Skocz do zawartości

Mamuśka

Użytkownicy
  • Zawartość

    33
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

6 Normalna

3 obserwujących

O Mamuśka

  • Ranga
    Czasami na forum

Informacje profilowe

  • Płeć
    Kobieta
  • Skąd
    Lublin
  • Zainteresowania
    różne
  1. Baltic Data Center

    Teraz moja kolej. Wygląda na to, że po przeprawach najpierw z home.pl, potem wielkiej wpadce w webh.pl znaleźliśmy swoją przystań w BDC. Po pierwsze i najważniejsze: kontakt z firmą znakomity. W tempie błyskawicznym załatwili serwery, zorganizowali administratora, który biorąc pod uwagę ruch na stronie zainstalował system, który wydał się najoptymalniejszym rozwiązaniem i przenieśli serwis. Po kilku dniach okazało się, że to co było "mocniejsze" u innych i ledwo dychało, tutaj śmiga jak ta lala a load utrzymuje się w okolicach jedynki. Nie jestem specem od serwerów, i mogę napisać to co widzę słowami blondynki: w poprzednich firmach zdarzało się, że wszystko wisiało i muliło, w odpowiedzi słyszałam, że ktoś nas atakuje, a to z Turcji, a to z Rumunii i trzeba czekać Tutaj się takie rzeczy nie zdarzają, a jesteśmy w Baltic Data Center już jakieś 3 miesiące. Nie wiem czego to kwestia, pewnie odpowiedniej konfiguracji serwerów i zabezpieczeń jakie mają. Generalnie w każdej kategorii mogę dać 10/10. No może cena 9/10, bo usługi nie należą do najtańszych, ale przynajmniej wiem za co płacę. Nie chodzę i nie wkurzam się, że ktoś coś grzebał i zapomniał mi potem połowę usług włączyć. Albo coś wyłączył, bo sobie pomyślał, że tak będzie lepiej. Wiem, że jak chcę coś zrobić to wszystko mi działa i nie muszę biegać i się prosić, zastanawiając się czy administrator siedzi na tyłku czy pojechał do babci. Dla mnie super i z czystym sumieniem będę polecała tą firmę swoim przyszłym klientom.
  2. [opinie] Webh.pl

    A pieniędzy jak nie było tak nie ma. (u mnie oczywiście) Mało tego - klienci, którym swojego czasu poleciłam webh do hostingu stron firmowych piszą do mnie maile i pytają co zrobić, bo też popłacili za serwery i się nie mogą doprosić o faktury. Kamilek jak nie zrobisz z tym porządku to Cie w końcu ktoś podpierdoli do urzędu skarbowego i wtedy to dopiero będziesz miał przesrane...
  3. [opinie] Webh.pl

    Testowy czy nie testowy? To nie my ustalamy ceny, miał się robić bakap? Na serwerze podstawowym? Miał! Robił się? Nie. Wszystko w temacie, prawie połozylismy forum z pół milionem postów, więc się nie kompromituj i nie dyskutuj tylko wystaw korektę faktury i oddaj kasę.
  4. [opinie] Webh.pl

    Informowanie nas o różnych rzeczach też ma się nijak do byłej tudzież obecnej rzeczywistości, bo komunikaty przychodzące z systemu kazałeś ignorować i nie przelewać kasy na konto podane w systemie tylko na inne.
  5. [opinie] Webh.pl

    Oczywiście to wszystko usprawiedliwia też fakt informowania nas że będzie robiony bakap, czyż nie? A wielkość zajmowanego miejsca to mieliśmy sobie wywróżyć? Bo to co pokazuje DA nijak się ma do rzeczywistości i nigdy nie miało... Mogę być wiedźmą, czarownicą ... ale wróżką nie jestem... nie pokończyłam odpowienich kursów.
  6. [opinie] Webh.pl

    No to teraz ja... Broń boże proszę nie płacić tej firmie pieniędzy z góry. Płacilismy przez pewien czas co pół roku. Z góry. Do czasu dopóki stało się, iż usługa automatycznych backupów nie została uruchomiona przez zwykłe niedbalstwo pana Kamila Kozaka i zrezygnowalismy z usług, nie możemy się doprosic o zwrot pieniędzy. Co i rusz jakiś problem. Sprawa wygląda mniej więcej tak: oprócz jednego dużego forum, posiadamy kilka mniejszych i kilka stron klienckich. Ruch na duzym forum zwiększał się. Poprosilismy o lepszy pakiet. (wcześniej mielismy dedyka, ale nikt go nie pilnował i jak ***nął zasilacz to się zorientowali dopiero wtedy kiedy nasi klienci zaczęli dzwonić z pretensjami, że nic nie działa) Kamil zaproponował nam osobny serwer na bazę SQL i codobowy bakap za oczywiście dodatkową opłatą, zaznaczając, że będzie to wersja próbna/testowa. Zgodzilismy się i poszliśmy na ten układ. Codziennie zaliczaliśmy jakieś pady. Wkurzałam się strasznie, ale tumaczenia, że serewer najlepiej konfiguruje się w biegu i w locie plus parametry jakie dostaliśmy od webh'a jakoś na mnie działały. Któregoś dnia z rana posypało się kilka tabel SQL z tego największego forum. Dostaliśmy telefon od Kamila z zapytaniem: ale macie jakąś kopię bazy??? No dostałam apopleksji, o ile można zrozumieć, że ktoś nie jest specem w konfiguracji serwerów o tyle niedbalstwa nie zniosę. Ucielkliśmy od razu na inne serwery z największym forum ... resztę zostawiając sobie do przeniesienia na po wakacjach. Jednak konfiguracja i zablokowanie nam wszelkich dostępów do serwera uniemożliwia nam sprawdzenie ile tak na prawdę zajmujemy miejsca. Prosiliśmy w zeszłym miesiącu o wytyczne i dane. Wyczyścilismy seerwer i pojechalismy na wakacje. Dzisiaj dostajemy info przez telefon, że dupa. I tak z miesiąca na miesiąc. O ile chwaliłam tą firmę dopóki miał nad tym wszystkim pieczę pan radek o tyle teraz odradzam i przestrzegam.
  7. [opinie] Webh.pl

    Też to parę razy słyszałam...
  8. Z: leży webh?

    lezy leży...
  9. [opinie] Webh.pl

    Jak opinie to opinie. Nie chciałam wcześniej pisać, żeby nie zapeszyć. Przeskoczyliśmy w webh na dedyka. (kilkanaście dni temu, a przymierzaliśmy się do tego od jakiegoś czasu) I jesteśmy bardzo zadowoleni. jak zawsze.
  10. Z: [opinie] Webh.pl

    Faktycznie to złe określenie. Na pewno nie jesteś spammerem. Jesteś trollem.
  11. [opinie] Webh.pl

    A ja serdecznie polecam zakupy w webh.pl, kontakt z obsługą jest na właściwym poziomie, a firma troszczy się o potrzeby klienta. Przykład? Oto przykład: dostalismy jakiś czas temu cynk, że o jednym z serwisów, które administruję będzie artykuł w jednym z poczytniejszych tygodników w kraju. Obawiając się wzmożonego ruchu na stronie zadzwoniłam do Webh informując Ich o tym. Pan Kamil powiedział, że nie widzi problemu i w poniedziałek rano poluzuje nam kureczki na łączu. Ta sytuacja miała miejsce zanim jeszcze przeskoczyliśmy na dedyka. Serwis ani razu się nie zatkał...a ruch był duży, bo art. o kontrowersyjnej tematyce. Nie wiem w czym wszyscy mają problem? Nie potraficie rozmawiać z ludźmi czy co? Może wystarczy z człowiekiem rozmawiać jak człowiek? Więcej życzliwości do innych ludzi i odrobinę zrozumienia, a wszystkim będzie żyło się lepiej. Jeśli ktoś nie może poczekać 80h na serwer bo wie, że mu się spieszy to niech idzie zrobić zakupy tam, gdzie aktywują serwery w 24h zamiast zamawiać w webh po to żeby potem móc sobie popier*** na forum. Rzekłam. Howk.
  12. Już się zdążyłam wystraszyć, że kogoś pomówiłam. cytuj uważniej, bo do zawału mnie doprowadzisz ...
  13. Nie jestem aż tak za webh i nie bronię ich, chodzi mi o samą sytuację. Gdybym takie coś przeczytała przy innych opiniach o firmach hostingowych napisałabym to samo co napisałam tu. Nie twierdzę, że są najextra na rynku... pewnie są lepsi. W kilku miejscach próbowałam i nie dało rady. Tu mimo, że są pewne niedociągnięcia dają radę i jestem zadowolona. Generalnie plusy przeważają nad minusami. A chyba o to chodzi, nie? A tak jak zaznaczyłam w pierwszym poście w tym temacie: prowadzę również forum opiniotwórcze i często spotykam się z takimi złośliwymi opiniami na temat konkurencji, dlatego też jestem wyczulona na tym punkcie. Mogę być? Prawda? Pragnę nadmienić, że znajdujemy się na forum dyskusyjnym, a forum dyskusyjne jak sama nazwa wskazuje służy do dyskusji. Dlatego napisałam/zapytałam... nikogo tu nie oskarżam, nie mam do nikogo pretensji liczyłam ja rozmowę i chciałam poznać Wasze opinie na temat takich działań. Najwidoczniej się przeliczyłam. Nie sądziłam, że ludzie, którzy potrafią pisać nie potrafią czytać. mea culpa .. więcej nie będę sobie zbyt wiele wyobrażać
  14. Kulbi robił takie cudeńka, gdzieś Go tu na forum widziałam, spytaj Jego. Nie sądzę aby pan pff miał aż taką siłę przebicia. Każdy tu ma swój rozum i widzi o co kaman... nie ma sensu się spinać. A kqs jest ok. ( gdyby jeszcze miał integrację z islandzkim systemem płatności ''korta'' to już w ogóle by było cacuszko ) Pzdr.
×