Skocz do zawartości
chumbawamba

[opinie] Hostpower.pl

Polecane posty

Witam wszystkich, od niedawna korzystam z usług firmy hostpower.pl i muszę przyznać, że jestem mile zaskoczony. Ogólnie to zawsze miałem problemy z hostingiem.. gdziekolwiek go wykupywałem. Najbardziej drażniła mnie obsługa klienta czy to odnośnie biura czy pomocy. Jak wiadomo zwykle jest problem z pomocą techniczną w hostingu. Widać, że firma jest nowa, ale obsługa klienta na wysokim poziomie, dosyć szybko odpowiadają na maile i co ważniejsze pomagają gdy są jakieś problemy. Jak na razie jestem zadowolony z ich usług, a promocja z której skorzystałem też mi odpowiada.

 

hostpower.pl

 

pakiet: Standard + domena .pl za 1zł cena: 79zł netto

 

Ilość miejsca na WWW: 1 GB

Ilość kont e-mail: nieograniczone

Ilość baz MySQL: 10

Transfer: 400 GB/rok

Obsługa stron PHP5: TAK

Obsługa stron PHP4: TAK

Obsługa skryptów CGI: TAK

Obsługa Ruby on Rails: Tak

Odbiór poczty przez WWW: TAK

Zmiana hasła przez WWW: TAK

 

itd. ogólnie korzystają z cPanel'a.

 

Zastanawiałem się również nad drugą promocją "2 razy więcej!" gdzie dają albo 2 razy więcej miejsca albo serwer na 2 lata za cenę 1 roku. Poczekam jeszcze trochę, na razie się spisują i może wezmę jeszcze jeden serwer w tej promocji.

 

Moduł dodawania opinii o firmie: http://www.webhostingtalk.pl/opinie/dodaj_opinie/155-hostpower-pl/

Profil firmy: http://www.webhostingtalk.pl/katalog/firma/155-hostpower-pl/

Dyskusje o ofercie i firmie: http://www.webhostingtalk.pl/topic/34267-dyskusje-hostpowerpl/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jako, że to mój pierwszy post, na początek chciałbym się przywitać ze wszystkimi użytkownikami ;) a teraz do rzeczy ;P temat ma już trochę czasu, żadne konkrety praktycznie nie padły, ale po tych kilku miesiącach może ktoś już przetestował ich ofertę? chodzi mi np o to: http://allegro.pl/item355176313_hosting_2g...ratis_rok_.html - kolejny wałek czy spradzona oferta? firma jest zarejestrowana legalnie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z usług hostingowych w hostpower korzystam już ponad 3 miesiące. Niestety, nie mam dobrego zdania o tej firmie. Po pierwsze, stosunkowo często mają przerwy w hostingu trwające 5 - 30 minut, zdarza się to raz do kilku razy w tygodniu. Pisałem już w tej sprawie 3 maile, zarówno do pomocy technicznej jak i biura obsługi klienta, żaden z nich nie doczekał się jakiejkolwiek odpowiedzi. Ja rozumiem, awarie czasem się zdarzają, można akurat robić back up czy inne prace konserwatorskie. Ale żeby nie odpisać na prostego maila z zapytaniem, co się stało? Dobry kontakt z serwisem to podstawa, w tym przypadku nie było żadnego kontaktu !!

Najbardziej przykra sytuacja spotkała mnie jakieś 3 tyg. temu, kiedy to serwer "leżał" prawie cały dzień. Jedyne co zauważyłem to fakt, że próbowali zmienić layout strony głównej. Następnego dnia wchodzę na forum i niby ok, ale dlaczego tak mało userów odwiedza forum myślę. Okazało się, że jest coś nie tak z bazą SQL, powstały jakby jej dwie wersje, aktualna oraz sprzed kilku dni. Innymi słowy, forum podzieliło się na dwa fora, jedni wpisując adres forum wchodzili na aktualną bazę, inni na tą sprzed paru dni. Nawet nie wyobrażacie sobie, ile mnie to nerwów kosztowało. Jeżeli do tego doliczyć jeszcze całkowity brak kontaktu oraz informacji na stronie czy też poprzez e-mail, to w tym momencie każdy może sobie wystawić własną opinię dot. tej firmy. Cała awaria trwała kilka dni, po tym okresie wszystko wróciło do normy, kiedy hostpower wrzucił pełny backup, niestety z zeszłego tygodnia. Na szczęście dysponowałem własną kopią bazy z chwili poprzedzającej awarię, więc strata postów i userów nie była aż tak bolesna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

30.08.2009:

 

Dodam jeszcze, że przed chwilą zablokowali mi konto w związku z przekroczeniem limitu transferu, pomimo że wczoraj zdecydowałem się dokupić dodatkowe GB i wpłaciłem pieniądze (mBank -> mBank). Widać, że nie księgują wpłat w weekendy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Polecam tą firmę - mieli pare awarii ale informowali. Współpracuje z nimi od roku i raczej jestem zadowolony.

Wielki minusem jest brak kontaktu telefonicznego, bądz skype.

Nadrabiają natomiast supportem emailowym, odpowiedzi mam błyskawicznie :D.

 

Raczej jakbym miał wybierac, wybrałbym tą samą firme :D.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Stanowczo i zdecydowanie NIE polecam.

 

Wypowiedź ta jest moją subiektywną oceną firmy Hostpower.

 

Z usług firmy Hostpower korzystałem od grudnia 2008 roku do maja 2010 roku. To co piszą na swojej stronie www, a to co mają w ofercie to dwie różne sprawy. Ale do tego dojdę.

 

Po 1: Zero kontaktu. Nie odpowiadają na maile które są dla nich niewygodne. Zgłoszenia awarii czy też reklamacji musiałem wysyłać po 2 - 4 razy na każdy możliwy adres email aby w końcu ktoś mi łaskawie odpowiedział. Odpowiadali tylko na wiadomości na które było im wygodnie. Rzekomo obecnie odpowiadają trochę częściej, jednak pewnie też tylko na "małol problematyczne" maile. Żeby nie być gołosłownym:

 

Zacząłem swoją przygodę z Rubym i Railsami - Hostpower szczyciło się (i wciąż szczyci ...) możliwością hostowania aplikacji Railsowych. Jest to totalna bzdura. Na koncie można odpalić jedną aplikację Railsową - na Mongrelu (nie na Passengerze). Z ich instancją Mongrela jak i Railsami są wieczne problemy - z tego co udało mi się bez dostępu do logów serwera "wybadać", mają problem z garbage collectorem (gc_sweep(): unknown data type) co wynika z tego że mają zainstalowaną wersję Rubiego która powodowała ten błąd. Od momentu zgłoszenia awarii (listopad 2009) do momentu "rzekomej" naprawy (koniec stycznia 2010) zostałem bez podstawowej dla mnie funkcjonalności serwera.

 

Odpowiedzią na moje maile były wiadomości w stylu "to nie nasza wina, zgłosiliśmy do CPanela ale musimy tyle czekać nic nie możemy poradzić".

 

Taka wypowiedź ostatecznie utwierdziła mnie w przekonaniu, że opieką nad tym hostingiem zajmują się osoby które nie znają technologii związanych z Rubym (co powinno implikować to ze nie reklamują hostingu jako wspierającego Railsy).

 

Oczywiście na maila z pytaniem jak zgłosić oficjalnie reklamację i kiedy będzie ona rozpatrzona, nie otrzymałem do teraz odpowiedzi. Dałem sobie spokój z proszeniem czy też reklamacjami. Uznałem te pieniądze za wyrzucone w błoto (no może nie do końca - hosting firmy Hostpower obecnie do końca okresu który mam wykupiony, traktuję go jako serwer FTP ;) )

Brak ssh - kolejna wręcz niezbędna rzecz przy pracy z Railsami - także nie ma. Kod załadować po FTP a bazę zmigrować najlepiej przez phpmyadmina...

 

Kilkukrotnie zdarzały się im pady przy których nie działał nawet mail (raz padł im kontroler raid - hosting nie działał kilkanaście godzin). CPanel w żadnym wypadku nie jest zaletą - wszystkie błędy i usterki zgłaszali do techników CPanela.

 

Z tym też wynikła śmieszna sytuacja - technik CPanela znalazł błąd w moim kodzie Railsowym który rzekomo powodował "wysypywanie się" Mongrela - ActionController::RoutingError - to utwierdziło mnie ostatecznie w tym jaki poziom wiedzy reprezentują administratorzy Hostpower.

 

Podsumowując: jeśli używasz tylko php i nic ale to nic nie chcesz od firmy Hostpower - to możesz mieć u nich konto. Jednak jeśli chciałbyś skorzystać z tego co mają w swojej ofercie w zakresie większym niż php to zastanów się kilka razy czy warto.

 

Wiecznie nieczynny kontakt telefoniczny, brak odpowiedzi na maile (lub długi czas oczekiwania), brak rekompensat za wadliwość działania usług (po awarii kontrolera raid obiecywali korzystne promocje w ramach rekompensaty - taaa do teraz ich jakoś nie widać a minął już ponad rok... ).

 

Jednym słowem w mojej opinii jest to Hosting niewart czasu, uwagi ani też (przede wszystkim) pieniędzy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Polecam tą firmę - mieli pare awarii ale informowali

 

Awaria przeważnie jest nie zapowiedziana, więc skąd wiedzieli? Szklana kula i Tarot?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja także nie polecam tej firmy. Mój klient miał tam serwer (EQ4) i licke DA. Zmiana systemu w licencji trwała chyba z 4 dni.. Tak samo zmiana IP po wyniesieniu sie z Hostpowera następne 4. Na maile odpisują jak im się podoba. Kiedyś od klienta za "skonfigurowanie" DA wzieli kupe kasy, przy czym była to podstawowa instalacja DA, z jakimś tam konfigiem mysqla.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Awaria przeważnie jest nie zapowiedziana, więc skąd wiedzieli? Szklana kula i Tarot?

To teraz takie modne jest posiadanie szklanej kuli a tarot jako przystawka by było efektywnie:P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dodam jeszcze że jeśli mieliście u nich domeny a chcecie je przenieść to nie wydadzą wam kodów authinfo - dadzą wam namiar na firmę która je rejestruje - sami są tylko pośrednikiem. Trochę to irytujące było kiedy przenosiłem domeny do konkurencji i musiałem pisać z hurtowym rejestratorem domen zamiast z firmą w której te domeny rejestrowałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Mruczek

Dodam jeszcze że jeśli mieliście u nich domeny a chcecie je przenieść to nie wydadzą wam kodów authinfo - dadzą wam namiar na firmę która je rejestruje - sami są tylko pośrednikiem. Trochę to irytujące było kiedy przenosiłem domeny do konkurencji i musiałem pisać z hurtowym rejestratorem domen zamiast z firmą w której te domeny rejestrowałem.

 

 

I bardzo dobrze! Po co dość ważne kody mają iść przez jakiegoś pośrednika od którego skądinąd chcesz uciec?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

I bardzo dobrze! Po co dość ważne kody mają iść przez jakiegoś pośrednika od którego skądinąd chcesz uciec?

 

Masz trochę racji, jednak patrząc z pktu widzenia PRu - odsyłąnie klienta do innej firmy, nie informując go w momencie rejestracji domen, ze tak wyglada procedura przeniesienia, jest troche nie fair. Gdybym wiedział że tak to wygląda, odrazu rejestrowałbym np. w OVH

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Masz trochę racji, jednak patrząc z pktu widzenia PRu - odsyłąnie klienta do innej firmy, nie informując go w momencie rejestracji domen, ze tak wyglada procedura przeniesienia, jest troche nie fair. Gdybym wiedział że tak to wygląda, odrazu rejestrowałbym np. w OVH

 

Wiele firm hostingowych jest pośrednikiem w rejestracji domen, a dodatkowo w ten sposób mamy możliwość wynegocjowania niższych cen,

pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To ma być odpowiedź ? Bez jaj.

 

Odpowiedz na zarzuty w poprzednich wypowiedziach.

 

 

Jeżeli chodzi o działanie supportu to przyznaje się że mieliśmy początkowo problemy z jego poprawnym funkcjonowaniem. Ale jak widać od tamtego czasu kiedy pojawiły się zarzuty minęło sporo czasu, u nas też się wiele zmieniło. Między innymi wdrożyliśmy system ticketowy - co jest w zasadzie standardem w tej chwili jednak znacznie zmniejszył on czas reakcji na zadane problemy. Nastąpiła też zmiana administratorów, przez co wszystko działa szybciej i sprawniej.

Jeżeli chodzi o przerwy w działaniu hostingu to w tej chwili nie odnotowujemy praktycznie żadnych przerw, od ponad roku nie mieliśmy awarii sprzętowych (odpukać). Oczywiście nie będę obiecywał że sprzęt będzie działał jak należy non stop, jednak dokładamy wszelkich starań aby tak było.

Jeżeli chodzi o Pana Miłosza, oraz użytkownika Joy17 i mencio pozwoliłem sobie wyjaśnić sprawę na PW.

Zdarza się natomiast czasowy brak dostępu do serwera dla poszczególnych IP, jednak wynika on z działania firewall i blokada następuje po złamaniu pewnych reguł - np wpisanie błędnego hasła w określonym czasie.

W razie pytań ja jak i support służy pomocą.

 

 

 

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moja opinia dotyczyła stanu sprzed 2 lat - nie przeczę, że przez ten czas w firmie mogło się wiele zmienić, dlatego proszę o podchodzenie z dystansem do tak starych komentarzy, nie tylko w tym wątku ale w ogóle.

Gdybym już wtedy nie zawiódł się na jakości usługi, być może do dzisiaj byłbym zadowolonym klientem firmy hostpower :) Zaproponowano mi możliwość przetestowania serwera przez pół roku i ponownego zaopiniowania - ja się pytam, czemu dopiero teraz, kiedy po kilku migracjach po serwerach różnych firm trafiłem wreszcie na taki, który całkowicie mi odpowiada. W każdym razie dziękuję i życzę powodzenia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zdarza się natomiast czasowy brak dostępu do serwera dla poszczególnych IP

 

Taa i dzisiaj to samo - od rana. Że-na-da wciąż na tym samym poziomie co dawniej. Kompletnie nic nie uległo zmianie... strona nie działa i to nie tylko ode mnie ale też z paru innych miejsc (nie odpowiada na pingi). Wciąz nie polecam...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

akurat w tej chwili mamy poważą awarię serwer, usterka jest cały czas naprawiana.

na niektóre rzeczy niestety nie mamy wpływu.

pozdrawiam i proszę o cierpliwość

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Taa - może warto czasem informować klientów (newsletter z serwerów zapasowych, cokolwiek?). Naprawiamy? LOL - conajwyżej czekamy aż ktoś gdzieś tam coś z tym zrobi... jak zawsze zero konkretów Ja się od was wyniosłem już dawno i teraz pora wynieść ostatniego klienta jakiego wciąż u panstwa mam. Z takimi przerwami w dostawie usług nie da się sensownie prowadzić żadnych interesów w sieci...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Mam pare kont w hostpower, szkoda że nie informujecie o awari lub naprawach , strony nie chodza i tracę $$$ .

Z takim podejściem do klientów daleko nie zajdziecie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

×