Skocz do zawartości

WoofeR

WHT Pro
  • Zawartość

    241
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Posty napisane przez WoofeR


  1. Tomek, dlatego na poprzedniej stronie się wypowiedziałem w tej sprawie, to mój główny argument póki co przeciwko, do reszty jak najbardziej bym się przyzwyczaił. Aha, kiedyś użytkownicy Heyah mieli niższy priorytet od abonentów T-Mobile czyli jeśli do przeciążonego nadajnika użytkownik Heyah nie mógł się połączyć, abonent T-Mobile jak najbardziej mógł, nie wiem czy jest to stosowane obecnie, na pewno jest w przypadku użytkowników Play korzystających z roamingu krajowego Plus i Orange.


  2. Tak jak mówiłem, nju.mobile, RBM czy Heyah non stop to oferty bez limitów dla mniej wymagających użytkowników, osób których nie interesują technikalia, a wymagają po prostu oferty bez limitu. Zagłębiając się jednak w temat szybko można dostrzec "ubogość" ofert zarówno pod względem usługowym jak i technicznym. Coś za coś. Ważne, że coś się dzieje na rynku i główne marki z czasem również obniżą koszty swoich ofert bez limitów.


  3. Maq, rozumiem, ale nie mogę potwierdzić. Jest tylko jeden bug w sumie z tymi płatnościami, być może mówisz o nim? Mianowicie po płatności wewnątrz bankowej czyli między ING, a ING gdy jesteś zalogowany w panelu, a płatność nadejdzie to kwota nie powiększa się i przelewu nie widać... dopiero wylogowanie się i ponowne zalogowanie aktualizuje stan konta.

     

    Co do oddziału, fakt, te mniejsze nie mają nawet prostych stołków, za to w tych większych obsługiwanym jest się w fotelu przy jednym z biurek.


  4. ING jest w ogóle dziwne (system coś długo myśli przy realizacji jakiejś zleconej operacji).

    W ciągu 7 lat użytkowania konta prywatnego począwszy od wersji Student, Direct po Komfort nie zaobserwowałem takich problemów, a wręcz twierdzę, że po ostatniej bardzo poważnej przebudowie panelu system działa dużo sprawniej i szybciej. Może inaczej jest na firmówkach, nie wiem.


  5. http://www.ingbank.p...e/komfort#tab=1 - każdy będzie Ci polecał to czego sam używa, ja z ING korzystam od 7 lat.

     

    - bezpłatne przelewy, zlecenia, etc.

    - bezpłatne OKO;

    - wpłatomaty praktycznie tam gdzie bankomaty (duża ilość);

    - bezpłatne SMSy z powiadomieniami o transakcjach, przelewach, wpłatach, wypłatach, wg. uznania (skonfigurowania);

    - karta full wypas jak to określiłeś w przypadku Alior Banku;

    - bezpłatne bankomaty (niestety tylko w Polsce);

    - przyjazny panel;

    - hah, możliwość wydrukowania swojego loga i nazwy firmy np. na karcie ;-) (to chyba również zaleta?)

     

    Opłata: 10 zł / mc + 7 zł za kartę jeśli nie zapłacisz nią więcej niż 100 zł w miesiącu. (w limit wliczają się również płatności Internetowe).

     

    Powyższych kont (BPH i Alior Bank) nie znam dlatego nie odradzę Ci ich.


  6. AndroidOS jest jeszcze o tyle dobrze przemyślanym systemem, że utrzymuje sesje Internetowe, aż do ich ponownego nawiązania przez sieć (zazwyczaj co 24h) i pobierane dane doliczane są do jednej "paczki". Takie ajfony nawet tego nie potrafią i za każdym razem zestawiają połączenie z Internetem co przy nieoptymalnej taryfie i taktowaniu np co 100 kB oddzielnie dla danych wysłanych i odebranych może spowodować bardzo szybkie wykorzystanie danej paczki, mimo że faktycznie wykorzystało się znacznie mniej "Internetu".

     

    kafi i Kamil dobrze mówą, coraz częściej spotykam się z osobami które kupują telefon z Androidem i tego samego dnia wycinają APNy. Więc po co taki telefon?

     

    Odnośnie postu Tomasza i szukania spisku... wczoraj zrobiłem WIPE u siebie w Samsungu i ustawienie przełączania Wi-Fi było domyślnie na: nigdy.


  7. Ja np. mam często awarię DSLAM i wtedy TP bez problemu wysyła mi technika, kiedyś ku memu zdumieniu wysłali mi 1 stycznia, aż mi się głupio zrobiło. Sąsiad jak dzwoni do netii, to trwa to wieki, ale w sumie nie mówił mi, żeby próbował interweniować w TP, dzięki za info wink.gif.

    Po zgłoszeniu awarii u technicznych w Netii, TP ma 24 godziny na realizację zgłoszenia (jeśli Netia głośno i wyraźnie powie w słuchawce, iż sprawę przekazuje TP). Niedawno zgłaszałem problem z linią (BSA Netii) wieczorem, następnego dnia o 9 rano telefon od techników TP pracujących w centrali. Trochę nie wyobrażam sobie dzwonić do TP mówiąc co? Jestem klientem konkurencji?

     

    Zainteresuj się tym: http://blog.netia.pl...czyli_no_limits


  8. Co można obejrzeć na Polsacie prócz F1 i Ibisza?

     

    Najlepszą ofertę jakiś miesiąc temu miał N :D

    Bo mam najwyższy pakiet HD + wszystkie dodatki za 79zł - była jakaś promocja z tym związana.

    Więc polecam zainteresować się N`ką.

     

    W zasadzie zmieniałem tylko dlatego, że N ma więcej kanałów w HD, a że przy okazji dostałem więcej kanałów i oszczędzam prawie połowę. Oprócz tego obsługa klienta jest dużo lepsza niż w cyfrze.

    I ogólnie to wszystkie dekodery cyfry jakie przerobiłem (W ciągu 2 lat chyba 5) robiły problemy :) A to z odczytem programu, a to się samoczynnie wyłączały.

     

    Dokładnie, tylko N nie zdziera za dostęp do kanałów wysokiej rozdzielczości, kanały HD są obok tych SD w normalnej cenie pakietu, żadnych 5 czy 7 zł za kanał. Osobiście miałem okazję skorzystać z jeszcze lepszej promocji, bo za 69 zł dostęp do wszystkich pakietów tematycznych (wraz z 14 kanałami HD) + HBO HD i nFilmHD.

     

    http://www.cyfraplus...ta.html#pakiet5

    Polsat jest dostępny w pakiecie powitalnym a to oznacza "Say bay to TNK"

     

    Bardzo wątpię, to w dalszym ciągu jest abonament. Po drugie, uwierz, bez Polsatu można żyć, poważnie. Nie kupuje się platformy cyfrowej, aby oglądać kanały z "druta".


  9. Klienci W3 często łapią się na taki manewr jaki Ty próbujesz propagować.

    Ja nic nie próbuję propagować, wyraziłem jedynie swoją opinię po doświadczeniach związanych z aktywacją telefoniczną Play (podpisaną kilka dni po rozpoczęciu komercyjnej działalności P4) i posiadania trzech aktywacji Play Online, w których podobnie jak Wy połasiłem się na wielkie ilości danych za śmieszną cenę bo 10 GB za 45 zł / mc, których później w żadnym stopniu nie mogłem wykorzystać osiągając transfery (po HSPA) niższe niż na EDGE w Erze. Jest mi naprawdę obojętne z jakiej kto korzysta sieci. Każdy ma inne doświadczenia ze swoim operatorem, dlatego nie ma co atakować ;), ani Ty, ani ja nic z tego nie mamy.


  10. Powiem szczerze, że wyniki są jak dla mnie zaskakujące. Jeszcze niedawno psioczyliście na Play jaki on blee i w ogóle a teraz widzę, że dość dużo osób z niego korzysta :-)

    Odpowiedź jest prosta. Czym Play stara się wyprzedzić konkurencję? Ceną... czym jeszcze? niczym? Sporej liczbie osób wystarczy powachlować sms'ami za 1 grosz przed nosem albo setką minut za 5 zł i to wystarcza do zmiany operatora, ja jednak wolę płacić nieco więcej i być pewnym jakości sieci, jej pojemności, zasięgu i stabilności.

     

    Od 10 lat w Erze, 2 aktywacje telefoniczne + BC.

×