Skocz do zawartości
ToFIK

Jakie wybrać opcje w ovh.pl?

Polecane posty

Witam.

Dzisiaj postanowiłem sobie kupić serwer dedykowany w ovh.pl dlatego, że będzie to mój pierwszy serwer postanowiłem nie wydawać na niego majątku i wyprałem opcję KIMSUFI opis: http://www.ovh.pl/produkty/kimsufi.xml i zastanawiam się nad niektórymi opcjami które oferuje ovh.

Przepustowość 2.5 Mbps SLA lub 100 Mbps bez SLA z tego co przeczytałem to SLA jest gwarancją jakości i tu zaczyna się pierwsza nie przespana noc. Zastanawia mnie to czy jak wezmę serwer z przepustowością 100 Mbps to będzie wahała się ona między 100 ~ 50 Mbps czy może między 1 ~ 3 Mbps?? Jeśli mogli byście polecić tą lepszą opcję to bym był bardzo wdzięczny. Następną rzeczą jest system. Zastanawiam się nad wyborem Debiana, Ubuntu Desktop i Windows XP Professional. Jestem początkujący dlatego nie jestem pewien czy dał bym radę obsługiwać serwer z systemem Debian, linuxa znam minimalnie czyli jest on na 2 miejscu, Windows XP Professional każdy chyba wie że to jak każdy Windows pewnie i ta wersja ma pełno dziur dlatego zostaje na 3 miejscu. Ubuntu Desktop no i doszło do pierwszego zarządzanie z widoku pulpitu (łatwiej się chyba nie da) zabezpieczenia nie najgorsze. Co możecie polecić??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

polecam Ci najłatwiej połaczenie Debiana z DirectAdminem + zdalny admin.

WinXp zna każdy, ale jak na nim w łatwy sposób zakładać virtualne serwery itp to już raczej mało osób wie ( np ja nie wiem)

Jesli chodzi o zarządzanie serwerem to DA jest łatwiejszy niż narzędzia desktopowe obslugiwane na linuxie przez VNC.

 

Jakiego rodzaju konta będzie posiadał na tym serwerze? 1 duze konto, czy wiele mniejszych stron?

 

Ed

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co do przepustowości to bez SLA może być max 100mbit lecz ta wartość będzie się wahać - ze SLA masz zawsze 2.5mbit.

 

Ja bym brał bez SLA bo to 2.5mbit i tak wyciągniesz ;)