Skocz do zawartości
Kapelan

Hosting w az.pl - pytania...

Polecane posty

Witam.

Zacznę od tego, że jestem laikiem w temacie (proszę nie bić za dziwne pytania).

jestem szczęśliwym posiadaczem hostingowego konta w az.p, które to konto zakupiłem przy okazji

rejestracji domeny xxxxx.pl.

opanowałem już sztukę przekonywania żony do zrobienia strony na iweb, która to stronę chcę podpiąć pod

domenę yyyyy.com.pl, wykupioną kilka dni temu.

ładuję niezbędne pliki do katalogu public_html i efekt jest taki ze pod domena xxxxx.pl pojawia się moja strona, a pod yyyyy.com.pl jest strona informacyjna az.pl

wiec "pomoc" i okazuje sie ze muszę yyyyy.com.pl musi być podpięta pod xxxxx.pl, no więc podpinam, kopiuję i okazuje się ze muszę wpisać w www.xxxxx.pl/yyyyy.com.pl żeby wyświetliła się pożądana zawartość...

może ktoś spotkał się z podobnym problemem...

może muszę jakoś "skojarzyć" nową domenę z opcją hostingową???

adresy serwerów DNS dla obu domen są takie same.

mam nadzieję że zamieściłem wystarczająco dużo informacji.

HELP.

 

(nazwy domen nie są prawdziwe)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jestem szczęśliwym posiadaczem hostingowego konta w az.p, które to konto zakupiłem przy okazji

rejestracji domeny xxxxx.pl.

 

Z tą szczęśliwością to bym jednak jeszcze się wstrzymał.. ;)

 

Ale do rzeczy.. Obie domeny muszą wskazywać na te same DNSy i jest to w tym przypadku jak najbardziej logiczne. az korzysta z cPanelu dlatego po zalogowaniu sie do niego, prosze swoja domene xxxxx.pl zaparkpowac (Domeny --> Domeny zaparkowane), natomiast zony yyyyy.com.pl prosze sobie podpiac (Domeny -> Domeny podpięte). Wtedy swoją stronę ładuje się bezpośrednio do katalogu public_html natomiast żony do katalogu np yyyyy (tworzy sie podczas podpinania).

Gwarantuję iż zadziała (acha trzeba chwil kilka poczekać aż domeny się "poukładają") ;)

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach