Skocz do zawartości

skoku

Użytkownicy
  • Zawartość

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Posty napisane przez skoku


  1. Tak, napisałem że awaria dysku była - jestem głęboko przekonany, że nie zostały utracone Pańskie dane w żaden sposób.

     

    skoro chce Pan to ciagnac dalej na forum to prosze bardzo.

    bylo to niewiele ponad rok temu, stracilem wszystkie maile, moja galerie, czyli wszystko co tam trzymalem

    zostaly mi jakies stare smieci. Pan z BOKu 2 czy 3 razy probowal przywrocic dane z backupu, a nastepnie z rozbrajajaca szczeroscia stwierdzil, ze widocznie proces backupu nie zadzialal i on mi wiecej danych nie moze odzyskac.

    to zakonczylo moja przygode z cal.pl


  2. Nie wiem dokładnie o czym Pan pisze. Nigdy od 4 lat istnienia serwisu cal.pl nie mieliśmy żadnego formatu na serwerze Klienckim. Owszem, była awaria dysku twardego, ale wszystko zostało przeniesione poprawnie między dyskami RAID po synchronizacji.

     

    witam

    owszem byl - przynajmniej tak zostalem poinformowany przez pracownika cal.pl.

    bylem sklonny wybaczyc mocne przytykanie sie strony, ale utraty moich danych juz nie. dlatego przenioslem sie do innej firmy.

    wyglosilem swoja opinie o firmie cal.pl na podstawie moich osobistych doswiadczen i na tym zakoncze.

     

    jesli chce Pan wiecej szczegolow nt tej sprawy zapraszam poza forum. dysponuje korespondencja mailowa z cal.pl w tej sprawie.

     

    pozdrawiam

×