Gość Łukasz Tkacz Zgłoś post Napisano Kwiecień 12, 2008 W innym temacie pytałem o hosting, przejrzałem już dane dotyczące webh.pl ale jakoś nie widze na forum żadnych dotyczących netzip.pl Ma ktoś u nich hosting? Jeżeli tak to jak ocenia stabilność no i support? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość papaj Zgłoś post Napisano Kwiecień 12, 2008 Osobiscie polecam hosting, znajomy wykupil konto, zaplacil na rok i jest bardzo zadowolony Z dzialania serwera jak i z supportu. Tak wiec polecam. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
netzip 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 12, 2008 Proszę nie sugerować się NETZIP.COM.PL - netzip.com.pl a Netzip.pl - czyli my - to zupełnie inne serwisy i marki. Absolutnie NIC nie łączy nas z NETZIP.COM.PL Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
PB1337 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 18, 2008 Wczoraj zarejestrowałem u nich konto, wszystko działało bardzo fajnie, utworzyłem baze danych, zainstalowałem skrypt - wszystko fajnie i szybko działa. Zadowolony idę spać a dzisiaj rano się budze, próbuje wejść na własną stronę i.. nic. Loguje się przez Direct Admin: Invalid login. Please verify your Username and Password Wychodzi na to, że moje konto zostało usunięte bez żadnych informacji. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
verde 4 Zgłoś post Napisano Kwiecień 18, 2008 Może do boku na pisz, jakąs awarie czy cos mają ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
netzip 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 18, 2008 Zapewne zarejestrowałeś się późnym wieczorem kiedy to zmienialiśmy kilka rzeczy i Twoje dane nie został zapisane - konto zostało założone na innym serwerze. Aktualnie odświeżamy serwery DNS - strona wczoraj działała na innym serwerze. W ciągu kilku godzin strony (w tym również i Twoja) zaczną działać na właściwym serwerze. Nie dostaliśmy od Ciebie żadnej wiadomości email: biuro@netzip.pl lub pomoc@netzip.pl. Mimo wszystko przepraszam za utrudnienia, jestem pewny, że jesteśmy w stanie Ci to wynagrodzić. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
verde 4 Zgłoś post Napisano Kwiecień 18, 2008 Nie dostaliśmy od Ciebie żadnej wiadomości email: biuro@netzip.pl lub pomoc@netzip.pl. .. dlatego wpierw sie pisze maila co jest grane , a po tem zadaje sie pytania , ewentualnie nagatywi pisze co do kogos. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Adam Gramowski 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 5, 2008 Uwaga na firme netzip.pl. Kupielm u nich serwer windows. Przez okolo miesiac serwer dzialal bez zarzutu, nastepnie nieoczekiwanie sie wylaczyl, zaczelem pisac do biuro@netzip.pl emaile, na ktore nie odpowiadali. PO okolo TYGODNIU napsiali, ze sprawdza i ... nie sprawdzili. Po tym jak zadzwonilem serwer raczyli wlaczyc, ale nie moge sie juz na niego zalogowac na moje login i haslo przy czym oni twierdza, ze to nie oni zmieniali. Jak nie oni to kto? Od kilku dni pisze emaile i dzwnie z prosba, zeby wyslali mi dane do logowania sie. facet, ktory odbiera mowi, ze zapyta sie administratorow czy zmieniali haslo i wysla mi emaila. NIe wysylaja. napisalem, ze chce zwrot pieniedzy za nadplacony okres (okolo miesiac). Zobaczymy co odpowiedza (JESLI ODPOWIEDZA) Adam Gramowski Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
xorg 693 Zgłoś post Napisano Czerwiec 5, 2008 Nie wiem czemu, ale wydaje mi się ze powyższy post jest postem od konkurencji. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
netzip.pl 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 5, 2008 Uwaga na firme netzip.pl. Kupielm u nich serwer windows. Przez okolo miesiac serwer dzialal bez zarzutu, nastepnie nieoczekiwanie sie wylaczyl, zaczelem pisac do biuro@netzip.pl emaile, na ktore nie odpowiadali. PO okolo TYGODNIU napsiali, ze sprawdza i ... nie sprawdzili. Po tym jak zadzwonilem serwer raczyli wlaczyc, ale nie moge sie juz na niego zalogowac na moje login i haslo przy czym oni twierdza, ze to nie oni zmieniali. Jak nie oni to kto? Od kilku dni pisze emaile i dzwnie z prosba, zeby wyslali mi dane do logowania sie. facet, ktory odbiera mowi, ze zapyta sie administratorow czy zmieniali haslo i wysla mi emaila. NIe wysylaja. napisalem, ze chce zwrot pieniedzy za nadplacony okres (okolo miesiac). Zobaczymy co odpowiedza (JESLI ODPOWIEDZA) Adam Gramowski Może kilka słów wyjaśnienia: Może Pan podać daty wysłanych wiadomości? Nie wierzę, że przez TYDZIEŃ nie otrzymał Pan odpowiedzi. Widzę wiadomość wysłaną 31-go Maja o godz. 21 - odpowiedź : 1 czerwca. Na każdy email uzyskał Pan odpowiedź. Co do zwrotu: pierwsi zaproponowaliśmy pełny zwrot wpłaconych pieniędzy, pomimo, że serwer działał i Pan przez pewien okres z niego korzystał. Oczywiście - mogę przeprosić za problemy - wynikły one nie z naszej winy. Serwerownia (a raczej obsługa) okazała się niestety nieprofesjonalna. Dlatego też - nie oferujemy już serwerów dedykowanych. Pozdrawiam. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Hectic 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 2, 2008 Dziwne rzeczy. Jakiś czas temu pod tym adresem były dane: NETWORKSOLUTION NIP: 834-100-77-57 ul. Staszica 84 95-010 Stryków Kontakt E-Mail: bok@netzip.pl Telefon Kontaktowy: 0 698 072 380 Wtedy też oferowali konta reseller. Byłem jednym z ich klientów kiedy nagle wszystko zniknęło, serwery przestały działać. Gdy dzwoniłem nie odbierali telefonów, nie dostałem nawet kopi plików. Było to na przełomie lutego i marca. Moim zdanie firma nie godna zaufania! Wcześniej było jeszcze jakieś nagle.pl. Ogólnie skomplikowana sprawa. Nie polecam i tyle. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
psycholq 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 8, 2009 Odradzam korzystania z usług firmy netzip.pl. Nie dotrzymują oni terminów, nie odpowiadają na wiadomości. Straciłem już przez to kilku klientów. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Marcin_0048 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 25, 2009 Skusiłem się na ofertę jakiś czas temu i powiem wam tak... Dziś ok godziny 7 rano padł MySQL, jest godzina 12:40 i nadal nie działa. Zadzwoniłem do administratora to mi powiedział (w tle było słychać jakiś tramwaj albo autobus) że jedzie do biura... Bardzo szybka reakcja. Jak awaria następuje o godzinie 7 to o 12:40 wychodzi się do biura bo z domu nie można sprawdzić co się dzieje. Po drugie pytał mnie co nie działa, i był zdziwiony, że coś może nie działać. Mimo że parę godzin wcześniej napisałem e-mail. Żeby na mojej stronie nie wywalało błędu error MySQL itd, prze edytowałem plik, i wyłączyłem rzeczy które korzystały z MySQL, ale nie udało już mi się wgrać pliku bo pokazało mi się że brak miejsca na dysku... czyli zostałem kompletnie bez strony głównej której odwiedziny dzienne mają po 400 unikalnych IP... A po głosie administratora wnioskuję, że jest jakiś młody... Przykład: klient.netzip.pl wywala błąd: Critical Error Could not connect to the database Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
zrio 6 Zgłoś post Napisano Kwiecień 25, 2009 A po głosie administratora wnioskuję, że jest jakiś młody... i? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
netzip 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 25, 2009 Akurat nad tym pracujemy. System wciąż wskazuje 100% użycie dysków. Słyszał Pan tramwaj, bo byłem u klienta. Nie wszystko da się załatwić w 10-15 minut. Co do mojej młodości (ze mną Pan rozmawiał) mam grubo ponad 20 lat, być może to ze zmęczenia. /edit Problem rozwiązany, przepraszam za utrudnienia. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Marcin_0048 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 25, 2009 Czyli jednym słowem potwierdza to, że nikt nie czuwa nad serwerami 24h na dobę. A zajęcie się sprawą zajmuje administratorowi 6 godzin... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
netzip 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 25, 2009 "ktoś" czuwa. Jeżeli serwer by nie pingował, wiedziałbym o tym od razu. Jeżeli jednak nie działa jedna z usług - po to istnieje pomoc techniczna aby takowe problemy zgłaszać. Poza tematem, nie ukrywam, że za takie pieniądze nie zamierzamy oferować pomocy technicznej 24/7/376 (chyba, że to awaria serwera) czy "proaktywnego" supportu. Jeszcze raz przepraszam za zaistniałe dzisiaj problemy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.mzone.uk 1200 Zgłoś post Napisano Kwiecień 25, 2009 Czyli jednym słowem potwierdza to, że nikt nie czuwa nad serwerami 24h na dobę. A zajęcie się sprawą zajmuje administratorowi 6 godzin... Nad każdym serwerem zawsze ktoś czuwa, ale serwer to nie tylko Twoje konto. Pamiętaj, że praktycznie każda firma ma 2, 3 czy nawet 5 takich serwerów w różnych lokalizacjach. Na każdym serwerze są trzymane także inne konta i może być ich nawet kilkaset, nie ma takiej możliwości, aby tylko patrzeć na konto pana X. Jeśli występują problemy na Twoim koncie kontaktujesz się z BOK i informujesz ich o powstałym problemie. Sześciogodzinny czas reakcji administratora nie oznacza, że nikt nic nie robi na serwerze. Jest kolejka zgłoszeń i na tej podstawie ustala się priorytet zadań zgłoszonych przez klientów. Jeśli tanie konta nie są wystarczające dla Ciebie, tzn czas dzialania lub support proponuje serwer dedykowany. Tam masz możliwość mieć cały serwer dla siebie i interweniować praktycznie natychmiast na powstały problem. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Marcin_0048 0 Zgłoś post Napisano Maj 5, 2009 hmm nie wiem czemu piszesz za netzip.pl ale to nie ważne... Na maile nie dostaje odpowiedzi, na mój problem ze złą konfiguracją php (nie działa includowanie plików z dynamicznych zmiennych) też nic nie poradzono od miesiąca... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Malas 0 Zgłoś post Napisano Maj 5, 2009 Co tu dużo mówić, kiepsko jest. Ticket wysłałem 29/04/2009 17:46 a do dziś odpowiedzi nie ma i z bazą danych mimo poprawnych danych się połączyć nie mogę. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
netzip 0 Zgłoś post Napisano Maj 5, 2009 Co tu dużo mówić, kiepsko jest. Ticket wysłałem 29/04/2009 17:46 a do dziś odpowiedzi nie ma i z bazą danych mimo poprawnych danych się połączyć nie mogę. Możesz podać numer ticketu? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
crazyluki 114 Zgłoś post Napisano Maj 5, 2009 a co z prezentami ?:-) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
netzip 0 Zgłoś post Napisano Maj 5, 2009 Jak napisałem w odpowiednim temacie, sukcesywnie realizujemy zamówienia na darmowe konta. Może to jeszcze trochę potrwać. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
crazyluki 114 Zgłoś post Napisano Maj 5, 2009 spoko. bałem się że znowu gmailowaspamarka wrzuciła Was do spamu a tego jest tyle że padłbym nim coś bym znalazł;-) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Marcin_0048 0 Zgłoś post Napisano Maj 7, 2009 7 maja 2009 padł cały netzip. Godzina 11:17 dalej nie działa. Co jest przyczyną Panie administratorze? Pisze tutaj bo na maile nie odpisujecie... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach