Skocz do zawartości

wojtek7774

Nowy
  • Zawartość

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Normalna

O wojtek7774

  • Ranga
    Nowy użytkownik
  1. Witajcie. Aktualnie testuję hosting u jednego z zagranicznych usługodawców, lecz nigdy wcześniej nie spotkałem się z takim problemem. Tzn. kiedy chcę coś wysłać z formularza kontaktowego na stronie internetowej, wszystko działa poprawnie, tj. wiadomość z formularza dochodzi na adres powiązany z nazwą strony, a ta, jest dalej przekazywana na inny adres e-mail (jako kopia/przekierowanie). Jednak gdy wyślę coś dajmy na to z poczty WP bezpośrednio na oficjalny adres e-mail mojej domeny, wtedy otrzymuję automatyczny komunikat zwrotny od MAILER-DAEMON (czyli, że wiadomość nie została dostarczona). Co ciekawe pomimo błędu, wiad. dochodzi z WP na pocztę mojej domeny (gdy się na nią zaloguję, to ona tam jest), lecz przekierowanie w tym wypadku nie funkcjonuje w ogóle. Wg usługodawcy wynika to z braku jakichś rekordów SPF, które należy dodać do konfiguracji mojej usługi hostingowej. Już kolejny raz próbowali oni dodać te rekordy, lecz nic się nie zmieniło. W takim wypadku chciałbym się Was zapytać, czy spotkaliście się kiedyś z taką sytuacją? I czy to jest "normalne" aby klient teraz się zastanawiał z której poczty (z polskich serwerów) wiad. będą dochodziły, a z której będzie błąd MAILER-DAEMON...? Zresztą nie wiem nawet, jakbym miał to sprawdzić (bo co, zakładać konta na wszystkich polskich serwerach e-mail i testować czy wiad. dochodzą, a jeśli nie dochodzą, to konf. rekordy SPF...(?)) i czy w mojej gestii w ogóle powinna leżeć taka konfiguracja?
×