Skocz do zawartości

IdeoForce

Użytkownicy
  • Zawartość

    16
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Posty napisane przez IdeoForce


  1. Z usług firmy pozycjonującej jak najbardziej warto korzystać, jednak wiele zależy od tego co to za firma i w jaki sposób chce dla Ciebie pracować. Zanim podejmiesz decyzję o nawiązaniu współpracy z konkretną firmą/agencją marketingową warto, abyś dokonał małego researchu i sprawdził kilka istotnych aspektów: wybór strategii działania, jaką oferuje firma, proponowaną cenę, portfolio/opinie Klientów oraz warunki współpracy i sposób rozliczania się z agencją. Po nawiązaniu współpracy warto pamiętać, że efektów nie należy spodziewać się w początkowym okresie. Na efekty audytu SEO należy trochę poczekać, gdyż to proces, który może potrwać nawet kilka miesięcy :)


  2. Strona pod względem designu raczej przeciętna, pod względem contentu - dużo go ale ilość nie idzie raczej w parze z jakością. Grunt, żeby było unikalnie :) może jakieś dodatkowe podstrony? Katalog pomysłów, słowniczek, podstrony na określone miasta typu "gdzie najlepiej zabrać dziewczynę na randkę". To już się łapie pod pozycjonowanie lokalne nawet. Z pewnością złapiesz trochę ruchu z takich fraz, wszyscy teraz tak robią, np. https://www.ideoforce.pl/pozycjonowanie-wroclaw


  3. Tak do końca nie zostało to określono. Ciężko jest powiedzieć jak algorytm poznaje linki spamerskie, które mogą mieć negatywny wpływ na ranking. A co do pytań na ten temat można pójść o krok dalej w jaki sposób (i czy) Google rozpoznaje linki dodawane przez specjalistów SEO i jaki wpływ na ostateczne wyniki strony ma linkowanie. Pytań jest baardzo wiele :)


  4. Oczywiście, że nie jest proste. Wymaga możliwości testowania, wiedzy z zakresu projektowania i tworzenia stron itp. Dobry pozycjoner musi mieć doświadczenie i wiedzę, które wykorzystuje w praktyce realizując kampanie. Warto również powiedzieć, że działania SEO są nieco różne w zależności od branży w obrębie której się poruszamy, jak i rodzaju strony, którą pozycjonujemy.


  5. Koszty pozycjonowania zależne są od wielu czynników, które co prawda są brane pod uwagę w przypadku każdej wyceny, jednakże i tak każdy z klientów otrzymać może zupełnie inne ceny, gdyż jeden klient będzie chciał się rozliczać za osiągnięty przez agencję efekt, a inny w formie abonamentu miesięcznego. Nie da się więc wycenić konkretnie ile kosztować będzie pozycjonowanie nie mając konkretnego przykładu. Każdy klient wymaga co innego, dlatego działania w sieci muszą zostać pod niego dopasowane - a co za tym idzie stawka miesięczna również. Najważniejsze jest jednak uzgodnić wszelkie aspekty tak, by zarówno klient jak i agencja były zadowolone - przecież o to w tym wszystkim chodzi.

×