Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
lukaschemp

jor.pl - dziwne podejście do Klienta?

Polecane posty

Właśnie przeglądam GoldenLine i natknąłem się na ciekawy post:

 

http://www.goldenline.pl/forum/aby-pomoc-w...68/s/1#16757032

 

Odpowiedź firmy hostingowej do owej Pani jest dość dziwna i wygląda to mało profesjonalnie. Najbardziej zainteresowała mnie jednak wypowiedź:

 

Witam,

włamanie było przez panel DirectAdmin i wiele firm miało podobny problem, w tym takie z pierwszej 30 w Polsce. Było to całkowicie niezależne od nas.

 

Czy bezpieczeństwo serwera oraz aktualizacja nie jest zależne od firmy hostingowej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dziura chyba jest mało istotna, ale chodzi o samo podejście no i informację o niby 30 największych firmach w Polsce które miały ten sam problem. Jestem ciekaw czy to prawda.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pewnie chodziło o dziurę w roundcube.

 

Oczywiście że jest to niezależne od usługodawcy ;) (żenada ...)

Mogło też chodzić o tego symlinka i shadow, ale bez przesady ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dajcie spokój. Każda firma jak tylko może broni się przed oficjalnym przyznaniem się do błędu w takiej sytuacji.

Cały współczesny świat się kręci wokół spychania winy na innych.

PR, Marketing - któż tego w jakiejś formie nie uskutecznia?

Wątek wędruje do kosza, gdyż dyskusja jest bezzasadna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować  

×