Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
kaleka

Jaki internet na linii TP ?

Polecane posty

Witam!

mam pytanie do was obecnie mam multimo 1MB um.12m/c i płacę 58zł brutto czy znajdę jakąś alternatywę dla tego ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witam!

mam pytanie do was obecnie mam multimo 1MB um.12m/c i płacę 58zł brutto czy znajdę jakąś alternatywę dla tego ?

 

omg...

ja mam dialog 1mbit umowa na 12 miesięcy i płacę 76zł brutto, więc nie masz tak źle ;)

 

dialog

netia

Tele2

era internet

orange (też chyba ma? ;))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja mam 1024/750kbps za 69 zł i nie płaczę.

 

Mam za to jakość - bgp do TPNET'u, ATM, PL-IX, itd ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja mam netie 4Mbity za 64zł m/c przy umowie 2 letniej, jestem zadowolny. Jednak jest to netia na lini netii a nie TP.

 

Można w ogóle zagwarantować jakąś podwyższoną jakość usług na tych samych kablach? Chyba tylko support ;].

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja mam Multimedie 2 mb płace 60zł, lub 1zł na rok umowa, i nie jestem zadowolony chociaż ostatnio jest lepiej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Chello UPC 10Mb/s za 89 PLN ;)

 

Myślisz, że bym się zastanawiał.. żeby tylko w mojej dziurze usługa była dostępna ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Chello UPC 10Mb/s za 89 PLN :(

Weź ty się z tym schowaj, człowiekowi humor psujesz ;)

Ja pod koniec miesiąca zrezygnowałem z multimedii bo jedyną ofertę jaką mieli dla 4 czy 5 letniego klienta było 64zł/1Mb (obecnie 59, promocja taka że niech ich strzeli). Najprawdopodobniej przejdę na jakąś dziadowską radiówkę która ma najgorszą opinię w mieście ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Drażni mnie tylko w dialogu to, że w BOKu uważają, że ludzie to debile i mówią:

proszę sprawić czy ma pan podłączony kabel, czy inne dziadostwo ;)

 

Zdziwiłbyś się, że około 60-70% to jest rozwiązanie 'problemu' ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
proszę sprawić czy ma pan podłączony kabel, czy inne dziadostwo ;)

 

Nie wiem jak jest w netii ale podejrzewam że jest podobnie. Ja osobiście na początku rozmowy przedstawiam się, mówię jaki mam problem jakie czynności już wykonałem, że trochę się na tym znam i żeby nie proponowali mi tych "podstawowych" kroków.

 

i jest gitara ;].

 

Z supportu netii na razie jestem zadowolony, tak samo jak z samego łącza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×