celownik
-
Zawartość
13 -
Rejestracja
-
Ostatnio
Posty napisane przez celownik
-
-
Proszę dać mi spokój, jak się Panu coś nie podoba to proszę iść do sądu, rzecznika konsumenta, czy gdziekolwiek indziej. Proszę więcej nie smarować tutaj. 40% negatywnych napsisanych przez 4 osoby, które nie potrafią administrować swoim serwerem, żałosne.
Pozdrawiam,
TG
i to piszę osoba, która nie potrafi napisać nic innego jak "brak wiedzy klienta"
no chyba pan nie myśli że ktoś nie potrafi wpisać "top" na serwerze żeby sprawdzić obciążenie maszyny... pan jest żałosny i nie ma co ukrywać pokazał to pan od 5 strony forum
ps. proszę się spodziewać listu z wezwaniem
-
Raczej chyba ośmieszyła siebie i tego swojego "administratora".
Biorąc system wirtualizowany via OpenVZ trzeba się wybitnie liczyć z tym, że jakikolwiek pamięciozamulacz nie spowoduje spowolnienia/swapowania, tylko od razu błędy alokacji pamięci i wyłożenie się serwera.
W miarę rozgarnięty administrator by zainstalował tam (nawet lokalnie... bo nie mówię tu o zdalnym) jakiś system nadzoru, który od czasu do czasu (np. co 2-5min) robił by mały snapshot użycia serwera, a w razie przekroczenia jakiegoś progu alarmował np. mailem/smsem. Wtedy był by jakiś czas na reakcję, a nawet jeśli nie bo za późno, to reboot i podejrzenie ostatnich kilku snapshotów, żeby w myślach spróbować odtworzyć sobię sytuacje sprzed "awarii".
z tego co ja pamiętam to cały czas padał nie sam VPS a główna maszyna wiec czytaj ze zrozumieniem co napisał klient
tzn oczywiście nie ja jestem administratorem vps tego pana tylko pamiętam z własnych doświadczeń
a podejscie logout typu
2. Gdy to już mnie irytowało, napisałem, kiedy to się skończy bo to jest przegięcie, a w odpowiedzi dostałem "Albo się pan uspokoi, albo zamkniemy panu serwer i będzie koniec zabawy" - czy to jest normalne zachowanie gdy grzecznie się pytam czy zamierzaja cos z tym zrobić? Tak traktujecie klientów?
jest jak najbardziej prawdziwe bo sam mi usunął VPS w połowie okresu rozliczeniowego a był opłacony do końca miesiąca, a sprawą już się zajmuje federacja konsumentów
-
kolejna osoba ośmieszyła tą firmę
Trzymać tak dalej a firma padnie, najlepiej jakby nikt już nie kupował u nich VPS bo podejście do klienta to mniej niż zero
Zastanawiam się tylko co z moją reklamacją, którą wysłałem jakiś czas temu pocztą
-
ależ ja nie wymagam żeby pan zmieniał decyzję i niech pan robi co chce, ja napisałem panu maila i liczę na satysfakcjonującą odpowiedź
-
Proszę Cię nie śmieć tutaj więcej
Moderatora proszę o usunięcie kilku nierzeczowych postów
Pozdrawiam,
TG
a ja proszę moderatora o nie ukrywanie faktów dotyczących funkcjonowania LOGOUT niech ludzie wiedzą na co się piszą współpracując z panem Tomaszem
czyli
1. marna jakość usług
2. olewanie klienta
3. usuwanie vps bez okresu wypowiedzenia (niezgodnie z regulaminem napisanym przez samego Tomasza z Logout)
4. nazywanie klienta złodziejem
5. brak szacunku
-
Kopaczka, celownik, kilku niezadowolonych klientów, którym logout nie dał się więcej oszukiwać, niesamowite.
Kto potrafi czytać sam wyciągnie wnioski.
Pozdrawiam,
TG
czytać i rozumieć to inne pojęcia, pan nie rozumie nic z tego co ludzie piszą
dla mnie temat na forum jest zamknięty
-
jutro pójdę tam gdzie mnie pokierują, więc nie ma problemu w tej sprawie. Ważne jest jednak to że zrobiłem odpowiednie kopie regulaminu gdzie wyraźnie piszę że przysługuję czas wypowiedzenia, którego ja nie otrzymałem
Tak, już kolejny klient ośmieszył pana Tomasza, wszyscy są bezczelni tylko nie on. Na wszystkie słuszne skargi masz tylko jedną odpowiedź - brak kultury, "cóż za tupet" , "chamstwo" oraz "szydercze kłamstwa" itp.
Jak się nie umie normalnie dyskutować to się nie wdaje w dyskusje.
Jesteście po prostu śmieszni. Ja tylko czekam aż się do czegoś w końcu przyznacie bo jak na razie to umiecie wszystkim oskarżać kłamcami, chamami itp.
Ten temat jest po to aby klienci mieli jakiś obraz o waszej firmie, by mogli sobie przeczytać z czym mają problem wasi klienci. Bez sensu jest takie zachowanie.
Pozdrawiam
dziękuje za całą tą wypowiedź cała prawda i szczera prawda
Jeśli ja dzwonie i mówie że mam problem na pana vps i pan mówi ok sprawdzimy co się dzieje, po czym informuję że jestem autorem postu, który napisałem w opinniach na tym owym forum to pan mnie zaczą straszyć że wyłączy pan VPS
tak właśnie pan wyłączył pan mojego opłaconego z góry vps bez przemyślenia konsekwencji tego czynu
nie byłem namolny, nie mówiłem obraźliwych rzeczy, ale w oczach pana Tomasza jestem złodziejem i chamem
Myślę że użytkownicy LOGOUT dobrze przeanalizują sytuację w pana firmie i zostanie to odpowiednio osądzone
-
to już nie ważne gdzie zgłosze, zgłoszę poprostu na policje, a oni dalej będą wiedziec co dalej zrobić i gdzie skierować dalej sprawe
-
Niesamowite, ten człowiek mnie oświecił, wytknał mi całą prawdę o firmie, o jej niskiej jakości usług, brawo za tupet.
Nie mam zamiaru dyskutować w tej kwestii to nie jest wyrocznia
Proszę tyrzymać się opini o logout a nie robić tutaj śmietnik.
Na pozostałe pytania odpowiemy na biuro@Logout.pl
Pozdrawiam,
ja już z panem nie mam nic do uzgodnienia, napisałem panu smsa odpowiedniej treści i tego będe się trzymał, skoro pan nie potrafi pilnować transferu od początku a później nazywa pan kogoś złodziejem (osobę, która raz poinformowała pana o przekroczeniu transferu i nie dostała żadnej odpowiedzi)
dla jasności napiszę smsa, którego do pana wysłałałem:
Jutro sprawa znajdzie swój początek w prokuraturze za wyłączenie usług bez czasu wypowiedzenia i tym samym pozbawienie możliwości skopiowania danych na serwerze opłaconym z góry .odpowiedz pana tomasza sms:
hehenaprawdę bardzo śmieszne i zarazem żenujące
-
Pan tomasz jest nie poważny, zadzwoniłem do niego w sprawie wydajności serwera i poinformowałem go że to ja właśnie napisałem posta który odzwierciedla całą prawdę o tej firmię
na początku zastraszył mnie że wyłączy mi serwer, za który zapłaciłem z góry po czym to zrobił
Broadcast message from root@vz791 (Tue Jan 12 19:10:36 2010):
The system is going down for system halt NOW!
Nie masz żadnych serwerów przypisanych do Twojego konta!
Kolejnych telefonów nie odbiera przecież to jest KPINA z ludzi korzystających z usług
-
Panie tomaszu proszę nie obrzucać mnie błotem bo to się mija z celem rozwiązania problemu
Ogólnie nie chcę za darmo korzystać z pana vpsów, tylko napisałem wyraźnie swoją opinnie bo przecież po to jest owe forum
przypomnę:
Zakupiłem vps`a u pana prawie rok temu i wtedy było wyraźnie napisane że max 15vps na jednej maszynie teraz jest napewno więcej, nie jestem w stanie sprawdzić ile i na jakiej klasie ip są one postawione. Nie mam problemu z zapłaceniem za przekroczony transfer. Mam po prostu wrażenie że ktoś mnie tu robi w konia
nie mogę sprawdzić rzeczywistego transferu na pana VPS bo są bardzo częste rebooty i nie jestem w stanie ręcznie liczyć jednostek przesłanych przez venet0
Jakość była dobra do czasu aż upchał pan mase vps na 1 maszynie...
Co do transferu, no nie wiem 10 osób dostało powiadomienie o przekroczonym transferze, z tego 2 się już zarejestrowały na tym forum i w pierwszym poscie wyrzucaja to.Z jednej strony chcecie mieć niskie pingi a z drugiej jak ktoś stara się zrobić porządek by transfer nie był nadużywany to robi się ostre niezadowolenie. No nie da się mieć niskich pingów i użytkowników, którzy w 1/3 miesiąca mają już przekroczony limit zuzycia o 50%, ktoś tu chyba przecenił możliwości swojego VPS'a
co ma transfer to pan chyba nie rozumie o czym my tak naprawdę piszemy... a zatem piszemy o niskiej wydajności maszyny a nie o jakości łącza
Całe szczęście, żę mamy już mechanizmy do weryfikacji tego. Dzięki temu możemy wyegzekwować uczciwość użytkowników, której w Pana przypadku chyba zabrakło.czyli biorąc pod uwage zarzut innej osoby to wychodzi na to że i w pana oczach i ja jestem oszutem bo też przekraczam transfer.
Przypomnę że pisałem do pana w sprawie liczenia trasnferu kiedyś i nie dostałem żadnej odpowiedzi
no szkoda że tak się dzieje jak się dzieje
-
Jeśli chodzi o firmę logout.pl to na początku istnienia były dobre odczucia, dobra pomoc techniczna jak i bardzo dobry kontakt telefoniczny
na dzień dzisiejszy muszę jednak stwierdzić że owa firma nie spełnia już pokładanych nadziei co do funkcjonowania VPS
1. Jak rejestrowałem konto miało być max 15vps na jednej maszynie - obecnie jest opis
- Obsługujemy ponad 1000 serwerów VPS!
- Posiadamy 28 serwerów dedykowanych obsługujących tylko VPS'y!
czyli średnio wychodzi że jest 35vps na maszynie i to jest stanowczo za dużo
Procesor nie wyrabia, przepustowość łącza marna, w niektórych momentach transfer na serwerze wynosi 1mbps
jeśli ktoś chce może sobie przeskanować klasę IP 91.204.163.1 widać wyraźnie które IP są własnością logout po dużym pingu
teraz dla jasności, powiedzmy że 4 osoby postawią serwer gry, który bierze 80% rdzenia to inni użytkownicy mogą tylko pomarzyć o lepszej jakości
2. Serwery padają po 10 razy dziennie, kto liczy się ze stabilnością to logout na pewno nie będzie dobrym wyborem
- bardzo częste rebooty na głównych maszynach
06:49:40 up 18:59, 1 user, load average: 0.07, 0.11, 0.09
no coś pięknego a serwera ja nigdy nie rebootuje
- bardzo częste odłączenia z sieci na kilka-kilkadziesiąt minut
- dla jasności to nie tylko livenet a i inne dedykownie padają w tym samym momencie (każdy telefon co wykonałem to pan Tomasz twierdził że to wina livenet, tylko czemu nephax też padał w tym samym momencie co maszyny na livenecie?) oczywiście dzwoniłem też do livenetu czy to wina leży po ich stronie. odpowiedź była taka że są czasem problemy ale w tym momencie nie mamy żadnych
3. no i najważniejszy punkt. Dzisiaj w nocy Pan Tomasz zdecydował o tym że jednak zrobi system liczenia transferu miesięcznego...
nie było by w tym nic dziwnego a nawet wymagane żeby tak właśnie zrobił bo przecież kupując u pana Tomasza vps jest wyraźnie napisane jaki transfer kupujesz, ale jest jedno ale.
- Dzwoniłem do livenet i owa firma nie limituje transferu miesięcznego
- Jak już się pan zdecydował jednak na liczenie transferu miesięcznego to wypadało by poprawić jakość usług która w ostatnich miesiącach cały czas się pogarszała i w tym momencie można to określić jako żenada totalna bo nie mogę nawet wykorzystać w pełni zasobów za które płacę a jak odpalę serwer gry to on działa na krawędzi wydajności rdzenia (posiadam 100% rdzenia)
Panie Tomaszu, jeśli się będzie tak działo dalej to ludzie odejdą i zyski spadną, nie pisałem do pana wcześniej w żadnej sprawie dotyczącej maszyny bo wiedziałem że transfer nie jest liczony i uznałem to za dobry objaw z pana strony za mało wydajne VPS, ale dzisiaj doszedłem do wniosku że po prostu nie miał pan czasu żeby to uruchomić
pozdrawiam
[opinie] Logout.pl / biznes-host.pl
w Informacje o firmach hostingowych
Napisano · Raportuj odpowiedź
moja ostatnia wypowiedz na tym forum.
Jeśli pan uważa mnie za złodzieja to ja z panem nie mam o czym rozmawiać
ale napiszę jeszcze kilka faktów
- napisałem maila do pana dokładnie 08-05-09 o wyłączenie VPS 641. Owszem serwer został wyłączony ale fakrury były dalej naliczanie
1Server ID: 641miesieczny48 PLN2009-05-08
1Server ID: 641miesieczny48 PLN2009-06-08
kolejny mail odemnie: 23.07.09
- Witam czy dałoby rade przenieść vps o numerze 791 na inny serwer bardziej stabilny? bo te pady serwera co drugi dzień stają się uciążliwe
- odpowiedz: Witam,tak jak tylko odzyskamy dostęp do danych to przeniosę serwer.
- serwer nie został przeniesiony
kolejny mail: odemnie 12.04.09
- jak skonczy sie traffic to jak jest to regulowane? ograniczenie szybkosci lacza? jak tak to do ilu? upload/download
- odpowiedz: Nie jest wówczas ograniczane pasmo, za dodatkowe rozliczamy się według cennika w kalkuatorze.
- zadnego kalkulatora nie było do stycznia 2010 a opłaty za traffic nie były naliczane
wiec teraz się pytam na jakiej podstawie nazywa mnie pan złodziejem? bo na chwile obecną to pan jest złodziejem i oszustem. wyłączył pan bezprawnie serwer VPS 16.01.2010 (opłacony do 01.02.2010) i ukradł pan dane z niego oraz nie raczy pan ich oddać. dlatego nie będę się z panem bawił z kotka i myszkę tylko zobaczymy się w sądzie złodzieju. A teraz jeszcze dojdzie wniosek o zniesławienie.