crazyluki 114 Zgłoś post Napisano Listopad 23, 2008 piszesz na support@ ? hmm to dziwne;-) mógłbym na palcach jednej ręki policzyć wymijające odpowiedzi support@ typu "wszystko u nas dobrze", "nie ma problemu" - takie odpowiedzi wlasnie dostaje w ciagu 3 godzin;-) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
jarek 4 Zgłoś post Napisano Listopad 25, 2008 ja teraz na sales pisałem po 16.00 i dalej czekam na odp... eh... różnie to u nich.. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
jarek 4 Zgłoś post Napisano Listopad 26, 2008 nooo.. wczoraj o 16 pisałem do nich e-maila i właśnie dostałem odp... ;p w sumie dobrze ze dostałem odp Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
crazyluki 114 Zgłoś post Napisano Listopad 26, 2008 ja wczoraj wieczorem napisałem dwa maile jeden czy mogą potwierdzić płatność (już raz miałem z tym problem) (mail do sales@ a drugi czy mają dyski SSD (wiem , wiem czytałem ofertę, ale nie zaszkodzi zapytać). ( mail do support@ i co ? dostałem równo odpowiedź od tego samego kolesia odpowiedź dostałem o godzinie 13 juz;-) jak chcą to potrafią odpisać w mniej niż 24h! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
jarek 4 Zgłoś post Napisano Listopad 26, 2008 jak chcą to potrafią odpisać w mniej niż 24h! jak chcą.. a nie jest to reguła W sumie dobrze, że w ogóle odpisuje ktoś ;] ogólnie nie narzekam.. ale mogliby nad tym popracować ... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
crazyluki 114 Zgłoś post Napisano Listopad 26, 2008 w sumie to trochę dziwne, bo to nie jest najtańsza serwerownia, nawet pl oddział ovh szybciej odpisuje. ale może to taka ich taktyka żeby wykupić jakiś lepszy pakiet SLA. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
jarek 4 Zgłoś post Napisano Listopad 26, 2008 heh.. teraz dostałem w ciągu 20 minut raczej odpisują jak im się chce, oraz o co prosisz.. jeżeli chodzi o pieniądze to fakt odpowiedzi szybkie ... ;D Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Przemysław 0 Zgłoś post Napisano Listopad 26, 2008 na czas odpowiedzi jako taki nie mogę narzekać, natomiast czas faktycznego podjęcia interwencji pozostawia wiele do życzenia. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
jarek 4 Zgłoś post Napisano Grudzień 2, 2008 Teraz mnie rozczarowali na max'a ... płatność została zrobiona 24.11 w notatce zostało napisane: Proszę o uruchomienie serwera 28.11.2008 (oczywiście ustalone wcześniej działem: sales i zapewniali mnie na 100%, że da radę bez żadnego problemu (oczywiście po ang ) ) Serwer dostałem dopiero dziś... oczywiście na e-maile nie odpowiadali, a na telefon nie mogłem się dodzwonić i porozmawiać :< Oczywiście dostałem w poniedziałek info, że serwer zostanie uruchomiony w ciągu 24 h... (tu już całkiem dostałem zonka..) Z tego co przeczytałem to skasowali mnie przykładowo 20 euro, a serwer jest ważny dopiero od dziś i jestem 10 euro w plecy przez ich spóźnienie w aktywacji (gdzie zapłaciłem oczywiste więcej) gdyby zrobili to w czasie i nie było by żadnych problemów to by było ok... teraz to muszę ich porządnie z*****... aaaaa i oczywiście zainstalowali mi system na innym podziale dyskowym niż chciałem... oraz dostałem 3 GB ramu zamiast 4.. (lol?) No to czas do nich zaraz napisać/zadzwonić... Zawiodłem się teraz na nich i to mocno.... ;f Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
patryk 451 Zgłoś post Napisano Grudzień 2, 2008 Z tym RAMem to masz zapewne domyślny kernel bez PAE - skompiluj sobie go jak trzeba, albo wrzuć paczkę "bigmem" (Debian) lub "PAE" (CentOS) i będzie 4 GB . Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
jarek 4 Zgłoś post Napisano Grudzień 2, 2008 Z tym RAMem to masz zapewne domyślny kernel bez PAE - skompiluj sobie go jak trzeba, albo wrzuć paczkę "bigmem" (Debian) lub "PAE" (CentOS) i będzie 4 GB . pewnie tak.. właśnie o tym to później pomyślałem bo zobaczyłem, że mam 3290 MB więc dlatego ale tamto jest nie wybaczalne Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
IMNPLHosting 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 5, 2008 Leaseweb to najgorsze co może być . Nie chodzi o parametry techniczne ale o support nie polecam ze względu na ich opieszałość w działaniu. Jak traficie na weekendową awarię to naprawa może potrwać w ich wykonaniu do tygodnia.A na e-maile odpowiadają kiedy im się zachce. Ja niestety miałem okazję się o tym przekonać na własnej skórze i postanowiłem innych przed tym nimi przestrzec. To tyle pozdrawiam wszystkich czytających tego posta :-) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
crazyluki 114 Zgłoś post Napisano Grudzień 6, 2008 dlatego bardzo ważny jest backup ja np w godzinę odtworzę swoją stronę na nowym serwerze nawet gdyby LW się spaliło;-) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
jeruzel 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 6, 2008 W LeaseWeb ostanie routery ida przez USA, dokladniej przez Phenix, wiec nie zdziwcie sie jak zacznie wam pracowac na lagu serwer Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Linux 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 8, 2008 Ja tam do lease web mam 41ms. Wszystko idzie przez telie.. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
elcct 159 Zgłoś post Napisano Grudzień 17, 2008 LeaseWeb sie nie poleca nawet najgorszemu wrogowi. Jestem niestety ich klientem juz ponad dwa lata, jak chcialem rozwiazac kontrakt, napisali mi ze musze wypelnic jakis dokument i wyslac faksem i po trzech miesiacach mi odlacza serwer. Tylko ze pod linkiem co podali takiego dokumentu nie bylo, a potem support juz milczal na ten temat... Ogolnie jak sie nic z serwerem nie dzieje to jako tako chodzi, czasem sie zdarzaja pady sieci, czasem ci ip zabiora przez przypadek i beda wmawiac ze go nigdy nie miales, mimo iz polowa twoich serwisow chodzi na tym ip od roku i masz to na fakturach... Albo wskakuja jakies bez sensu rzeczy typu dali mi adres ip ktorego nie zamawialem i placilem za to przez kilka miesiecy, po czasie sie zorientowalem ze mi naliczali za duzo. A teraz w niedziele cos sie stalo z serwerem, nie wiem co... pisze codziennie do supportu na razie wczoraj dostalem jedna odpowiedz, zebym podal im haslo root i tyle... zero, cisza... I to ma byc podejscie do klienta ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
jarek 4 Zgłoś post Napisano Grudzień 17, 2008 I to ma byc podejscie do klienta ? Dlatego przenoszę się do: http://exportal.pl/dedicated.php mam większą gwarancję z ich strony ;> Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
crazyluki 114 Zgłoś post Napisano Grudzień 17, 2008 a lubią p2p:> pytam z czystej ciekawosci;-) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
patryk 451 Zgłoś post Napisano Grudzień 17, 2008 Exportal sprzedaje serwery z Evoswitcha (=Leaseweb w praktyce) taniej niż LW i mają tam podobno dobre SLA, więc może jest szansa na reakcje w razie problemow . Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
jarek 4 Zgłoś post Napisano Grudzień 17, 2008 Exportal sprzedaje serwery z Evoswitcha (=Leaseweb w praktyce) taniej niż LW i mają tam podobno dobre SLA, więc może jest szansa na reakcje w razie problemow . Tak jest. 1. Tak serwery sa w EvoSwitch, ktore nalezy do Leaseweb 2. Nie mamy technikow w Leasewbie. Jendak mamy wykupione SLA na wszystkie serwery. Tak wiec w razie awarii mamy priorytetowy status. Mozemy rowniez zadzwonic i srpawdzic cos ie dzieje. 3. Wszystkie nasze serwery mamy podlaczone do KVMow tak wiec w razie problemow sami mozemy sprawdzic co sie dzieje z serwerem. W EvoSwitch (Leasewebie) mamy dedykowane szafy kolokacyjne na nasze serwery. Daje to nam dosyc spora elstycznosc jesli chodzi o oferowane pakiety serwerow. Jesli chodzi o SLA to na lacze mamy ich standardowe SLA 99% tak wiec cudow tutaj brak - oczywiscie faktyczny uptime jest o wiele wyzszy. SLA na support mamy 4h tak wiec w razie braku reakcji na ticket rowniez mozna do nich zadzwonic. Narazie nie potrzebujemy wyzszego SLA gdyz wiekszosc rzeczy mamy zautowatyzowanych. Z poczatkiem roku bedziemy mieli kilka nastepnych szaf tak wiec jezeli okaze sie to potrzebne podwyzszymy SLA. Także w sumie brać i się nie zastanawiać ;> Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
elcct 159 Zgłoś post Napisano Grudzień 18, 2008 Piaty dzien bez odpowiedzi... Napisalem im zeby sobie wsadzili ten serwer gleboko w d***. A tymczasem sie przenioslem gdzie indziej. Zauwazylem w panelu SSC opcje anulowania zamowien, wiec juz nie bede placil za te watpliwej jakosci uslugi. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Active-Hosting Zgłoś post Napisano Grudzień 18, 2008 Piaty dzien bez odpowiedzi...Napisalem im zeby sobie wsadzili ten serwer gleboko w d***. A tymczasem sie przenioslem gdzie indziej. Zauwazylem w panelu SSC opcje anulowania zamowien, wiec juz nie bede placil za te watpliwej jakosci uslugi. na serwer z kartą np 1 Gbit/s czeka sie do 2 tygodni.... na serwer standardowy z ich oferty kilka dni. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
elcct 159 Zgłoś post Napisano Grudzień 18, 2008 na serwer z kartą np 1 Gbit/s czeka sie do 2 tygodni.... na serwer standardowy z ich oferty kilka dni. To ok, ale moj serwer przestal dzialac i support nic sobie z tego nie robi. To jest roznica jednak. Napisalem zeby mi oddali kase za ten miesiac, inaczej beda zwyklymi zlodziejami... Jeszcze dwa dni zrozumiem jakos, ale piec ? Ciezko im d*** ruszyc do serwerowni zobaczyc co sie dzieje ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Active-Hosting Zgłoś post Napisano Grudzień 18, 2008 To ok, ale moj serwer przestal dzialac i support nic sobie z tego nie robi. To jest roznica jednak. Napisalem zeby mi oddali kase za ten miesiac, inaczej beda zwyklymi zlodziejami... Jeszcze dwa dni zrozumiem jakos, ale piec ? Ciezko im d*** ruszyc do serwerowni zobaczyc co sie dzieje ? kasy nie oddają niestety... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
crazyluki 114 Zgłoś post Napisano Grudzień 18, 2008 ale możesz liczyć na to ze np dostaniesz jakiś bonus;D Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach