Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
kaczortrex

Prośba o sprawdzenie konfiguracji

Polecane posty

Witam, mam vpska z budgetvps.pl, tam postawiony Centosik HIAB plus lxadmin; domenka kaczortrex.net wykupiona w cal.pl.

 

Cal.pl -> ustawione dnsy na ns1.kaczortrex.net i ns2......;

 

VPS -> zrobione dns pool A i NS rekordy

 

 

 

Problem polega na tym, że nie wiadomo co bym robił to nadal mam dnsy starego usługodawcy - vipserv.org (bądź, co bądź nie narzekałem, a wręcz przeciwnie)

 

Sam nie jestem totalnie zielony, no ale niestety tego nie "ogarniam"; męcze się z tym jakiś czas - proszę bardziej doświadczonych kolegów o przejrzenie i wskakazanie czemu dnsy nie chcą się propagować

 

 

 

pozdrawiam i dzieki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tak wiem - ale na początku tygodnia czekałem 3 dni i sie nie spropagowały; potem zmieniłem 2 dni przerwy - też nic, i w koncu postawiłem od nowa vpsa i wyczyściłem panel w cal plus ustawiłem na nowo - bylo to 36h temu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a tylko tobie nie działa? czy innych już kieruje na nowy adres? może być ze tylko tobie dns się nie aktualizują

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cal.pl -> ustawione dnsy na ns1.kaczortrex.net i ns2......;
kaczortrex.net.		 172800  IN	  NS	  ns1.vipserv.org.
kaczortrex.net.		 172800  IN	  NS	  ns3.vipserv.org.

Jeżeli zmiany w panelu nie działają to skontaktuj się z supportem cal.pl.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
może zacznijmy od tego czy zarejestrowałeś hosty ns1 i ns2 w domenie kaczortrex.net ? (za pośrednictwem Cal.pl)

 

Dokładnie w tym lezy problem DNS nie są "zarejestrowane" http://reports.internic.net/cgi/whois?whoi...type=nameserver, kontakuj się z cal.pl i poproś ich o rejestrację DNS-ów ewentualnie znajdź taką opcję w ich panelu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach