 

mogę prosić na pw numer Pana zgłoszenia (system ticketów). Numer ten otrzymał Pan automatycznie zaraz po zadaniu pytania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ZRS-17635-673

 

przynajmniej dzis odpowiedz jest i prosba o dane do FV ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak, wszystko się zgadza. Proszę jeszcze o numery pozostałych ticketów bo z tego co widzę ticket ten został założony 22 czerwca, a nie pierwszego jak Pan pisze... ;-) Odpowiedź, na ticket o którym mowa otrzymał Pan w czasie nie przekraczającym 24h ;)

 

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nie kolekcjonuje ticketów. uwazam ze zgłoszony problem nei może "ginąć" - dla mnie zgłoszenie problemu raz powinno byc usunięte ASAP - tak pracuje ja, tak swiadcze usługi w pracy i tego ode mnie wymagają.

 

Na dziś dzień FV nadal nie ma, VPS wyłączony, witryna nie chodzi juz kolejny dzień - wiec po cholere kupowałem VPS razem z panelem DA ? obecnie sadze ze to kasa wyrzucona w błoto.

 

Proponuje przypomniec sobie ID PAV-58533-941 - to akurat mam gdyz czułem że bedzie potrzebne/przydatne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zgred

 

 

jesteś klientem teredo, nie moim więc nie mam obowiązku wystawienia dla Ciebie faktury! Swoje dalsze pytania/wypowiedzi nalezy kierować w strone teredo/efuturo...

 

 

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

w regulaminie nie stoi u kogo/kto obsługuje VPSy - zamawiałem VPSa porzez stronę webh.pl a nie futurocostam :) rozliczenia między wami mnie jak klienta według Kodeksu Cywilnego nie obchodzą. Jeśli w odpowiedziach reprezentujesz webh.pl to pokrywasz wszystko całym sobą.

 

czekam na FV żeby VPS mi wreszcie zaczął działać.

 

Sorry ludziska że z watku o opiniach robi się BOK ale niestety - pozostali klienci musza wiedzieć "w co się pakują" i czego moga się spodziewać.

 

edit: teredo ma zwyczaj milczenia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

TO jest jakieś nieporozumienie. Co prawda widziałem twoje e-maile w sprawie faktury (te wysłane na sprzedaz@webh.pl tez), ale sam dokładnie napisałeś tam, że przelewu dokonałeś na numer konta eFuturo więc dlaczego ja mam Ci wystawić fakturę skoro jesteś klientem teredo, a nie moim. Co prawda, widzę twoje zamówienie w bazie danych, ale było ono na w ogóle inna usługę ( o innym loginie).

 

Proponuje otworzyć ticket (vps@teredo.pl) może wtedy się wszystko wyjaśni...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować  

×