Skocz do zawartości
Gość Bartosz Gadzimski

Opinie progreso.pl

Polecane posty

Gość adamszendzielorz
Napisz do Adama na meila to migiem problem zostanie rozwiazany :P

 

Nie trzebabylo :P

 

Problem byl z serwerami biznes plus, ktore posiadaja wlasny adres IP. Zabraklo nam adresow IP i przez ~2 ostatnie dni mozliwa byla tylko rejestracja serwerow biznes. IP zostaly juz dodane i rejestracja serwerow przebiega bezproblemowo. Zapraszam chetnych :P

pozdr.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
To już nie to samo Progreso co kiedyś ;)

 

Pamiętam jak to jeszcze było konta.pl (w sumie poczta elektroniczna to jest dalej konta.pl) i bywało różnie. Pady dość częste, ale oferta lat 5 temu za 3 stówy była bardzo konkurencyjna.

Odkąd hosting przeobraził się w progreso, nastąpiła znaczna poprawa jakości usług, a rabacik za przedłużenie ważności konta jest bardzo miłym dodatkiem.

Niestety, z jakości usług pozostał tylko szybki helpdesk - natomiast rozwiązywanie problemów już nie bardzo.

 

Zabrałem swoje pół gigabajta, 1 malutką bazkę i w porywach do 400mb transferu.

 

 

ps. własne rozwiązanie w o nazwie extranet muszę pochwalić, bo jest to dobrze stworzony i działający autorski panel dla przeciętnego użytkownika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ty wiesz co piszesz? tongue.gif

 

wiem :lol:

Nie miałem dostępu do mysql5, nie miałem żadnych backupów - pomimo monitu o to i jeszcze kilka innych rzeczy.

Opisałem co mi się podobało i co mi się nie podobało, a że trochę niefortunnie ująłem skrót myślowy w postaci "szybki helpdesk" to fakt, "popisałem się" ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ciężko się przeczesywało przez cały temat :)

 

- ja tam nie miałem nigdy problemów z obsługą

- zdarzało mi się dzwonić i po 23

- były pady ale cóż zdarzyć się może zwłaszcza że usługa jest tania

- tickety? ja nigdy nie czekałem na odp więcej niż 6-8H w przypadku średnich priorytetów

- tak mam serwis który generuje obciążenie spore

- nie nie jestem pracownikiem progreso :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Rzadko udzielam się na tym forum, jednak jak zobaczyłem temat dotyczący Progreso to uznałem, że warto tutaj napisać swoją opinię, bo korzystam z progresu już od około 3 lat i komuś kto szuka hostingu dla poważniejszej strony ta opinia może okazać się pomocna przy jego wyborze. Być może administratorzy progreso wezmą również do siebie uwagi tutaj zgłaszane i coś zmienią w firmie, która niegdyś polecana była na tym forum w większości tematów typu "w jakiej firmie kupić hosting".

 

Tak jak dla wielu z Was udzielających się w tym temacie, progreso było dla mnie firmą godną polecenia. No właśnie... było! Dzisiaj niestety poleciłbym inne hostingi. Kiedyś zaliczałem tą firmę do czołówki firm hostingowych, teraz niestety tak nie jest.

 

Mało istotne dla mnie problemy, ale jednak się zdarzały:

- Kontakt telefoniczny nie zawsze dostępny. Bywało, że dzwoniłem w godzinach wieczornych, połączenie odbierał automat i na tym koniec. Nikt nie odbierał słuchawki. To było dość dawno temu i nie wiem jak jest obecnie. Nie dzwonię ponieważ teraz swoje poważniejsze serwisy i strony prowadzę na innych serwerach. Na progreso zostawiłem mniej istotne dla mnie strony i tylko dlatego, że po tylu latach mam zniżkę na przedłużenie okresu rejestracji serwera. Mam również nadzieję, że być może coś się poprawi w tej firmie.

 

Problemy nie do przyjęcia!

- Dwa czy trzy z moich mniej ważnych serwisów, z niewielkim ruchem, zostało wyłączone na serwerze ponieważ generowały zbyt duże obciążenie. To, że skrypty bywają nieoptymalne, to wiem. Fakt, że przy zbyt mocnym obciążeniu serwera powinny zostać wyłączone również mogę zaakceptować. Ale nie mogę zaakceptować sytuacji, w której na innych hostingach (również serwery wirtualne) nie ma nikt najmniejszych zastrzeżeń, a na progreso, bez wcześniejszego powiadomienia otrzymuję informację, że serwis został zablokowany ponieważ obciążał nadmiernie serwer. Wnioskuję z tego, że przydział zasobów dla poszczególnych klientów jest niewielki.

 

- Łącza, również nie gwarantują takiej szybkości i stabilności, co w innych, dobrych firmach hostingowych. Kiedyś było z tym znacznie lepiej. Przynajmniej w moim przypadku.

 

 

Dodatkowo przydałaby się jakaś aktualizacja pakietów hostingowych, która od dłuższego już czasu nie zmienia się podczas gdy inne firmy wprowadzają co chwilę jakieś promocje, zwiększają transfery itp. .

 

 

Teoretycznie powinno być lepiej z uwagi na to, że w pierwszym kwartale 2008 roku progreso przeniosło się do innego DC, które miało gwarantować większe przepustowości, lepszą wydajność i w ogóle miało być "fajniej". Zastanawiam się tylko czy coraz większa liczba niezadowolonych klientów pojawia się właśnie po tych przenosinach...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W progreso mam jedno konto od 2006 roku. Faktycznie na poczatku bylo ciekawie... Dobra oferta, niskie ceny, funkcjonalnosc... Ale jak ktos zauwazyl progreso sie nie rozwija. Akutalizuja to co musza... Firma zachowuje sie jakby miala niedlugo zakonczyc swoja dzialalnosc a chce jeszcze troche zarobic.

Prace nad extranetem zakonczono i od tego 2006 roku nic sie nie zmienilo. Dodano jedynie obsluge mysql5 i php6. Nie wiem czy skonczono obsluge domen bo przetransferowalem je do innego operatora.

Oferta nie zmienila sie chyba od powstania firmy, kiedy inni dostawcy takich uslug caly czas konkuruja roznymi funkcjonalnosciami i promocjami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie domen, to nic się nie ruszyło w tej sprawie i są wciąż tylko partnerem domainmaker. A co do mysql5 to ... nie działajet od ręki. Zdaje się że trzeba było słać ticketa z prośbą o uruchomienie czy dostęp do niego - nie pamiętam.

Szkoda, extranet jak na 2006r był całkiem ok dla niewymagającego użytkownika. Ale cały ten ambaras idzie do przodu, progreso niestety nie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sql5 działa bez zarzutów i wcale nie trzeba słać ticketa.

 

U mnie nie działał wcale, wywalając błąd braku dostępu do mysql5 w extranecie.

Bazę i tak miałem na mysql4, bo żadnych skomplikowanych rzeczy nie przetwarzała.

Ale pisząc nowy skrypt galerii fotografii nie miałem już ochoty wyjaśniać dlaczego nie mam dostępu do mysql5.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Spanner

Dziwne mi od początku działa mysql5 dobrze i nie miałem z nim żadnych problemów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy może ktoś z pracowników progreso skontaktować się ze mna?

Próbuję na wszelkie sposoby się z Wami skontaktować w sprawie faktury vat i niestety muszę się poddać, na maile nie dostaje odpowiedzi, na kontakt z formularza na stronie tak samo, gdy dzwonie na 032... dostaje komunikat, że linia abonencka uszkodzona, gdy dzwonię na 0801... nikt nie odbiera i po paru minutach mnie rozłącza...

 

Konto: mk

 

Mam nadzieję, że to jakieś przejściowe problemy z komunikacją.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

Oni mają "przejściowe problemy z komunikacją" od 2 lat : ) ale nie martw się.. do Świąt naprawią ; ))))))PPPPPPPP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wysłałem PW

Żeby nie było, że taki maruda jestem i nie na temat piszę to wspomnę, że oprócz problemów z komunikacją wszystko inne działa u mnie bardzo dobrze i jestem zadowolony z hostingu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Najlepsze jest to ze w polowie 2007 roku zglaszalem problemy z webmailem (1. z ogolnym otwieraniem zalacznikow, 2. z pobieraniem wiekszych zalacznikow). Zapewniono mnie ze pracuja nad nowym webmailem ktory "bedzie dostepny w ciagu paru najblizszych tygodniy". Do dnia dzisiejszego nie wymieniono webmaila, a pobranie wiekszego zalacznika graniczy z cudem...

 

Na formularz kontaktowy ze strony nikt nie odpowiada tak samo jak na telefon. Dobrze ze jeszcze przez helpdesk mozna sie jakos skontaktowac...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość adamszendzielorz

[...]

Na domenę główną wszystkie wiadomości dochodzą i można wysyłać natomiast z domeny 2 dodatkowej można aby wysyłać wiadomości a o otrzymaniu ich można tylko śnić. Od wczoraj zero odzewu na meile... stwierdzono że po 3 godzinach będzie ok jak zrestartują się serwery DNS. Jednak do dziś dnia to samo. Dla mnie dno za takie pieniądze...

 

Musze zareagowac, bo niestety piszesz nieprawde. Pierwszy Twoj ticket w helpdesku do nas trafil 22-go marca o godzinie 11:00 i odpowiedz na niego otrzymales 40 minut pozniej (11:40). Dalej Twoja odpowiedz - 13:29 i 13:51, nasza odpowiedz 20 minut pozniej (14:11). Poczta nie dzialala z Twojej winy, bo nie zmieniles prawidlowo delegacji domeny, na co dostales odrazu od nas konkretna odpowiedz.

 

Bardzo mnie dziwi Twoja postawa i opisywanie rzekomego problemu z kontaktem, gdy ten byl wrecz doskonaly. Na maila otrzymales odpowiedz wczoraj o godzinie 23:40, a tu piszesz, ze do dzisiaj nie dotarl.

 

Nie wiem jaki masz w tym cel ale prosze Cie - na przyszlosc pisz prawde. My sie do bledow potrafimy przyznac ale w tym wypadku to zwykle oczernianie.

pozdr.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Łukasz

My sie do bledow potrafimy przyznac

Panie Adamie z całym szacunkiem, ale byłem Pana klientem i moim zdaniem teraz Pan kłamie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Prezes_ nagle skasował całą wiadomość ? cenzura ? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość adamszendzielorz

Panie Adamie z całym szacunkiem, ale byłem Pana klientem i moim zdaniem teraz Pan kłamie.

 

Mozesz miec zdanie jakie chcesz, tylko jak narazie nikt nam nigdy klamstwa nie byl w stanie udowodnic, pojawiaja sie tylko od czasu do czasu rozne pomowienia, ktore czasem obalamy, a czasem juz sie zwyczajnie nie chce. Po to mamy okres probny zeby kazdy mogl sprawdzic za darmo samemu, jak to u nas naprawde jest :-)

 

Ale jak ktos pisze, ze nie ma z nami zadnego kontaktu, a sprawe ma pilna bo nie dziala mu poczta w jednej z domen, tymczasem kontakt i konkretne rozwiazanie problemu z naszej strony jest w ciagu paru minut od wyslania zgloszenia, to musze zareagowac, bo wyglada mi to na czarny PR w dodatku oparty na klamstwie niz na rzeczywistym problemie.

 

Prezes_ jak widac usunal juz swoj post wiec chyba tym samym przyznal, ze troche przesadzil :) No coz - kazdemu sie moze zdarzyc w przyplywie nerwow i emocji ale poniewaz to watek nt. opinii o mojej firmie to niejako moim obowiazkiem jest wyjasniac sprawy, ktore sa nieprawdziwe. Zauwaz, ze nie "odszczekuje" kazdej negatywnej opinii i slow krytyki, ba - nawet czasem sie z nia zgadzam (byl niedawno taki watek o nas). Mysle, ze to wszystko w tej sprawie z mojej strony :-)

pozdrawiam!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Bartosz Gadzimski

Prezes_ sam skasował, jeszcze mam otwarte okno z jego wiadomością - jak widać limit edycji powinien być zmniejszony jeszcze bardziej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość RuFiK

Posiadam konto od kilku lat. Prawdę mówiąc nie wiem na co narzekacie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Korzystam z usług Progreso od czasów potopu, czyli gdy jeszcze było to Civ.pl/Konta.pl. Doprawdy nie bardzo wiem, na co niektórzy narzekają. Konfiguracja serwerów jest porządna, bazy (MySQL 4 i 5) działają bez problemu, helpdesk reaguje bardzo szybko. Niestandardowe parametry można sobie przedyskutować / wynegocjować, trzeba tylko chcieć. Oczywiście oczekiwania / żądania muszą być rozsądne, ale zakładam że ludzie prowadzący serwisy mają odrobinę zdrowego rozsądku...

 

Ba, muszę firmie wystawić laurkę za obsługę płatności. Wpłaciłem w terminie należność za kolejny okres rozliczeniowy. Kasa nie dotarła i otrzymałem informację o braku wpłaty. Trochę się zdziwiłem i wkurzyłem, bo przecież przelew został zrobiony. Jednak zamiast lamentować na WHT sprawę wyjaśniłem na priv. Okazało się, że wina leży po mojej stronie - kasę przelałem na bardzo stare konto, zamiast na podane na fakturze. Kwestia sprawdzenia wpłaty i wszystkie wyjaśniania zajęły całe 5 minut z zegarkiem w ręku.

 

Naprawdę nie miał bym nic przeciw temu, gdyby wszędzie kwestie kasy były wyjaśniane w takim tempie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

×