Skocz do zawartości

marekxbx

Firma
  • Zawartość

    863
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    5

Posty napisane przez marekxbx


  1. Etitek, dziękuję za feedback. Tak jak w zgłoszeniu "nie migrujemy na testy " wychodzi, że źle się rozumieliście w zgłoszeniu. Nigdy nie jest za późno i zawsze możesz wątek dalej kontynuować. 

    Odnośnie testów, to oczywiście dla naszych klientów tym bardziej dajemy możliwości aktywacji sobie niektórych naszych usług na okres testowy. Naszym celem zawsze było dostarczenie dla klientów jednakowych - najlepszych wypracowanych warunków i tak dla Ciebie zaproponowaliśmy - najlepsze możliwe opcje i najlepszy wybór :-) 

    Dlatego, pomimo zasady Pareta, która akurat przy współdzielonym hostingu www nie ma aż takiego odzwierciedlenia, to rozwój dzięki temu infrastruktury u nas przekłada się na wszystkie nasze usługi. Kilkanaście szaf rack własnego sprzętu, w pełni własna infrastruktura, światłowody, łącza, pozwalają nam realizować usługi na najwyższym poziomie, gdzie wówczas zaczyna się zasada Pareta. U nas nie ma aż takiej dużej rozbieżności. Niebawem, przy aktualizacji sekcji "o nas", uchylimy rąbka tajemnicy o naszych zasobach :)

    Tomaszu, oczywiście ekonomia musi być na plus, dlatego tym bardziej każdy u nas ma odpowiednie warunki do danej usługi na tym samym poziomie. Zapewne też chciałeś powiedzieć, że czas poświęcony na małe usługi czasem jest większy niż przy jednej większej. To oczywiście prawda, jednak wierzymy, że zagwarantowanie wsparcia każdemu zgodnie z daną usługą owocuje w dalszej perspektywie możliwościami pewnej współpracy, dlatego często nadciągamy nasz czas i pomoc na korzyść dla klienta. Nie jesteśmy korporacją i możemy sobie na to pozwolić :)


  2. Nie podpisał się Pan, jednak udało mi się szybko Pana sprawę namierzyć.

    Z Pana serwera była prowadzona wysyłka spamu, co miało dalsze konsekwencje. Nasz support od samego początku wspierał Pana w rozwiązaniu problemu.

    Support nie obsługuje zgłoszeń, które zawierają wyzwiska i obraźliwe słowa.
    Proszę kontynuować wątek z supportem, a nie poruszać na forum.

    MB.


  3. Dejwid zapraszam do kontaktu z nami, bywają dni, że ciężko się do nas dodzwonić bo telefony są oblegane. Na telefonach nie odpowiadają u nas marketingowcy tylko osoby z doświadczeniem dlatego te rozmowy czasem trwają. Pamiętaj, że nasz support działa niezależnie i nie jest obarczony telefonami dlatego działa bardzo sprawnie i odpowiada niezależnie od możliwości dodzwonienia się. Zapraszam do ponownego kontaktu jeżeli potrzebujesz porozmawiać a w pw wysłałem więcej informacji.


  4. Panowie nie ma się co martwić, rzecz jasna, że obsługa administracyjna serwerów jest dłuższa bo aktualizacje, konfiguracje trwają i nie zawsze jest to kilka minut, wszelkie sprawy pilne, gdy klient zgłosi oczywiście staramy się poza kolejnością realizować.

     

    W przypadku 1shot2kill sprawa została wyjaśniona, sprawa nie do końca była po naszej stronie bo zgłoszenie wisiało u resellera licencji cPanela, sama licencja odnowiła się automatycznie ale nie w terminie, wówczas na samym serwerze jest konieczność przeładowania klucza po stronie serwera, jeżeli w terminie wygasania licencji, sprawdzania nie była ona aktywna. Wszelkie informacje sam zainteresowany otrzymał.

     

     

×