Skocz do zawartości

m.arcin

Użytkownicy
  • Zawartość

    43
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Posty napisane przez m.arcin


  1. Jesteśmy partnerem NASK i powiem ci, że kładzie on bardzo duży nacisk na bezpieczeństwo i poufność danych. Śmiem wątpić aby taka baza została sprzedana przez NASK - tym bardziej - że regulamin NASK dot. rejestracji konta na potrzeby obsługi domen jest publicznie dostępny i powinien być wskazany do zaakceptowania przez rejestr u którego rejestrujesz domenę lub ją transferujesz.

     

    http://www.dns.pl/regulamin.html


  2. Cześć,

     

    Szukam następującej konfiguracji (zakup hardware): 3 szt dla nowego projektu:

     

    INTEL Xeon E5-2620 x 2

    128 GB
    LSI SAS/SATA 9271-4i, 6Gb/s, 512MB
    4 x 2 TB SATAIII 6GB
    w jednej dodatkowo 2 x 256 SDD Samsung 850 pro
    Najlepiej aby były to maszyny z 256 GB ram, jednak z tego co widzę ceny są dość niebotyczne w tej konfiguracji, dlatego raczej muszę wybrać wersję 128 GB + ew. 4 maszynę.
    Ew. ofertę proszę na priv podam email.

  3. @mzone trend nie dotyczy tylko polski :)

    http://www.webhostingtalk.com/showthread.php?t=1513543

     

    Stare modele sprzedaży jak widać się nie sprawdzają i wielu ma problem. Można oczywiście zaklinać rzeczywistość, ale wystarczy spojrzeć na home czy nazwę jak walczą (nie wiem czy to jest jeszcze walka, czy też dożynanie siebie samego).


  4. Damian prowadził firmę bardzo dobrze, zwojował kawał rynku.

     

     

     

    ten rynek się nie konsoliduje tylko rozpada na drobne kawałki przez zaniżanie cen

     

    W ten sposób walczą młode firmy, myśląc - damy taniej to sprzedamy, problem w tym, że za chwilę przyjdą kolejni i powiedzą to samo.

     

     

     

    prawda jest taka że nie można robić dobrych usług za to co obecnie hosting provider dostaje za swoje usługi.

    Polski rynek to pewnego rodzaju ewenement, więcej zarabia pracownik ochrony (bez urazy) niż pracownik techniczny w nie jednej firmie hostingowej.


  5. Jak widać Damian nie wierzy w biznes "hostingowy":

    https://mojepanstwo.pl/hekko-inwestycje

     

    dla ścisłości 64.92.Z :

    http://www.klasyfikacje.gofin.pl/pkd/5,2,1485,finansowa-dzialalnosc-uslugowa-z-wylaczeniem-ubezpieczen.html

     

    http://www.krs-online.com.pl/hekko-inwestycje-sp-z-o-o-krs-4470187.html

     

    ...

     

    Jestem Ciekawy, co zrobi Ogicom - czy zepnie wszystkie firmy w jedną markę, czy też będzie prowadził każdą z firm osobno. Ta ostatnia forma wydaje się w obecnej sytuacji samobójstwem.

     

    Pytanie nr 2 - co na to hrd, przez którego hekko sprzedawał domeny - jeżeli Ogicom wycofa obsługę z Hrd - może on mocno oberwać.


  6. niepotrzebnie sie przejmujecie tym rankingiem, tak jakby niewiadomo ile osob sie nim sugerowalo.

     

    @Samu zawsze zostaje ślad w internecie - niestety w obecnej formie nie jest to w zaden sposob weryfikowany. Jezeli skladasz opinie negatywna w opineo (przynajmniej bylo tak kilka lat temu) - musisz przedstawic dowód zakupu. Dzięki temu można zweryfikować zgłoszenie czy opisana sytuacja ma faktycznie miejsce - w chwili obecnej opinie wht to hejt.

     

    Wysmarowanie firmy w opineo jest możliwe tylko pod warunkiem, że udowodnisz że masz racje - w przypadku wht - właściciel firmy musi udowadniać, że nie jest wielbłądem.


  7. Ale w takim razie czy ktoś inny płaci za opinie negatywne na Wasz temat?

     

     

    Tego nie wiem :) a ty? Chodziło mi raczej, że nie staramy się przykryć nie wygodnych opinii "pozytywnymi" komentarzami. W ciągu 10 lat działalności, wiem że mogło nazbierać się klientów nie zadowolonych - jednak:

     

    1) Przyjrzyj się ocenie niezawodności - niby źle ale oceniają na 4 z 5 - czyli źle czy dobrze wg oceniających ? Sami nie mogą się zdecydować.

     

    2) Mam nadzieję, że moderatorzy dodadzą nasze odpowiedzi na ww. opinie (nie odpowiadaliśmy do tej pory na nie - ale pod Twoim naciskiem udzieliłem odpowiedzi)

     

    Jeden z klientów negatywnych, który opisał się jako pegaz (gry?) - no cóż jestem po rozmowie z tym panem w dniu dzisiejszym :D - moja riposta z "dowodami" także jest (mam nadzieję że moderatorzy dodadzą ja).

     

    Właściciel komentarza zadzwonił dzisiaj do nas z informacją że serwer źle działa - okazało się, że jego wykorzystanie serwera baz danych (CPU) na serwerze MySQL wynosi ... 17% zaś sam serwer PHP pluje internal server error (z powodu struktury baz danych - ale wina zapewne znowu jest po naszej stronie, ponieważ na serwerze jest tylko presta i wordpress (klienta jednostka mysql to 128 GB - dyski SSD).

     

    Pan stwierdził, że był wzburzony i prosi o zrozumienie - no cóż ale gówno (chamskie opinie) uczepiło się statku i krzyczy płyniemy!

     

    Czytając nieraz opinie klientów o firmach hostingowych, naprawdę szkoda mi wielu właścicieli firm , bo wiem jak mocno pracują nad tym aby zapewnić świetna usługę - a potem BUM! Konto do dupy, bo gość ma wordpressa z hackowanego lub abusuje - ale to wina hostingodawcy.

     

    Moja historia skończyła się na ostrym dyżurze kardiologii we Wrocławiu po takich klientach, więc doszedłem do wniosku (za radą lekarza) - że muszę podchodzić do nich z dużym dystansem.

     

    Szkoda tylko, że nikt z opiniujących nie jest w stanie wypowiedzieć się pod imieniem i nazwiskiem podając dodatkowo np. nr zgłoszenia - ale wiemy dobrze dla czego tak jest - byłoby to zbyt łatwe do zweryfikowania.

     

     

     

    DNS (e-maile przychodzą raz to na stary, raz na nowy serwer i już wydaje się, że po kilku godzinach tylko na nowy, o potem jeszcze po 20-30 godzinach przychodzą też na stary, i to e-maile wysyłane z Polski - horror, później to trzeba zbierać).

     

    Bez problemu większość firm z migruje Ci maile automatycznie bez zawracania głowy. Co do DNS - wystarczy poprostu wydelegować domenę do nowego hostingodawcy i tam ustawić rekord A na starego - od po 2/3 dniach zmienić A na normalne ustawienia - przejście powinno być płynne i bez przeszkód.

     


  8.  

    W związku z rozwojem naszej aplikacji

    poszukujemy programisty ze znajomością Go Lang, MySQL, i JavaScript.

     

    Mile widziane:

    • znajomość jQuery
    • Linux

    Oferujemy:

    • nerwową atmosferę
    • pracę na stały etat w biurze od 9:00 – 17:00 (poniedziałek-piątek) we Wrocławiu, ul. Robotniczna 72
    • wynagrodzenie do 2400 zł brutto
    • kawę i pizzę

     

    Możesz liczyć na:

    • stres
    • wątpliwe premie
    • zdobycie doświadczenia

    Wskazana pensja jest mocno orientacyjna, język Go, jest dość młodym projektem, dlatego mamy świadomość, że wynagrodzenie może być mocno nie do szacowane w stosunku do twoich umiejętności. Dlatego prosimy o kontakt i ew. zaproponowanie swoich warunków.

     

    Proszę o powołanie się na ogłoszenie na wht wraz z ew. przykładowymi aplikacjami na adres praca@hostit.pl

     

     

     


  9. Poszukujemy osoby na stanowisko Serwisanta sprzętu IT na terenie Wrocławia.

     

    - znajomość systemów Ubuntu w zakresie użytkowania

    - kultury osobistej

    - precyzja w wykonywaniu zadań

    - min. wykształcenie średnie

    - prawo jazdy kategorii B

    - mile widziane:

    • znajomość systemów Windows Server 2012

    • doświadczenie na podobnym stanowisku

    • dyspozycyjność w godzinach od 9:00 do 17:00 od poniedziałku do piątku

     

    Oferujemy:

    - służbowy samochód, telefon i laptop

    - pracę na stały etat od poniedziałku do piątku

    - wynagrodzenie od 1800 zł brutto + atrakcyjny system premiowy za:

    • dostępność telefoniczna i realizacja zgłoszeń od poniedziałku do piątku w godzinach 8-21

    • dostępność telefoniczna i realizacja zgłoszeń w sobotę w godzinach 8-21

    • dostępność telefoniczna realizacja zgłoszeń w niedzielę w godzinach 8-21

     

    CV wraz ze zdjęciem proszę o przesłanie na adres praca@hostit.pl

×