Skocz do zawartości

k-weeb

Użytkownicy
  • Zawartość

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Posty napisane przez k-weeb


  1. Przejęcie NetDC przez H88 (dalej Hekko), jakoś zniosłem. Zmianę oferty też jakoś zniosłem (miałem pozostać do wygaśnięcia obecnej mojej usługi). Nie zcierpię tego, że w czasie trwania zmieniają sobie jak chcą, bez jakiejkolwiek informacji. Od samego początku posiadałem VPSa z administracją (i licencją DA) po stronie NetDC. Po przejęciu przez H88 otrzymałem zapewnienie, że będę posiadał taką samą usługę do końca opłaconego okresu i jeśli będę chciał to mogę ją przedłużyć na nowych zasadach. Ok, to też mogę zrozumieć, ale nie wmawianie mi, że posiadam serwer z samodzielną administracją i muszę odnowić sobie licencję DA we własnym zakresie, gdzie od lat zajmowało się tym NetDC.

    To jest firma ŻART!!!! Kliencie wpłacaj mi duże kwoty, nie dzwoń, nie pisz, nie kontaktuj się tylko płać. Nasuwa się tu postawa podobna do osoby "Ojca przelewów" z miasta na literę T.

    Jeśli zależy Wam na jakości, na akceptowalnym poziomie cen oraz na ludzkim podejściu do Klienta to przenoście się.


  2. Pojawi się większy problem, to wtedy zweryfikujesz swoją opinie.

     

    Pojawił się 'większy' problem na mojej usłudze. Nie zostawili mnie samego z tym. Wspólnie doszliśmy do optymalnego rozwiązania zastępczego. Dlatego zastępcze rozwiązanie ponieważ poprawienie błędów muszą dokonać twórcy wadliwych dodatków (i czekamy na update z poprawkami).

     

    Nie wiele jest firm hostingowych, do których można normalnie się dodzwonić (a nie: "wciśnij 1 by poczekać na rozmowę - jesteś 18 w kolejce. wciśnij 2 by dać nam spokój"), porozmawiać, zasięgnąć opinii itd.


  3. Czasami jest konieczność napisać (np. ścieżkę do pliku). Przez telefon to można sprawę załatwić, ale nie każdą. Zdarzało się, że pomimo telefonu zaszła potrzeba napisania maila. Trzeba wtedy również odczekać. Zależy też od problemu, z którym się interweniuje. Jeszcze nie miałem poważnych sytuacji, gdzie konieczna byłaby szybka interwencja.


  4. Gorąco polecam ten hosting. Jeśli nie będą to serwisy typu onet.pl lub wp.pl to za niewielkie pieniądze będzie miał wiele nieograniczonych możliwości. Gdzieś inne firmy stosują ograniczoną ofertę. Dla porównania zajrzyj tu http://www.forum.opt...howtopic=115293 . Niby taki naj hosting i tak wiele problemów. Kiedyś na sewerach w nazwa.pl zainstalowałem wordpressa i non stop jakieś błędy wyskakiwały w raportach. Po kilkudziesięciu interwencjach odpowiedzieli mi, że mam napisać do twórców oprogramowania, że jest coś nie tak z ich produktem. Taka odpowiedź mnie powaliła. Na serwerach d2.pl nie przypominam sobie takich sytuacji, aby kiedykolwiek były takie problemy. Jeśli pojawi się już problem to zawsze znajdą przyczynę i sprawa jest do rozwiązania.

×