Skocz do zawartości

Sayo

Użytkownicy
  • Zawartość

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Posty napisane przez Sayo


  1. Podaj nazwę programu - godzina pracy wdrożeniowca programu do zarządzania firmą to minimum te 100zł netto - jeżeli chodzi o firmy.

    Prywatnie znajdziesz pewnie kogoś taniej - jednak to zazwyczaj nie są produkty, do których jest dostępna publicznie pełna dokumentacja więc radziłbym uważać na freelancerów akurat w tym przypadku.

     

    PS. Wprowadzanie towarów do systemu to już raczej zadanie klienta, chociaż jeżeli ma je w jakimkolwiek formacie elektronicznym, to zazwyczaj można je zaimportować.


  2. albo odwiedzasz hipermarket gdzie jesteś jednym z wielu, albo pobliski sklepik, gdzie sprzedawca Cię dobrze zna ;)

    No tak - tylko Unixstorm też nie wysyła tych komunikatów specjalnie dla mnie - a wysłać to setce czy też 10k klientów to chyba ta sama robota. Więc skoro tutaj właściciel jest w stanie to zrobić wydaje mi się, że w Netarcie też znalazłaby się odpowiednia osoba.

     

    Z resztą ja i tak w tym roku się spóźniłem i księgowa zapłaciła fakturę - ale od lipca śmiało zaryzykuję przenosiny do jednej firmy. Jakoś porównując wydajność i bezawaryjność mam wrażenie, że firma na U dużo lepiej się spisuje :P


  3. No tak, tylko Netart nie raczy nigdy sam powiadomić klientów o problemach. Kiedy na Providerach wprowadzali IMAPA i jakieś śmieszne Active.Office, to przez 3 dni ciągle coś się psuło - zrozumiałbym, gdyby wcześniej poszła jakaś informacja, ale po co się męczyć i pisać maile do klientów.

     

    Jakoś Michał z Unixstorma zawsze potrafi skrobnąć maila jak są jakieś planowane prace - widać podejście do klientów zmienia się wraz ze wzrostem sprzedaży.


  4. ale jego kolega Pan Tomasz Grzybnie jest już taki okej, jak

    ten człowiek jest na posterunku, to już wiem, że się nie dogadam i to, że np. mój serwer strasznie muli to zawsze z mojej winy :) Nawet nie ukazuje chęci pomocy;>

     

    Nie chciałem robić spamu w kilku tematach - ja swego czasu mocno sam eksploatowałem vpsa na logout (cały rdzeń zużywałem praktycznie przez większość dnia) i nigdy przy zgłaszaniu problemów nikt nie próbował mi wmówić, że to moja wina - przy jednej większej awarii dostałem propozycję przeniesienia mojego vps na inną maszynę.


  5. Ja nie wiem czemu Wy aż tak bardzo na logout narzekacie - fakt faktem, że z odpowiadaniem na maile to jest problem, ale przy zmianie parametrów zawsze idzie się dogadać, a przy jakichkolwiek problemach wystarczy telefon i zazwyczaj sprawa załatwiana jest od ręki.

    Co prawda dziwi mnie trochę podejścia Pana Tomasza w tej kwestii - prościej byłoby usiąść kilka minut dziennie i odpowiadać na tickety niż czekać na telefony, no ale widocznie lubi sobie porozmawiać z klientami :)

     

    Z wydajnością co prawda czasami są problemy, ale przy tych cenach nie dziwi wysoki overselling.


  6. PrestaShop - http://www.aktywnysmyk.pl/.

     

    Chyba najładniejszy sklep z zabawkami jaki widziałem.

     

    Niedawno pomagałem komuś we wdrażaniu sklepu - postanowiliśmy wypróbować jeden z darmowych skryptów i nie wiem - porównując osCommerce z Prestashopem nie zauważyłem praktycznie rzeczy, w której ten drugi byłby gorszy: o wiele przyjaźniejszy panel, prostsza instalacja, większe możliwości i bardzo przejrzyście napisane szablony.


  7. A ja tam nie narzekam na Logout - serwer mam jakoś od grudnia, właściwie każdy problem jest rozwiązywany w miarę szybko (chociaż czasami z odpisywaniem na maile jest problem - za to Pan Tomasz telefon odbiera praktycznie o każdej porze, a zdarzało mi się dzwonić poza godzinami pracy - trochę to dziwne, bo sam mam kilkudziesięciu klientów, a potrafią mnie zamęczyć telefonami :)).

     

    Wydajność VPSa w stosunku do ceny - rewelacyjna, w ciągu całego posiadania tam usługi raz zdarzyła mi się awaria - co prawda dosyć długo rozwiązywana - ale poza tym nie można mieć zastrzeżeń. Problemy ze stabilnością maszyny związane z innymi użytkownikami nadmiernie ją obciążającymi załatwiane były w ciągu kilku godzin. A miałem moment, że przez dłuższy czas wykorzystywałem cały rdzeń do granic możliwości i żadnych problemów nie było.

     

    Do tego zawsze można się dogadać (2 rdzeń procesora dostałem za grosze).

     

    Póki co zastanawiam się, czy pod koniec roku nie przedłużyć usługi - chociaż przyznam, że niepokoją mnie niektóre oferty - cena jest na tyle niska, że wydaje się być niemożliwym utrzymanie przyzwoitej jakości (sam mam serwer jeszcze ze "starej" oferty).


  8. Konfiguracja sprzętowa:

    Dysk twardy (HDD): 256000 MB

    Pamięć (RAM): 3096 MB

    Pamięć gwarantowana: 2048 MB

    Procesor (% rdzenia): Unlimited % (2 rdzenie dostępne!)

    Transfer: 1000 GB

    OS: debian-5.0-i386-minimal

     

    Informacje:

    Status serwera: aktywny

    Data ważności: 08-12-2010 (Pozostało: 181.2 dni)

     

    Cena jaka mnie interesuje to jakieś 800zł, jak ktoś się szybko zdecyduje możemy ponegocjować.

     

    Jeżeli chcesz uzyskać dodatkowe informacje zapraszam na gg: 1698604

     

    Pozdrawiam

    --

    Sayo

     

    PS. Zapomniałem dodać, że serwer znajduje się w lokalizacji SuperHost


  9. Dotacje z Urzędu Pracy można przeznaczyć tylko na jednorazową inwestycję - wszelkie abonamenty, czynsze, opłaty muszą być opłacane z przychodów przedsiębiorstwa. Z licencjami natomiast nie powinno być problemu.

    Ale najlepiej tak jak Najdmen napisał - spytać w Urzędzie Pracy, bo może akurat coś takiego Ci zaakceptują.

     

    MZone - może to zależy od regionu, ale spośród moich znajomych kilkanaście osób składało wnioski i wszyscy otrzymali dotację.

    Gorzej jest z programami unijnymi - tam faktycznie otrzymanie jakichkolwiek środków okupione jest sporymi nerwami ;)


  10. Strona jest dobrze z pozycjonowana , wyświetla się zawsze na pierwszej stronie Google przy słowach skrypty PHP ,CMS itd.

    Wiadomość jak najbardziej prawdziwa - przy wpisaniu "skrypty PHP, CMS itd." strona jest na pierwszym miejscu w google

     

    Inna rzecz ile osób wpisze taką frazę :) Sam zwróciłem na to wcześniej uwagę - ciekawy przykład wprowadzania odbiorców w błąd nie pisząc nieprawdy :)


  11. | Host - % | Sent | Recv | Best | Avrg | Wrst | Last |

    |------------------------------------------------|------|------|------|------|------|------|

    | 192.168.1.1 - 0 | 26 | 26 | 0 | 1 | 16 | 0 |

    | Jaworzno-bras2.inetia.pl - 0 | 26 | 26 | 0 | 10 | 16 | 0 |

    | JawoH001RT10-JawoH001RT09.inetia.pl - 0 | 26 | 26 | 0 | 8 | 16 | 15 |

    | JawoH001RT09-PoznH002RT09.inetia.pl - 0 | 26 | 26 | 15 | 19 | 32 | 15 |

    | PoznH002RT09-WarsC001RT06.inetia.pl - 0 | 26 | 26 | 15 | 27 | 94 | 15 |

    | 83.238.251.57 - 4 | 26 | 25 | 15 | 43 | 453 | 16 |

    | 195.219.246.1 - 0 | 25 | 25 | 15 | 21 | 32 | 16 |

    |if-11-1293.har1.FR1-Frankfurt.as6453.net - 0 | 25 | 25 | 47 | 113 | 157 | 109 |

    | war-b1-link.telia.net - 40 | 25 | 15 | 47 | 1627 | 7110 | 313 |

    | ffm-b2-link.telia.net - 4 | 25 | 24 | 31 | 43 | 93 | 31 |

    | ffm-bb2-link.telia.net - 8 | 25 | 23 | 31 | 42 | 93 | 47 |

    | war-b2-link.telia.net - 4 | 25 | 24 | 46 | 70 | 125 | 78 |

    | war-b1-link.telia.net - 30 | 25 | 17 | 47 | 59 | 94 | 62 |

    | sitel-115340-war-b1.c.telia.net - 8 | 25 | 23 | 0 | 52 | 109 | 46 |

    | do-livenet.sitel.net.pl - 4 | 25 | 24 | 31 | 188 | 2343 | 63 |

    | 91.210.128.220 - 8 | 25 | 23 | 15 | 41 | 47 | 46 |

    | 91.210.128.223 - 0 | 25 | 25 | 0 | 43 | 62 | 31 |

     

    W ogóle dziwnie sygnał mi leci.

     

    Netia - Zabrze

     

     

    ps. livenet.pl to samo - więc to nie problem w logout zapewne :D


  12. Poproś kogoś w ovh o udostępnienie zdalnego pulpitu na którymś serwerze - pewnie mają taką możliwość.

     

    Ewentualnie spróbuj wziąć na próbę vpsa i tam zainstaluj zdalny pulpit - komfort pracy powinien być podobny jak przez jakieś vnc.

     

    Ale tak jak pisałem wcześniej - proponowałbym najpierw sprawdzić parametry serwera, najlepiej poprosić o pomoc jakiegoś konkretnego dystrybutora z okolicy.

     

    edit:

    Usługi pulpitu zdalnego w Windows 2008 R2 / (usługi terminalowe w "zwykłym" 2008) wspierają też coś, co użytkownik końcowy widzi jako zewnętrzną aplikację

    Interesujące - nawet nie wiedziałem o tym. Do tej pory taką opcje umożliwiały raczej dedykowane rozwiązania (Citrix na przykład) ale przez to często zdarzało się, że niektóre systemy miały problemy z tego typu instalacją, a o wsparcie ze strony producentów systemów trudno wtedy się doprosić.

×