-
Zawartość
16 -
Rejestracja
-
Ostatnio
Posty napisane przez IdeoForce
-
-
Na Drupalu można stworzyć niemal wszystko, ale on wymaga już jakiegoś doświadczenia. To nie jest raczej CMS dla początkujących.
-
Strona pod względem designu raczej przeciętna, pod względem contentu - dużo go ale ilość nie idzie raczej w parze z jakością. Grunt, żeby było unikalnie może jakieś dodatkowe podstrony? Katalog pomysłów, słowniczek, podstrony na określone miasta typu "gdzie najlepiej zabrać dziewczynę na randkę". To już się łapie pod pozycjonowanie lokalne nawet. Z pewnością złapiesz trochę ruchu z takich fraz, wszyscy teraz tak robią, np. https://www.ideoforce.pl/pozycjonowanie-wroclaw
-
Dokładnie, poprzednia forma budowania URL była o wiele lepsza niż obecna.
-
Oczywiście, że może. Kwestia indeksacji. Trudno jest jednak oczekiwać jakichkolwiek efektów przy tak mocnej konkurencji, którą mamy w większości branż. Optymalizacja pod konkretne frazy przynajmniej w najmniejszym stopniu powinna nam znacznie pomóc.
-
Strona, która wcześniej miała zaindeksowaną treść teraz jest wypierana przez kopię? Ktoś musiał się postarać z optymalizacją albo linkowaniem. Ciężka sprawa, powinieneś to zgłosić. Może uda się w ten sposób rozwiązać ten problem.
-
Zerknij na nasze strony, np https://www.ideoforce.pl/pozycjonowanie-kielce, które zostały bardzo dobrze zoptymalizowane pod frazy lokalne. Prowadząc swój biznes warto próbować reklamować się w ten właśnie sposób. Często przynosi on bardzo duże korzyści dla całego serwisu.
-
Jak widać na tym przykładzie https://www.ideoforce.pl/pozycjonowanie-wroclaw warto pozycjonować się na frazy lokalne. Można w ten sposób ściągnąć na stronę trochę ruchu i przy okazji zainteresować swoją ofertą potencjalnych klientów.
-
To prawda. Wszystko zależy od stron, z których pochodzą linki. Ważna jest również pokrewna tematyka czy w wypadku pozycjonowania lokalnego odnośniki pochodzące z lokalnych portali. Ogólnie link building to skomplikowana sztuka i warto robić wszystko by struktura linków była jak najbardziej naturalna.
-
Najlepsza wiedza to taka, którą zdobywa się poprzez własne doświadczenia! Warto zatem testować "na sobie" tipy i porady, o których się czyta artykuły w sieci. Tylko wtedy będziemy pewni, że to faktycznie pomoże i będziemy mogli to z pewnością wdrażać u swoich klientów.
-
Tak do końca nie zostało to określono. Ciężko jest powiedzieć jak algorytm poznaje linki spamerskie, które mogą mieć negatywny wpływ na ranking. A co do pytań na ten temat można pójść o krok dalej w jaki sposób (i czy) Google rozpoznaje linki dodawane przez specjalistów SEO i jaki wpływ na ostateczne wyniki strony ma linkowanie. Pytań jest baardzo wiele
-
Oczywiście, że nie jest proste. Wymaga możliwości testowania, wiedzy z zakresu projektowania i tworzenia stron itp. Dobry pozycjoner musi mieć doświadczenie i wiedzę, które wykorzystuje w praktyce realizując kampanie. Warto również powiedzieć, że działania SEO są nieco różne w zależności od branży w obrębie której się poruszamy, jak i rodzaju strony, którą pozycjonujemy.
-
Wycena działań z zakresu SEO jest trudna. Trzeba brać pod uwagę oczekiwania klienta, konkurencję, branżę i wiele innych aspektów. Warto też pamiętać, że nie zawsze nieco niższy budżet musi oznaczać gorszą obsługę czy "okrojone działania".
-
Koszty pozycjonowania zależne są od wielu czynników, które co prawda są brane pod uwagę w przypadku każdej wyceny, jednakże i tak każdy z klientów otrzymać może zupełnie inne ceny, gdyż jeden klient będzie chciał się rozliczać za osiągnięty przez agencję efekt, a inny w formie abonamentu miesięcznego. Nie da się więc wycenić konkretnie ile kosztować będzie pozycjonowanie nie mając konkretnego przykładu. Każdy klient wymaga co innego, dlatego działania w sieci muszą zostać pod niego dopasowane - a co za tym idzie stawka miesięczna również. Najważniejsze jest jednak uzgodnić wszelkie aspekty tak, by zarówno klient jak i agencja były zadowolone - przecież o to w tym wszystkim chodzi.
korzystanie z firm pozycjonujacych
w Pozycjonowanie i Optymalizacja
Napisano · Raportuj odpowiedź
Z usług firmy pozycjonującej jak najbardziej warto korzystać, jednak wiele zależy od tego co to za firma i w jaki sposób chce dla Ciebie pracować. Zanim podejmiesz decyzję o nawiązaniu współpracy z konkretną firmą/agencją marketingową warto, abyś dokonał małego researchu i sprawdził kilka istotnych aspektów: wybór strategii działania, jaką oferuje firma, proponowaną cenę, portfolio/opinie Klientów oraz warunki współpracy i sposób rozliczania się z agencją. Po nawiązaniu współpracy warto pamiętać, że efektów nie należy spodziewać się w początkowym okresie. Na efekty audytu SEO należy trochę poczekać, gdyż to proces, który może potrwać nawet kilka miesięcy