Skocz do zawartości

Servo32

Użytkownicy
  • Zawartość

    24
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Normalna

O Servo32

  • Ranga
    Nowy użytkownik
  1. Serwer już działa, okazało się, że w SDC musieli wymienić wadliwy patchcord. Powyższe ustawienia karty sieciowej były ok, dzięki wszystkim za wszelkie wskazówki.
  2. Nie pomogło niestety, nawet na bramę nie działa. Na serwerze są 2 karty sieciowe, konfigurowałem obie i próbowałem w ten sposób podnieść, żadna nie śmiga. Wczoraj kontaktowałem się z SDC i odpowiedzieli, że interfejs sieciowy jest skonfigurowany poprawnie i że to prawdopodobnie jakaś "głębsza" wina systemu. Więc przeinstalowałem na Ubuntu Server 16.04 i dalej to samo. Dosyć dziwna sprawa.
  3. Takie dane byly standardowo ustawione na tym Debianie, a z informacji to wyslali tylko ip.
  4. Zdjecie w zalaczniku I jeszcze ifconfig
  5. Tak, restartowałem. Serwer w Sprintdatacenter.
  6. Witam, zakupiłem serwer dedykowany i standardowo był tam zainstalowany Debian. Przeinstalowałem na Ubuntu Server 14.04 i kartę sieciową (eth0) ustawiłem identycznie jak była domyślnie na początku (plik /etc/network/interfaces). Wykonując polecenie ifconfig, karta jest widoczna z wprowadzonymi adresami, lecz dostępu do internetu na serwerze nie ma (sprawdzałem np. ping 8.8.8.8 - host nieosiągalny). Czy trzeba coś jeszcze zrobić, żeby "otworzyć" serwer na świat? Mógłby ktoś pomóc?
  7. Postfix - Gmail

    Ok, wielki dzięki za to info. A jeszcze wysłałem email do testera: check-auth@verifier.port25.com, rezultat: ========================================================== Summary of Results ========================================================== SPF check: pass DomainKeys check: neutral DKIM check: pass SpamAssassin check: ham Czy tu wszystko jest poprawnie, czy powinienem jeszcze coś poprawić? Na Serverfault widziałem, że ludzie również otrzymywali dodatkowo: Sender-ID check: pass U mnie czegoś tego nie ma, może tu coś jest niepoprawnie?
  8. Postfix - Gmail

    No racja, a ustawienie tego to tylko zwykłe dodanie odpowiedniego rekordu DMARC do domeny i to wszystko? A w tych raportach co dokładnie się otrzymuje? Raporty na temat emaili wysłanych z mojego serwera, czy co dokładnie?
  9. Postfix - Gmail

    Spróbuje zmienić to IP, może coś pomoże. A jeszcze mam pytanie odnośnie ustawienia rekordu DMARC. Czy jest to w ogóle potrzebne, bo często widzę wiadomości od innych bez tego (najczęściej ustawiony jest sam SPF i DKIM)?
  10. Postfix - Gmail

    Jakie strony do sprawdzania list RBL możesz polecić, obojętnie jakie znalezione w Google, czy może jakieś konkretne? I czy jest jakaś różnica w sprawdzaniu IP i domeny, bo według mnie wychodzi na to samo, bo domena i tak kieruje na to IP, ale może jednak?
  11. Postfix - Gmail

    Dzięki wielkie za odpowiedź. Problem polega na tym, że po wysłaniu pierwszej wiadomości z serwera (z identycznymi ustawieniami, bo najpierw sprawdzałem testerami) z zawartością: "Testowa wiadomość", email już trafił do spamu. Podejrzewam, że coś z tym IP jest nie tak, chociaż mój ISP twierdzi, że wszystko jest w porządku. Więc dosyć dziwna sprawa.
  12. Postfix - Gmail

    Ok, wysłałem. Byłbym bardzo wdzięczny jakbyś mógł spojrzeć. Ogólnie to każdy rodzaj trafia do spamu, niezależnie czy jest to zwykła wiadomość tekstowa, czy coś typu newsletter.
  13. Postfix - Gmail

    Próbowałem jako HTML, próbowałem jako czysty tekst i obie wersje trafiają do spamu. RevDNS mam ustawiony prawidłowo, kieruje na mail.domena.pl. Rekord MX również na mail.domena.pl i rekord A tak samo. Wpisując w CMD (Windows) polecenie: nslookup IP.SERWERA, zwraca wartość: Name: mail.domena.pl Address: IP.SERWERA HELO postfixa zwraca wartość: mail.domena.pl Ok, dzięki za info, poczytam o "precedence bulk".
  14. Wygląd wysyłanej wiadomości.

    Trzeba użyć do tego HTML'a, w Internecie można znaleźć mnóstwo dostępnych i gotowych szablonów. Później na poczcie wybrać typ wiadomości HTML i wkleić kod. Oczywiście zawartość wiadomości trzeba już zmienić w kodzie.
×