Skocz do zawartości

netzip

Użytkownicy
  • Zawartość

    98
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Normalna

2 obserwujących

O netzip

  • Ranga
    Regularny użytkownik

Informacje osobiste

  • Firma
    P.H.U. NETZIP

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Łowicz/Łódź

Ostatnio na profilu byli

4144 wyświetleń profilu
  1. Co nazywało się nagle.pl? Firma od powstania nazywa się Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe NETZIP. nagle.pl - pod tą domenę swego czasu oferowaliśmy tanie konta, później tymi kontami zaopiekowało się jor.pl
  2. Możesz przypomnieć się na PW? Wysyłałeś maila czy ticket?
  3. Przypomnij się na PW. Niestety, oprócz zakładania kont w promocji urodzinowej mam również kilka innych błahostek na głowie Wybrałeś chyba najgorsze miejsce na zgłaszanie tego typu problemów. Proszę o maila/ticket/telefon/pw.
  4. Proszę o usunięcie grafik związanych z netzip, nikt nie udzielił zgody na ich edycję oraz dalszą publikację.
  5. Mam nadzieję, że zdajesz sobie sprawę z konsekwencji działania na szkodę firmy.
  6. Witam, Tak - serwer nie odpowiada. Kontaktujemy sie teraz z DataCenter w UK. Z powodu wielu problemów, planujemy uruchomienie nowej lokalizacji w Polsce (część osób z forum już o tym wie). Ponieważ aktualnie jakość usług nie jest zadowalająca (zarówno dla Klientów jak dla nas samych) wszyscy Klienci otrzymają odpowiednie rekompensaty. Jeżeli ktoś chciałby dowiedzieć się więcej o stanie prac, awariach czy po prostu zasięgnąć porady, podaję numer telefonu: 0 601 079 971. Dodam jedynie, że tak częstych i irytujących przerw nie mieliśmy od początku działalności, tj. roku 2008. Zdajemy sobie sprawę, że jesteście niezadowoleni. Jeszcze raz przepraszam, i mam nadzieję, że teraz będzie tylko lepiej. Pozdrawiam.
  7. Bo to zgodne z naszym Regulaminem, który musiałeś zaakceptować zamawiając usługę.
  8. Dzisiejsza "awaria" nie była planowana. W takim wypadku przysługuje Ci przedłużenie konta zgodnie z Regulaminem: Zgadzam się z Toba w 100% - dlatego jeszcze raz przepraszam za problemy i zachęcam do kontaktu z BOK w sprawie przedłużenia ważności konta. Pozdrawiam i życzę dobrej nocy.
  9. Marcin_0048, proszę o maila na biuro [@] netzip.pl zawierający login konta oraz datę (w przybliżeniu rejestracji). Dodatkowo, natychmiastowej zmiany sygnaturki (to może zrobić także administracja WHT). Co do samej awarii: Mieliśmy problemy z Apachem, takie rzeczy się zdarzają. Przykro mi. Też nie lubię jak serwer pada lub psuje mi się samochód.
  10. Jak napisałem w odpowiednim temacie, sukcesywnie realizujemy zamówienia na darmowe konta. Może to jeszcze trochę potrwać.
  11. Możesz podać numer ticketu?
  12. Sukcesywnie sprawdzamy zgłoszenia i zakładamy konta. Może to potrwać kilka dni.
  13. Nowy interes Rusela?

    W danych z aukcji allegro nie jest to Artur G.
  14. To cytat? Jeżeli ktoś woli kubek z logo netzip.pl - to jak najbardziej możliwe.
  15. Tak miał być styl tej "promocji". :-)
×