Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
DamianW

webd.pl

Polecane posty

Straszne... Poczytaj sobie regulamin, gdzie masz jasno pewnie określone jaki masz gwarantowany uptime. Dla przykładu uptime na poziomie 99%, to możliwość przestoju 3,65 dnia w skali roku. Więc nie widzę nic złego w przestoju 45 minut...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Drogi Sebaku, a czy ja tu płacze ile przez ten pad milionów $ straciłem? Albo powołuje się na ich regulamin ?

Po prostu informuje, że zaistniała taka, a nie inna sytuacja, gdzie leży od dłuższego czasu dosłownie wszystko, nawet ich strona główna.

Zrozumiał bym Twą ironie gdybym napisał ten temat po minucie. Ale godzina jednorazowo to już sporo. Tym bardziej, że padło wszyściutko.

 

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość jasc
Straszne... Poczytaj sobie regulamin, gdzie masz jasno pewnie określone jaki masz gwarantowany uptime. Dla przykładu uptime na poziomie 99%, to możliwość przestoju 3,65 dnia w skali roku. Więc nie widzę nic złego w przestoju 45 minut...

 

 

Sebak - jak masz "hosting" na starym kompie z Pentium ktore stoi w pokoju pod biurkiem, wpiete do Neostrady - to to Ci moze nie chodzic 3,65 dnia.

No ale webd to przeciez profesionalny hosting :(

 

BTW - jesli dobrze pamietam - oni sobie wzieli z sufitu, bo ladnie wyglada, i tak maja na glownej stronie - uptime 99,99%

 

Dzwonil ktos do tej ich karykatury supportu ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaczynam się niepokoić :( Mam u nich dwie strony.

 

Nie ma się co obawiać. Kiedyś to wróci. To nei jest taka firma, która miała by zniknąć z tego rynku. Poprostu coś zepsuli... :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nie ma się co obawiać. Kiedyś to wróci. To nei jest taka firma, która miała by zniknąć z tego rynku. Poprostu coś zepsuli... :(

 

Dziękuję za słowa otuchy :) Jestem u nich ponad dwa lata i do tej pory nie miałem powodu, aby narzekać. Obsługa techniczna błyskawicznie odpowiadała na moje pytania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość jasc
Dzwonil ktos do tej ich karykatury supportu ?

 

"Orendż poczta głosowa..."

 

no tak, zapomnialem, ze panowie - jak rasowi "profi" - o 16 czy 17 ida do domu i maja wszystko w d...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Mruczek

Oficjalnie to jakiś "główny router" im padł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Po prostu informuje, że zaistniała taka, a nie inna sytuacja.

 

Po 45 minutach padu mówisz że jest to hostink, oraz że jest to coś nadzwyczajnego... Awarie zdarzają wszędzie i nie znam firmy w Polsce z uptime 100%.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Mruczek

"Okolo godziny 16.15 nastapila awaria glownego routera, ktory jest wlasnie wymieniany. Wymiana powinna zostac zakoczona w ciagu najblizszych 2 godzin."

 

I już chyba działa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość jasc

Sebak - w kwestii formalnej: pad trwal nie 45 minut tylko ok. 4,5 godziny - drobna roznica.

Cale szczescie ze wszystko juz dziala.

 

Serwery sa w Holandii, w okolicach Amsterdamu - wpiete do sieci poprzez lacza kilkunastu niezaleznych dostawcow; strona webd stoi na serwerze w Polsce; nie ma czegos takiego jak "glowny router" na cala Europe - wiec komunikat na stronie webd wyglada jak informacja dla Łosi - ale to jest w koncu tani hosting dla Łosi, wiec nie czepiajmy sie szczegolw... :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Mruczek
wiec komunikat na stronie webd wyglada jak informacja dla Łosi - ale to jest w koncu tani hosting dla Łosi, wiec nie czepiajmy sie szczegolw... :P

Wiesz. Ja to tylko cytowałem, bo jakimś cudem w środku padu udało mi się dostać na ich główną stronę i nawet zalogować do panelu klienta. :-)

 

A co do samego hostingu, to korzystałem, ale już nie korzystam, choć nie było tak źle. Z tym, że potrzeby to ja mam malutkie :-P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość jasc

nie bierz tego do siebie - tez to czytalem; ich strona glowna ruszyla troche wczesniej niz reszta, choc dalej nie moge wyslac poczty (550 Relaying not allowed, bla, blaa...)

 

takze korzystam i raczej dalej zamierzam, choc wkrotce bedzie to juz tylko serwer testowy i na rozne bzdety - nie z powodu tej awarii, ale "za caloksztalt"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×