Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
SPAP

Zatrudnienie w "firmie korporacyjnej" po sprzedaży serwisu

Polecane posty

Zazwyczaj gdy osoba prywatna sprzedaje swój serwis (domenę, materiały, pomysł) jakiejś firmie, wszystko kończy się na spisaniu umowy i zapłacie (i na odprowadzeniu stosownego podatku na końcu - hehe). Niekiedy jednak zdarza się, że firma poza kupnem serwisu chce zatrudnić byłego właściciela w roli np. koordynatora (dyrektora) serwisu lub przynajmniej opiekuna merytorycznego, moderatora (w przypadku forum) itp. Mój znajomy właśnie znalazł się w tej drugiej sytuacji. Kupującym jest duża międzynarodowa korporacja wydawnicza, tematyka serwisu: zakupy przez internet w kraju i zagranicą. Obaj nie mamy absolutnie żadnego doświadczenia w tej branży i w związku z tym zastanawiamy się nad tym, w jaki sposób taka współpraca wygląda w praktyce. Przecież to całkowicie nowa sytuacja: założyciel i dotychczasowy właściciel serwisu zostaje nagle pracownikiem firmy, która go przejęła. Rozumiemy, że swoboda jest teraz zdecydowanie ograniczona i trzeba się podporządkować zarządzeniom. Czy ktoś wie może jaki jest zakres "niezależności", swobody w kształtowaniu polityki takiego serwisu, na co trzeba uważać, o czym warto wiedzieć itp.? Będziemy wdzięczni za ewentualne sugestie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×