Skocz do zawartości

celownik

Użytkownicy
  • Zawartość

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Normalna

1 obserwujący

O celownik

  • Ranga
    Nowy użytkownik
  1. moja ostatnia wypowiedz na tym forum. Jeśli pan uważa mnie za złodzieja to ja z panem nie mam o czym rozmawiać ale napiszę jeszcze kilka faktów - napisałem maila do pana dokładnie 08-05-09 o wyłączenie VPS 641. Owszem serwer został wyłączony ale fakrury były dalej naliczanie 1Server ID: 641miesieczny48 PLN2009-05-08 1Server ID: 641miesieczny48 PLN2009-06-08 kolejny mail odemnie: 23.07.09 - Witam czy dałoby rade przenieść vps o numerze 791 na inny serwer bardziej stabilny? bo te pady serwera co drugi dzień stają się uciążliwe - odpowiedz: Witam,tak jak tylko odzyskamy dostęp do danych to przeniosę serwer. - serwer nie został przeniesiony kolejny mail: odemnie 12.04.09 - jak skonczy sie traffic to jak jest to regulowane? ograniczenie szybkosci lacza? jak tak to do ilu? upload/download - odpowiedz: Nie jest wówczas ograniczane pasmo, za dodatkowe rozliczamy się według cennika w kalkuatorze. - zadnego kalkulatora nie było do stycznia 2010 a opłaty za traffic nie były naliczane wiec teraz się pytam na jakiej podstawie nazywa mnie pan złodziejem? bo na chwile obecną to pan jest złodziejem i oszustem. wyłączył pan bezprawnie serwer VPS 16.01.2010 (opłacony do 01.02.2010) i ukradł pan dane z niego oraz nie raczy pan ich oddać. dlatego nie będę się z panem bawił z kotka i myszkę tylko zobaczymy się w sądzie złodzieju. A teraz jeszcze dojdzie wniosek o zniesławienie.
  2. i to piszę osoba, która nie potrafi napisać nic innego jak "brak wiedzy klienta" no chyba pan nie myśli że ktoś nie potrafi wpisać "top" na serwerze żeby sprawdzić obciążenie maszyny... pan jest żałosny i nie ma co ukrywać pokazał to pan od 5 strony forum ps. proszę się spodziewać listu z wezwaniem
  3. z tego co ja pamiętam to cały czas padał nie sam VPS a główna maszyna wiec czytaj ze zrozumieniem co napisał klient tzn oczywiście nie ja jestem administratorem vps tego pana tylko pamiętam z własnych doświadczeń a podejscie logout typu 2. Gdy to już mnie irytowało, napisałem, kiedy to się skończy bo to jest przegięcie, a w odpowiedzi dostałem "Albo się pan uspokoi, albo zamkniemy panu serwer i będzie koniec zabawy" - czy to jest normalne zachowanie gdy grzecznie się pytam czy zamierzaja cos z tym zrobić? Tak traktujecie klientów? jest jak najbardziej prawdziwe bo sam mi usunął VPS w połowie okresu rozliczeniowego a był opłacony do końca miesiąca, a sprawą już się zajmuje federacja konsumentów
  4. kolejna osoba ośmieszyła tą firmę Trzymać tak dalej a firma padnie, najlepiej jakby nikt już nie kupował u nich VPS bo podejście do klienta to mniej niż zero Zastanawiam się tylko co z moją reklamacją, którą wysłałem jakiś czas temu pocztą
  5. ależ ja nie wymagam żeby pan zmieniał decyzję i niech pan robi co chce, ja napisałem panu maila i liczę na satysfakcjonującą odpowiedź
  6. a ja proszę moderatora o nie ukrywanie faktów dotyczących funkcjonowania LOGOUT niech ludzie wiedzą na co się piszą współpracując z panem Tomaszem czyli 1. marna jakość usług 2. olewanie klienta 3. usuwanie vps bez okresu wypowiedzenia (niezgodnie z regulaminem napisanym przez samego Tomasza z Logout) 4. nazywanie klienta złodziejem 5. brak szacunku
  7. czytać i rozumieć to inne pojęcia, pan nie rozumie nic z tego co ludzie piszą dla mnie temat na forum jest zamknięty
  8. jutro pójdę tam gdzie mnie pokierują, więc nie ma problemu w tej sprawie. Ważne jest jednak to że zrobiłem odpowiednie kopie regulaminu gdzie wyraźnie piszę że przysługuję czas wypowiedzenia, którego ja nie otrzymałem dziękuje za całą tą wypowiedź cała prawda i szczera prawda Jeśli ja dzwonie i mówie że mam problem na pana vps i pan mówi ok sprawdzimy co się dzieje, po czym informuję że jestem autorem postu, który napisałem w opinniach na tym owym forum to pan mnie zaczą straszyć że wyłączy pan VPS tak właśnie pan wyłączył pan mojego opłaconego z góry vps bez przemyślenia konsekwencji tego czynu nie byłem namolny, nie mówiłem obraźliwych rzeczy, ale w oczach pana Tomasza jestem złodziejem i chamem Myślę że użytkownicy LOGOUT dobrze przeanalizują sytuację w pana firmie i zostanie to odpowiednio osądzone
  9. to już nie ważne gdzie zgłosze, zgłoszę poprostu na policje, a oni dalej będą wiedziec co dalej zrobić i gdzie skierować dalej sprawe
  10. ja już z panem nie mam nic do uzgodnienia, napisałem panu smsa odpowiedniej treści i tego będe się trzymał, skoro pan nie potrafi pilnować transferu od początku a później nazywa pan kogoś złodziejem (osobę, która raz poinformowała pana o przekroczeniu transferu i nie dostała żadnej odpowiedzi) dla jasności napiszę smsa, którego do pana wysłałałem: odpowiedz pana tomasza sms: naprawdę bardzo śmieszne i zarazem żenujące
  11. Pan tomasz jest nie poważny, zadzwoniłem do niego w sprawie wydajności serwera i poinformowałem go że to ja właśnie napisałem posta który odzwierciedla całą prawdę o tej firmię na początku zastraszył mnie że wyłączy mi serwer, za który zapłaciłem z góry po czym to zrobił Broadcast message from root@vz791 (Tue Jan 12 19:10:36 2010): The system is going down for system halt NOW! Nie masz żadnych serwerów przypisanych do Twojego konta! Kolejnych telefonów nie odbiera przecież to jest KPINA z ludzi korzystających z usług
  12. Panie tomaszu proszę nie obrzucać mnie błotem bo to się mija z celem rozwiązania problemu Ogólnie nie chcę za darmo korzystać z pana vpsów, tylko napisałem wyraźnie swoją opinnie bo przecież po to jest owe forum przypomnę: Zakupiłem vps`a u pana prawie rok temu i wtedy było wyraźnie napisane że max 15vps na jednej maszynie teraz jest napewno więcej, nie jestem w stanie sprawdzić ile i na jakiej klasie ip są one postawione. Nie mam problemu z zapłaceniem za przekroczony transfer. Mam po prostu wrażenie że ktoś mnie tu robi w konia nie mogę sprawdzić rzeczywistego transferu na pana VPS bo są bardzo częste rebooty i nie jestem w stanie ręcznie liczyć jednostek przesłanych przez venet0 Jakość była dobra do czasu aż upchał pan mase vps na 1 maszynie... co ma transfer to pan chyba nie rozumie o czym my tak naprawdę piszemy... a zatem piszemy o niskiej wydajności maszyny a nie o jakości łącza czyli biorąc pod uwage zarzut innej osoby to wychodzi na to że i w pana oczach i ja jestem oszutem bo też przekraczam transfer. Przypomnę że pisałem do pana w sprawie liczenia trasnferu kiedyś i nie dostałem żadnej odpowiedzi no szkoda że tak się dzieje jak się dzieje
  13. Jeśli chodzi o firmę logout.pl to na początku istnienia były dobre odczucia, dobra pomoc techniczna jak i bardzo dobry kontakt telefoniczny na dzień dzisiejszy muszę jednak stwierdzić że owa firma nie spełnia już pokładanych nadziei co do funkcjonowania VPS 1. Jak rejestrowałem konto miało być max 15vps na jednej maszynie - obecnie jest opis - Obsługujemy ponad 1000 serwerów VPS! - Posiadamy 28 serwerów dedykowanych obsługujących tylko VPS'y! czyli średnio wychodzi że jest 35vps na maszynie i to jest stanowczo za dużo Procesor nie wyrabia, przepustowość łącza marna, w niektórych momentach transfer na serwerze wynosi 1mbps jeśli ktoś chce może sobie przeskanować klasę IP 91.204.163.1 widać wyraźnie które IP są własnością logout po dużym pingu teraz dla jasności, powiedzmy że 4 osoby postawią serwer gry, który bierze 80% rdzenia to inni użytkownicy mogą tylko pomarzyć o lepszej jakości 2. Serwery padają po 10 razy dziennie, kto liczy się ze stabilnością to logout na pewno nie będzie dobrym wyborem - bardzo częste rebooty na głównych maszynach 06:49:40 up 18:59, 1 user, load average: 0.07, 0.11, 0.09 no coś pięknego a serwera ja nigdy nie rebootuje - bardzo częste odłączenia z sieci na kilka-kilkadziesiąt minut - dla jasności to nie tylko livenet a i inne dedykownie padają w tym samym momencie (każdy telefon co wykonałem to pan Tomasz twierdził że to wina livenet, tylko czemu nephax też padał w tym samym momencie co maszyny na livenecie?) oczywiście dzwoniłem też do livenetu czy to wina leży po ich stronie. odpowiedź była taka że są czasem problemy ale w tym momencie nie mamy żadnych 3. no i najważniejszy punkt. Dzisiaj w nocy Pan Tomasz zdecydował o tym że jednak zrobi system liczenia transferu miesięcznego... nie było by w tym nic dziwnego a nawet wymagane żeby tak właśnie zrobił bo przecież kupując u pana Tomasza vps jest wyraźnie napisane jaki transfer kupujesz, ale jest jedno ale. - Dzwoniłem do livenet i owa firma nie limituje transferu miesięcznego - Jak już się pan zdecydował jednak na liczenie transferu miesięcznego to wypadało by poprawić jakość usług która w ostatnich miesiącach cały czas się pogarszała i w tym momencie można to określić jako żenada totalna bo nie mogę nawet wykorzystać w pełni zasobów za które płacę a jak odpalę serwer gry to on działa na krawędzi wydajności rdzenia (posiadam 100% rdzenia) Panie Tomaszu, jeśli się będzie tak działo dalej to ludzie odejdą i zyski spadną, nie pisałem do pana wcześniej w żadnej sprawie dotyczącej maszyny bo wiedziałem że transfer nie jest liczony i uznałem to za dobry objaw z pana strony za mało wydajne VPS, ale dzisiaj doszedłem do wniosku że po prostu nie miał pan czasu żeby to uruchomić pozdrawiam
×