Gość Bartosz Gadzimski Zgłoś post Napisano Sierpień 27, 2008 Opinie o lh.pl Witam, Proszę o wszystkie opinie użytkowników firmy lh.pl Dziękuję i Pozdrawiam, Bartek Moduł dodawania opinii o firmie: http://www.webhostingtalk.pl/opinie/dodaj_opinie/169-lh-pl/ Profil firmy: http://www.webhostingtalk.pl/katalog/firma/169-lh-pl/ Dyskusje o ofercie i firmie: http://www.webhostingtalk.pl/topic/34276-dyskusje-lhpl/ Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
misza1 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 8, 2008 od 3 lat korzystam z usług Light Hosting. Ceny przystępne, wysoka wydajność i stabilność serwerów. Panel administracyjny nie posiada zaawansowanych funkcji jak cpanel, choć jest wystarczający. W skali od 0 do 10, wystawiam ocenę 9. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
alienek 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 25, 2008 Witam. Cóż mogę powiedzieć o tej firmie? Od 2 lat hostuję tam swój sklep internetowy - Godi.pl. Wcześniej korzystałem z "usług" firmy progreso.pl. Tam totalna porażka. Lepiej nie wracać do tego rozdziału - ciągłe awarie, przestoje, problemy z obsługą klienta - w ogóle nie można się dodzwonić, dowiedzieć co się dzieje... często zmieniali ustawienia serwera - nie informując o tym w ogóle - czasem tworzyło to niezmiernie duże problemy. Panel Klienta mają całkiem niezły - jest to ich autorskie rozwiązanie, nie jakieś gotowe przerośnięte cPanele. Na pewno łatwiej się tu odnaleźć. Ceny - w porównaniu z ofertą innych firm (porównanie transferu, pojemności), firma LH wypada całkiem nieźle. Obsługa Klienta bez zarzutu - nie ma problemu z uzyskaniem odpowiedzi na każde pytanie, zawsze miła Pani odpowiada W razie trudniejszych pytań można skontaktować się z programistami bądź też administratorami - nie pozostawiają człowieka samopas. Jeśli dodać do tego brak jakiejkolwiek zauważonej przeze mnie awarii, mogę naprawdę śmiało polecić tę firmę jako dostawcę usług hostingowych. Witam raz jeszcze. Dodam, iż mam w LH dostęp do własnego php.ini co jest dla mnie niezwykle istotne Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
pca.usr 0 Zgłoś post Napisano Październik 25, 2008 Witam, Z firmą LH.pl związany jestem od ponad 3 lat swojej działalności, co mogę powiedzieć? Pełny profesjonalizm, od obsługi klienta po wsparcie techniczne. Na przestrzeni ponad 3 lat nie zauważyłem jakiejkolwiek awarii. Dzięki wykwalifikowanym pracownikom, miłej obsłudze klienta, bardzo dobrej polityki cenowej, i doskonałemu zapleczu należy do ścisłej czołówki firm udzielających hosting. Z czystym sumieniem mogę zarekomendować firmę LH.pl. Pozdrawiam, Administrator PCArena.pl Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
UnixStorm.org 327 Zgłoś post Napisano Październik 25, 2008 No to ja już nie będę tak słodził... Mam u nich w tej chwili dwie albo trzy domeny, z czego jedna ponad 4 lata. Z pracownikami/właścicielami tej firmy w żaden sposób nie można się dogadać. Traktują klientów jak zło konieczne i tak samo odpowiadają na większość zgłoszeń. Coś w stylu "jesteś idiotą, nie wysyłaj więcej pytań", tylko ładniej ubrane w słowa. Na pozostałe pytania (najwidoczniej te trudniejsze) w ogóle nie można dostać odpowiedzi. Tak samo wygląda to przy hostingu (miałem z nimi kontakt już w imieniu pewnego klienta) i tak samo przy domenach. Aby nie było, że wymyślam historię... Zarejestrowałem kiedyś (ponad 4 lata temu) jedną domenę, chyba w firmie domenka.net, albo coś w tym stylu. Miałem tam panel do domeny, z którego mogłem zmieniać dane w bazie RIPE i wszystko było ok, dopóki nagle, bez słowa wyjaśnienia wszystko zostało przeniesione do lh.pl, a domenka.net przestała istnieć. Dostałem nowy panel (właściwie to sam musiałem się o niego prosić i dopytywać o co chodzi), w którym już na starcie połowa funkcji nie działała. Przechodząc za to do końca sprawy... Mijają już chyba ze 3 lata mojej bolesnej współpracy z tą firmą i jak dotąd: a) Nie można zmienić delegacji swoich domen na dowolne DNSy (tylko na te, które są zarejestrowane w InterNicu z tego co pamiętam), b) Ludzie/człowiek z lh.pl na prośby o ręczną zmianę dnsów nie odpisuje (w panelu opcja po prostu nie działa) c) W panelu nie ma już opcji zmiany danych domeny (coś, co jeśli się nie mylę, jest ich obowiązkiem narzucanym przez InterNic - to jest domena .org) I co do zmiany tych danych domeny... Od 3 lat proszę ich o ręczne zmiany wpisów (w domenie np. jest nieistniejący adres email i dane prywatne, a nie firmy, której są one własnością). Do tej pory w tej kwestii nie ma żadnej reakcji, moje zgłoszenia są olewane i pozostawiane bez odpowiedzi. W tej chwili można się też łatwo domyśleć jak będzie wyglądała sytuacja z transferem domen od nich do innej firmy. Kiedyś (pewnie niedługo) moja cierpliwość się skończy i albo przyjadę do nich osobiście, albo prześlę oficjalnie pismo bo inaczej z nimi się rozmawiać po prostu nie da. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
exa 0 Zgłoś post Napisano Październik 25, 2008 Też miałem u nich domeny, jedną .org zarejestrowaną w domenka.net (domenka.net przestała istnieć i dlatego wszystkie domeny zostały przeniesione do LH) i .pl zarejestrowaną już u nich. Odpowiedzi na tickety przychodziły od 1 do kilku dni (raz dostałem odp. po tygodniu) i rzeczywiście nieraz były lakoniczne, krótkie czy nie do końca na temat (jakby napisane bez dokładnego przeczytania treści) ale problemów ze zmianą DNS akurat nie miałem. 2 miesiące temu przeniosłem od nich domeny ze względu na nieciekawe ceny odnowień i tu nie było większych problemów, poza tym, że musiałem do nich dzwonić, żeby w końcu przysłali mi kody authinfo (bo mailowo nie mogłem się doprosić). Do tego w przypadku domen .pl trzeba dzwonić do http://consultingservice.pl/. Ale jak pisałem kody authinfo wydają nie robiąc żadnych problemów. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tomek__w 0 Zgłoś post Napisano Październik 26, 2008 Witam. Mam u nich jedną domenę od 3 lat. W tamtym roku chciałem ją przenieść do innego operatora, ale zapomniałem zrobić tego w czas i musiałem ją przedłużyć. Powiedziałem sobie, że zrobię to na pewno w tym roku. A więc 3 tyg. przed wygaśnięciem domeny napisałem do nich o kod AUTH-INFO. Po tygodniu ktoś odpisał, dlaczego chce od nich odejść, ja napisałem, że z powodu ceny odnowienia. Gość odpisał, aby powiedzieć gdzie i za ile, i tak zrobiłem. Zaproponował mi jakieś śmieszne zniżki jak wykupie u nich dodatkowo hosting. Podziękowałem i poprosiłem ponownie o AUTH-INFO. Po tym emailu nastąpił brak odpowiedzi z ich strony. Po około tygodniu zadzwoniłem i rozmawiałem z jakąś nic niewiedzącą Panną, która wysłała mi email, że mam się zgłosić do http://consultingservice.pl/. Oni kazali mi poprawić dane właściciela domeny w LH (które były i są aktualne) i wtedy się do nich zgłosić. Było to przed weekendem a termin wygaśnięcia był w poniedziałek. Niestety znów zostałem zmuszony do przedłużenia tego u nich... Od tego poniedziałku biorę się za przenosiny gdzie indziej, bo taka pomoc klientowi nie odpowiada mi za bardzo. Pozdrawiam i przestrzegam. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
jarek 4 Zgłoś post Napisano Październik 26, 2008 hmm.. a ciekawe jak wygląda sprawa z hostingiem ... nie domenami Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
jinx 0 Zgłoś post Napisano Październik 26, 2008 hmm.. a ciekawe jak wygląda sprawa z hostingiem ... nie domenami średnia stawka za 1 GB transferu w polskich hostingach to 50gr, oni mają 15 gr., jakoś nie mogę uwierzyć, by nie odbiło się to na jakości Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
maras 0 Zgłoś post Napisano Październik 26, 2008 średnia stawka za 1 GB transferu w polskich hostingach to 50gr, oni mają 15 gr., jakoś nie mogę uwierzyć, by nie odbiło się to na jakości Proszę zwrócić uwagę, że kwota ~15gr / 1gb obowiązuje tylko przez pierwszy rok utrzymywania usługi. W kolejnych okresach rozliczeniowych jest to kwota ~30gr / 1gb. Możemy sobie pozwolić na takie warunki, ponieważ: - posiadamy dedykowane łącza 2x 100Mbit/s bez limitu transferu; - wynajmujemy całą szafę 42U, w której obecnie kolokujemy 20 serwerów rack 1U i 2U; - w przeciwieństwie do niektórych firm, posiadamy własne serwery, dzięki czemu nie musimy płacić za serwery dedykowane; - serwery przeznaczone na shared-hosting są to platformy Intela SR1500 i SR2500 2x dual lub 2x quad core xeon, dyski SAS 15k rpm pracujące w RAID; - kierujemy się zasadą, że w przypadku osiągnięcia pewnego obciążenia na maszynie, nie znajdą się na niej nowi Klienci - wówczas dokupujemy nowy serwer i go kolokujemy w szafie. Na życzenie mogę udostępnić liste kilku-kilkunastu hostowanych witryn (na różnych maszynach). Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
domenomaniak 0 Zgłoś post Napisano Październik 27, 2008 Witam. Ja też chciałem swoje pięć groszy w sprawie domen, zarówno rejestracji jak i odnowień wtrącić. Otóż, nie wiem - być może wcześniejsze komentarze odnośnie bok są jakimś wyjątkiem - mam w LH kilkanaście swoich domen, obsługuję domeny i hostingi swoich klientów - ilekroć chciałem uzyskać kody auth_info, zawsze dostawałem Jedyny ich wymóg - to pisanie z autoryzowanego e-maila (czyli tego, którego się używało podczas rejestracji domen) - no i jest to całkowicie logiczne - przecież jakieś uwierzytelnienie musi być Co do telefonów - niezależnie od tego czy odezwie się Pani czy Pan (oboje bardzo mili), są w stanie pomóc zawsze Wcześniej trzymałem domeny w domenka.net.... jak ktoś miał tam domeny i próbował się skontaktować z nimi... pożal się boże... Natomiast po przeniesieniu domen do LH (po tym jak domenka.net splajtowała, albo po prostu koleś siedzący tam i ignorujący wszelkie próby kontaktu z nim zrezygnował, bo mu się nie opłacało) jakość obsługi uległa wielkiej poprawie. Panowie - jak chcecie uzyskać pomoc, to pamiętajcie - że problem trzeba też dobrze zdefiniować... i nie ma co się oburzać na dodatkowe pytania z BOK... w końcu aby rozwiązać problem najlepiej, trzeba go najpierw dobrze poznać Swoją drogą - wystarczy się odezwać na gg po godzinach pracy, a bez problemu pomogą Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
UnixStorm.org 327 Zgłoś post Napisano Październik 28, 2008 Moje wspomniane wyżej problemy z domeną zostały przez LH już rozwiązane. Pojawił się po drodze inny problem, ale Pan Marek P. obiecał mi za to rekompensatę. Reasumując, swoje narzekanie na tym etapie mogę zakończyć i szczerze mam nadzieję, że nasza dalsza współpraca będzie wyglądała tak, jak przez ostatnie 3 dni. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Bankowynet.pl 0 Zgłoś post Napisano Październik 28, 2008 Z Firmą LH.pl jesteśmy związani od blisko 4 lat. W tym czasie nie odnotowaliśmy najmniejszych problemów. Stabilność jak i szybkość działania serwerów lh.pl nie ma sobie równych na polskim rynku w tym temacie. Profesjonalne wsparcie techniczne oraz wysoka kultura osobista administratorów. Polecamy Firmę lh.pl Pozdrawiam serdecznie Robert Górecki Serwis Finansowy Bankowynet.pl Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
hostcenter 0 Zgłoś post Napisano Październik 28, 2008 Na lh.pl byłem chyba z 3 lata temu - było super, ale wtedy jak dla mnie za drogo. Pamiętam, że wszystko śmigało jak Kubica na torze, a support nie gorzej . Fajnie, że firma dalej jest gdzieś tam widoczna, bo całkowicie o niej zapomniałem Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
que_pasa 5 Zgłoś post Napisano Styczeń 29, 2010 10/10 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kolopik 222 Zgłoś post Napisano Kwiecień 12, 2010 Witam. Lh.pl doprowadza mnie do szału. Tydzień temu zmówiłem 2 domeny u nich, obie od razu opłaciłem, następnego dnia wieczorem otrzymałem jedną domenę. Po trzech dniach napisałem email co jest z moją drugą domeną, bo przecież zamówiłem dwie:| Poproszono mnie o wysłanie potwierdzenia przelewu. Potwierdzenie wysłałem kontakt się urwał ... Domenę może mi ktoś zająć;/ . Pytałem o cesję jak u nich to wygląda, bo na stronie nie ma o tym mowy. Dostałem odpowiedź, że cesja jest bezpłatna :| Kody authinfo kosztują tam 80zł, bo kupiłem domenę w promocji... ;/ a jeśli nie chcę kupować tej domeny w promocji? System automatycznie narzuca promocję ... Odradzam!!! ja się od nich wynoszę ! Nawet nie będę się kłócił o domenę, której mi jeszcze nie aktywowali. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Shk 51 Zgłoś post Napisano Kwiecień 12, 2010 Trzeba było od razu biegnąć do MasterNET.pl :] Promocje - też kiedyś na nie polowałem. Obecnie jestem zdania że lepiej zapłacić te 12zł za rejestrację i mieć wszystko jasne i proste w przyszłości z domeną. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kolopik 222 Zgłoś post Napisano Kwiecień 12, 2010 Trzeba było od razu biegnąć do MasterNET.pl :] Promocje - też kiedyś na nie polowałem. Obecnie jestem zdania że lepiej zapłacić te 12zł za rejestrację i mieć wszystko jasne i proste w przyszłości z domeną. Ja właśnie nie zwróciłem uwagi na te promocje;/ Teraz żałuję :| Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
LH.pl 3 Zgłoś post Napisano Kwiecień 15, 2010 Witam, chcielibyśmy dokonać sprostowania. Rzeczywiście domeny zostały zarejestrowane w różnych dniach, ale było to wywołane terminami, w jakich otrzymaliśmy płatności za nie, poniżej dane z wyciągów: ELIXIR 09-04-2010 * Kwota: *1,22 PLN * Tytułem: ***** Data operacji: *09-04-2010 * Data księgowania: *09-04-2010 * ELIXIR 09-04-2010 * Kwota: *1,22 PLN * Tytułem: ***** Data operacji: *12-04-2010 * Data księgowania: *12-04-2010 Jak widać przelewy nie zostały zaksięgowane jednocześnie, przez co nasz system opłacił najpierw jedną, potem drugą domenę. Odnośnie promocji i warunków uzyskania kodu authinfo za domeny zakupione w niej - regulamin, który zaakceptował Pan podczas zakupu domen jest ta kwestia wyraźnie poruszona: Transfery domen zarejestrowanych u Operatora i objętych promocją przy rejestracji, są płatne. Wysokość opłaty 80zł netto. Opłata ta jest znoszona po okresie 2 lat od daty rejestracji i po tym okresie transfer jest bezpłatny. Informacja ta jak widać jest jasno przedstawiona w regulaminie, nie kryjemy się z tym ani nie staramy się wprowadzić klientów w błąd. Nie jesteśmy także jedynym registrarem domen na rynku, który zdecydował się na obniżenie cen domen i korzysta z takiego modelu sprzedaży. Dodatkowo, opłata ta znika po pierwszym odnowieniu domeny u nas. Jeżeli pozostały jeszcze jakieś nieścisłości, które chciałby Pan z nami wyjaśnić prosimy o kontakt z naszym BOKiem, postaramy się zrobić wszystko, by nasza współpraca przebiegała dalej bezproblemowo. Zespół LH.pl Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
que_pasa 5 Zgłoś post Napisano Kwiecień 15, 2010 Moje 3gr a propo domen: Większość swoich domen trzymam właśnie w lh, przeniesienie reszty to kwestia czasu. Nie mogę powiedzieć niczego złego na ten temat. Wszystko jest opisane w regulaminie. Firma również okazała się elastyczna jeśli chodzi o ceny odnowień. Wynegocjowałem sobie nieco lepsze stawki i za każdym razem firma respektuje wcześniejsze ustalenia (muszę o tym przypominać, ale to raczej kwestia systemu a nie złej woli). Ogólnie polecam. Ich panel do obsługi domen inni mogliby wziąć za wzór. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Stasiu Zgłoś post Napisano Kwiecień 15, 2010 OT: Ten temat nie powinien być czasem w dziale Domeny ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kolopik 222 Zgłoś post Napisano Kwiecień 21, 2010 Witam, chcielibyśmy dokonać sprostowania. Rzeczywiście domeny zostały zarejestrowane w różnych dniach, ale było to wywołane terminami, w jakich otrzymaliśmy płatności za nie, poniżej dane z wyciągów: Jak widać przelewy nie zostały zaksięgowane jednocześnie, przez co nasz system opłacił najpierw jedną, potem drugą domenę. Odnośnie promocji i warunków uzyskania kodu authinfo za domeny zakupione w niej - regulamin, który zaakceptował Pan podczas zakupu domen jest ta kwestia wyraźnie poruszona: Informacja ta jak widać jest jasno przedstawiona w regulaminie, nie kryjemy się z tym ani nie staramy się wprowadzić klientów w błąd. Nie jesteśmy także jedynym registrarem domen na rynku, który zdecydował się na obniżenie cen domen i korzysta z takiego modelu sprzedaży. Dodatkowo, opłata ta znika po pierwszym odnowieniu domeny u nas. Jeżeli pozostały jeszcze jakieś nieścisłości, które chciałby Pan z nami wyjaśnić prosimy o kontakt z naszym BOKiem, postaramy się zrobić wszystko, by nasza współpraca przebiegała dalej bezproblemowo. Zespół LH.pl Obie domeny zostały opłacone tego samego dnia, może 10minut różnicy. Poza tym proszę nie mówić, że nie wprowadzacie klienta w błąd, bo jak widać za kod authinfo się nie płaci, a po 2 kazdy rejestrator musi go wydać na żądanie klienta. To taki mały haczyk, który w ogóle nie wprowadza w błąd. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Hekko.pl 239 Zgłoś post Napisano Kwiecień 22, 2010 Obie domeny zostały opłacone tego samego dnia, może 10minut różnicy. Wystarczy, że wykonałeś przelewy w piątek co wynika z danych przedstawionych przez Lh.pl tak aby jeden z nich nie załapał się już na żadną sesję w tym dniu ! Poza tym proszę nie mówić, że nie wprowadzacie klienta w błąd, bo jak widać za kod authinfo się nie płaci, a po 2 kazdy rejestrator musi go wydać na żądanie klienta. To taki mały haczyk, który w ogóle nie wprowadza w błąd. Nie musi skoro zakupiłeś domenę w promocji. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kafi 2425 Zgłoś post Napisano Kwiecień 22, 2010 a po 2 kazdy rejestrator musi go wydać na żądanie klienta. To taki mały haczyk, który w ogóle nie wprowadza w błąd. To, że musi go wydać, to nie zwalnia poprzedniego registrara z możliwości "naliczenia kary umownej"/"nakazu zwrotu ulgi" - jeśli to oczywiście było wymienione w regulaminie. Tak jak każdy operator komórkowy musi oddać numer w przypadku transferu, ale to nie znaczy, że jeśli miałeś z nim umowę na 2 lata, a przenosisz się w jej trakcie, to nie może naliczyć ci kary umownej za zerwanie umowy . Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
wood 173 Zgłoś post Napisano Kwiecień 22, 2010 Nie musi skoro zakupiłeś domenę w promocji. bzdura. Ma święty obowiązek. Jeżeli tego nie zrobi to przysługuje skarga do nask. Dopiero później może domagać się "odszkodowania", ale kod authinfo musi wydać. Opłata nie może figurować tytułem za kod authinfo tylko np. opłata za zerwanie promocji/ prolongata za domenę. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach