Skocz do zawartości

martinii007

Użytkownicy
  • Zawartość

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Posty napisane przez martinii007


  1. 3 godziny temu, nazwa.pl napisał:

    @martinii007

    Szanowny Panie,

    Ad 1.
    Zmiany zostały wprowadzone w odpowiedzi na zgłoszenia i potrzeby Klientów. Wcześniejsze limity były osiągane niezwykle szybko i generowały problemy w dostępie do usług: strony WWW komunikowały błąd połączenia z bazą danych, a skrzynki pocztowe - ze względu na zapełnienie się - nie przyjmowały nowej korespondencji i/lub większych załączników.

    Ad 2.
    Nazwa.pl podchodzi poważnie do wytycznych zawartych w RODO. Chcąc dopełnić wszelkich formalności i wymagań, przedstawiła Klientom ofertę, która pozwala zabezpieczyć ich przed ryzykiem poniesienia kary za nieprzestrzeganie przepisów. Usługi świadczone na takim poziomie wiążą się jednak z dodatkowym kosztem dla Klienta, wynikającym z zakresu prowadzonych analiz oraz stałego monitorowania przestrzegania przepisów.

    Z poważaniem
    zespół nazwa.pl

    @klient8814

    Szanowny Panie,

    nazwa.pl nie pozostawia żadnych wiadomości bez odpowiedzi. Każde zgłoszenie, tym bardziej typu abuse, jest niezwłocznie rozwiązywane lub przekazywane do natychmiastowej analizy do odpowiedniego działu, gdzie następnie podejmowane są działania zaradcze, mające na celu dołożenie wszelkich starań, aby zgłoszona sytuacja nie powtórzyła się w przyszłości.
    Jeżeli nadal otrzymuje Pan z serwerów nazwa.pl wiadomości, które w Pana opinii stanowią spam, zapraszamy do prywatnej korespondencji.

    Z poważaniem
    zespół nazwa.pl

     

    AD:1

    Czytając opinie klientów to raczej nie są zadowoleni z tej sytuacji, poza tym jeśli chcieli Państwo wymusić na klientach taką zmianę to dlaczego nie dać im ręcznego sterowania pojemnością baz danych i skrzynek pocztowych? Każdy klient mógł sobie sam ustawić minimalną wartość. Posiadam ok. 50 baz danych i żadna z nic nie przekroczyła ponad 150MB, a Państwo wymuszacie na klientach min. 500MB co jest niedorzeczne... W moim przypadku w trakcie trwania umowy żeby "zapchać" mi serwer i kazać kupić większy...

     

    AD:2

    Nie znam ani jednej firmy hostingowej, która pobiera opłaty za tego typu usługi, a nie jesteście jedyni na rynku... Home, ovh, domena.pl, linux com pl, zenbox itd. Wszędzie jest za darmo i jest równie profesjonalnie, zwykłe naciąganie ludzi na 500zł netto / m-c

     


  2. Szanowny zespole nazwa.pl

     

    1. Akurat zmiany zostały dokonane w trakcie obowiązywania umowy, zarówno zmiana minimalnej wartości baz danych jak i poczty z 50MB na 500MB. Jestem ciekaw czym były podyktowane te zmiany.

    2. Tak samo w przypadku RODO, jakoś wszystkie konkurencyjne firmy hostingowe potrafiły BEZPŁATNIE dostosować się do przepisów poza nazwa.pl, która każe sobie płacić 500zł netto / mc (obligatoryjnie każda firma powinna mieć podpisaną taką umowę).


  3. Jestem również "szczęśliwym" posiadaczem kont na nazwa.pl.

    Mam jedno własne i obsługuje kilka innych. Również prawdopodobnie nastąpi przeniesienie usług.

    Nazwa.pl - jedyna firma hostingowa w Polsce która pobiera miesięczne opłaty za podpisanie umowy RODO, 500zł netto / mc!!!

    2. Dlaczego zostały zmienione limity? Minimalna wielkość bazy danych wynosi 500MB, pytam po co?

    odp. brzmi następująco: standardowo bazy mają po 10-100MB. Robiąc bazę 500MB większość miejsca jest nie wykorzystana co skutkuje tym, że zmuszają Cie do zakupu większego pakietu. TOTALNA ŻENADA!!!

     

    Korzystam z waszych usług 4 lata i byłem zadowolony, te 2 zmiany skutkują migracją kilku pakietów hostingowych.

    Myślą, że mają setki klientów, ale powoli będzie się to wykruszać...

×