Skocz do zawartości

Remizapl

Użytkownicy
  • Zawartość

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Posty napisane przez Remizapl


  1. Ja z kolei zapłaciłem też swoje i ciągle są problemy. Admin działa, na chwilę coś działa, aby znowu wszystko poszło się... Wtedy okazuje się, że trzeba znowu płacić, aby admin w to zerknął. Aktualnie strona, serwer działa, ale... Poczta dalej nie działa i nikt nic nie wie. Pora opuścić homecloud, a zostawiłem tam bardzo dużo pieniędzy - pomocy praktycznie WCALE.


  2. Tak trzeba będzie zrobić, nie dość, że zapłaciłem, to problem wrócił - mimo, iż na webadminie pokazuje, że serwer nie jest pełny, to... Objawy strony Remiza.pl na to wskazują, nic nie mogę zrobić. Przy okazji, nie naprawili mi poczty, tak jak mięli i jestem w ciemnej dupie.

    Logując się do Pleska... :

     

     

    Server Error

    500

    Plesk\Exception\Database

    DB query failed: SQLSTATE[HY000]: General error: 1030 Got error 28 from storage engine, query was: DESCRIBE `sessions`



  3. Cześć, mam problem! 

    Otóż posiadam serwer dedykowany w homecloud.pl. Na panelu Plesk były ustawione tworzenie kopi bazy danych, zdaje mi się, że one miały się automatycznie nadpisywać. Problem pojawił się wtedy, gdy kopie zapasowe zapchały serwer całkowicie - ratowało go tylko ich usunięcie. Parę dni temu, jak zwykle usuwałem kopie bazy danych, jednak miejsce się nie zwolniło. Strona Remiza.pl o dziwo waży ponad 800 GB, co jest kompletnie niemożliwe. Na domiar złego, nie chce się nawet połączyć z bazą danych. Nie wiem co się dzieje, nie pomogło usunięcie przez FTP kopii zapasowych. Jestem w kropce.. Co można zrobić w tej sytuacji? 


  4. Cześć!

    Posiadamy serwer dedykowany wykupiony w jednym z największych polskich usługodawców. Na tym serwerze utrzymujemy tylko jeden serwis internetowy - Remiza.pl. Pisze tutaj na forum, ponieważ szukam osoby, która pomoże nam odpłatnie "uporządkować serwer". Według naszej skromnej wiedzy, jest na nim spory bałagan, co ma wpływ na funkcjonowanie strony WWW.

    Osoby, które mogą nam w tym pomóc - prosimy o kontakt na mateusz@remiza.pl

    Oczywiście za usługę poprosimy fakturę VAT.

×