Skocz do zawartości

nexis

Użytkownicy
  • Zawartość

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Posty napisane przez nexis


  1. phpmyadmin chodzi wolno, bardzo wolno albo wcale nie wczytuje sie.

    Może zainstaluj sobie własną kopię phpMyAdmin i sprawdź czy chodzi lepiej.

     

    Jest coraz gorzej. Instalacja nowego sklepu + wprowadzenie 90 produktów i już serwer kuca.

    Stwierdzenie wyssane z palca. Serwery home.pl sprawują się całkiem dobrze. Może warto szukać przyczyny po swojej stronie (chwilowy spadek prędkości łącza, wysokie czasy dostępu)?


  2. Korzystam z usług sieci home.pl już czwarty rok (Business Server PRO) i jestem bardzo zadowolony. Korzystałem również z innych usługodawców, więc mam odpowiednie podłoże do porównań. Cenię przede wszystkim jakość, więc cena gra drugoplanową rolę.

     

    ZALETY:

     

    + bardzo dobry czas dostępu (ping < 10ms)

    + bardzo szybkie łącza (na uczelnianym łączu 1 Gbit/s osiągałem transfery rzędu 8 MB/s = 64 Mbit/s)

    + rewelacyjny uptime 100% - nigdy nie udało mi się zastać przerwy w działaniu

    + duża pojemność (20 GB)

    + najnowsze oprogramowanie (PHP 5.2.6, MySQL 5.0.33)

    + możliwość konfiguracji php.ini i pełne wspracie dla konfiguracji .htaccess

     

    WADY:

     

    - brak dostępu do SSH

    - na Windows Hosting nie ma PHP/MySQL


  3. Witajcie forumowicze,

     

    stanąłem przed następującym problem i pragnę usłyszeć Waszych porad. Kupiłem ok. 2 miesiące temu konto reseller (5 GB/50 GB) za 364,78 zł (brutto) w firmie SYNC.pl. Już po pierwszych dwóch dniach byłem z niego bardzo niezadowolony: ograniczyli mi dostęp do SSH, serwer działał okropnie, a baza MySQL padała co jakieś 30 min. W każdym razie serwer się absolutnie nie nadawał do korzystania z niego. W związku z tym napisałem do administracji e-maila z prośbę o wycofanie mojej rejestracji i oddanie mi pieniędzy. Po takim zgłoszeniu nastąpiła 2 tygodniowa przerwa w kontakcie i nie odpisali mi. Odpowiedź doszła po 2 tygodniach, a w liście (e-mail) od nich przyznali mi rację i powiedzieli, że bez problemu zwrócą mi poniesione koszty (w całości, ponieważ zgłosiłem chęć do rezygnacji w ciągu 7 dni). Podałem im dwa numery konta, żeby im było wygodniej dostosować sobie odpowiedni bank i wszystko, co było niezbędne, abym otrzymał zwrot pieniędzy. Po kolejnych dwóch tygodniach przypominania im o zwrocie przestali się ponownie odzywać - czyli kolejny raz mnie "olali". Po tym wszystkim napisałem do administratora, który mnie chciał przekierować na adres biura (biuro@sync.pl), ale uświadomiłem mu, że to jego biuro tak świetnie pracuje, że nic nie robi i nie odpisuje, więc chyba im to powiedział i kolejnego dnia doszła do mnie odpowiedź, że koniecznie potrzebują to pisemnie i mam im wysłać list wraz z moim podpisem. Uczyniłem to oczywiście, bo co jest znaczek za 1,30 w stosunku do prawie 365 zł, które mi byli winni. Po takim czynie kompletnie zanikł kontakt do dnia dzisiejszego. Na e-maile kierowane pod dwa adresy podane na stronie (admin@sync.pl oraz biuro@sync.pl) nitk nie odpowiada, a dwa telefony (w tym jeden "alarmowy 24h") są nieczynne.

     

    Jestem teraz w kropce i nie wiem co mogę jeszcze zrobić, żeby odzyskać swoje pieniądze. Wyjazd do Chełmży (tam się mieści firma) mi się jakoś nie widzi, bo kwota z kolei też nie jest najwyższa, ale jednak chciałbym ją odzyskać. Znacie jakiś sposób?

     

    Należę do uczciwych osób i osobie, dzięki której odzyskam swoje pieniądze gwarantuję przelew w wysokości 50 zł!

     

    Liczę na Waszą pomoc...

×