Skocz do zawartości

Diam0nd

Użytkownicy
  • Zawartość

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Normalna

1 obserwujący

O Diam0nd

  • Ranga
    Nowy użytkownik
  1. [opinia] kei.pl

    Też mam ostatnio problemy z kei.pl Hosting wykorzystuję głownie do poczty (około 40 kont). Praca na webmailu to koszmar, a IMAP ostatnio też coś szwankuje. Ostatnio przeniesiono mnie na nowy serwer i jakość usług jeszcze bardziej się pogorszyła. Zastanawiam się nad zmianą tylko nie wiem na co? Chyba pójdę do home.pl
  2. Witam, posiadam hosting w firmie która daje tylko jedno konto ftp (jednego użytkownika). W swojej firmie muszę udostępnić pracownikom miejsce do wymiany plików ale nie chcę udostępniać im tego konta. Jaki polecacie skrypt php do uploadu/downloadu plików. Potrzebuję takich podstawowych opcji jak dostęp tylko po zalogowaniu, i konta użytkowników.
  3. Zerwanie umowy

    Moje przeoczenie. Po prostu dotąd spotykałem się, że nie opłacenie wiąże się z zerwaniem umowy...
  4. Zerwanie umowy

    1. Umowa jest na firmę w której pracuję i nie ja ją podpisywałem (umowa z 2006 roku) 2. Tak polska 3. are you sure?
  5. Witam. Kończył mi się okres abonamentowy o hosting. Postanowiłem z niego zrezygnować i nie opłacać więc napisałem maila (parę dni przed końcem okresu abonamentowego) z informacja iż nie zamierzam dalej korzystać z usługi. Dziś dostałem informację, że zerwanie umowy jest możliwe z miesięcznym wypowiedzeniem jedynie drogą pisemna i jest to zawarte w regulaminie. Czy jest to zgodne z prawem?
  6. Standardy kont pocztowych

    No może źle nazwałem temat. Nie ma standardów ale pytam co stosujecie. Faktycznie imie.nazwisko@ jest najbardziej jednoznaczne tylko, że im dłuższy adres tym większe prawdopodobieństwo popełnienia błędu, a własnie takie błędy pojawiają się u mnie (literówki).
  7. Witam. Jakie macie standardy u was w firmie odnośnie zakładania kont pocztowych dla pracowników? Chodzi mi o dokładnie nazwę konta w adresie email. Dotąd stosowałem imie.nazwisko@domena.pl jednak takie adresy są bardzo długie, tym bardziej, że w jednej firmie domena to dwuczłonowa nazwa firmy przedzielona myślnikiem. Zauważyłem, że niektóre firmy stosują np pierwsza litera imienia i nazwiska i takie różne kombinacje. Ponadto widzę ze mają też pozakładane aliasy.
  8. Najlepsze jest to ze w polowie 2007 roku zglaszalem problemy z webmailem (1. z ogolnym otwieraniem zalacznikow, 2. z pobieraniem wiekszych zalacznikow). Zapewniono mnie ze pracuja nad nowym webmailem ktory "bedzie dostepny w ciagu paru najblizszych tygodniy". Do dnia dzisiejszego nie wymieniono webmaila, a pobranie wiekszego zalacznika graniczy z cudem... Na formularz kontaktowy ze strony nikt nie odpowiada tak samo jak na telefon. Dobrze ze jeszcze przez helpdesk mozna sie jakos skontaktowac...
  9. hosting dla firmy

    Witam. Prosze o rade gdzie sie transportowac. Poszukuje hostingu dla 3 firm. Firmy sa powiazane ze soba. Wielkich wymagan nie mam dlatego nie zamierzam wydawac majatku. 3 proste strony statyczne z kontaktami, ofertami itd (okolo 8 podstron kazda). Wazne jest zeby nie bylo przerw w dostawie uslug, awarii itd. Dodatkowo bedzie mi potrzebnych okolo 20-30 kont email. Czesc pracownikow ma posiadac konta tylko w wybranej domenie, a czesc we wszystkich. Z tym mam najwiekszy problem poniewaz czesc dostawcow tych uslug albo w ogole nie rozroznia kont nazwa@domena1.pl od nazwa@domena2.pl, a kiedy rozroznia nie ma juz mozliwosc dodania aliasu do konta w domena1.pl z domena2.pl. Trzba ustawiac przekierowania, ale nic mi to nie daje skoro potem w webmailu nie moge wyslac maila z dodatkowego aliasu...
  10. W progreso mam jedno konto od 2006 roku. Faktycznie na poczatku bylo ciekawie... Dobra oferta, niskie ceny, funkcjonalnosc... Ale jak ktos zauwazyl progreso sie nie rozwija. Akutalizuja to co musza... Firma zachowuje sie jakby miala niedlugo zakonczyc swoja dzialalnosc a chce jeszcze troche zarobic. Prace nad extranetem zakonczono i od tego 2006 roku nic sie nie zmienilo. Dodano jedynie obsluge mysql5 i php6. Nie wiem czy skonczono obsluge domen bo przetransferowalem je do innego operatora. Oferta nie zmienila sie chyba od powstania firmy, kiedy inni dostawcy takich uslug caly czas konkuruja roznymi funkcjonalnosciami i promocjami.
×