Skocz do zawartości

hostsearch

Użytkownicy
  • Zawartość

    23
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Posty napisane przez hostsearch


  1. Zgadza sie ale musialoby bysiało by być na firme w usa a nie wiem czy tamtejsze przepisy sa/będą łagodniejsze.

     

    nie ma wymogow aby kazdy majacy serwer mailowy w usa mial firme - moze to byc nawet prywatny serwer - ja nie place nikomu jako firma tylko referuje moich klientow do prywatnego servera mailowego

     

    i sprawa rozwiazana - pozatym powodzenia w sprawdzaniu do kogo taki server nalezy - polskie urzedy zajmujace sie tym nie maja mozliwosci zrobienia tego w stanach przeciez - tylko urzedy w stanach moga zmusic serverownie do wydania dokumentacji

     

    nie jest tez pewne jak to bedzie wygladalo bo servery w usa podlegaja prawu usa nie polskiemu - wiec czy mozna stosowac do nich prawo polskie? do czego to prawo sie bedzie stosowac dokladnie?


  2. no to teraz jak to obejsc ? ;)

     

    przeciez nikt nie bedzie budowal jakichs glupot - btw. ile kosztuje ten certyfikat abw?

     

    //edit

    tak sie zastanawialem a co jakby wydzielic poprostu serwer pocztowy w usa i nie oferowac kont email bezposrednio w pakiecie tylko napisac nie oferujemy kont pocztowych - konta pocztowe sa dostepne przez naszego partnera w usa (dla naszych klientow zadarmo) :P

     

    prawnie sprawa zalatwiona mysle


  3. testowane na dsl 8mbitow - praktycznie full speed wyciaga - ping nie ma znaczenia w tym przypadku - jedyne znaczenie ping ma jesli host ma wylaczone polaczenia ciagle w apache wtedy pojedyncze elementy wolniej sie wczytuja stron bo aby sciagnac kazdy element przegladarka nawiazuje nowe polaczenia - jesli jest to wlaczone to otwieranie strony 500kb z usa a holenderskiej serverowni to roznica 1-2 sekundy na laczu 512kbit

     

    ten mit o szybkosci polaczenia z serverami w stanach wymyslily chyba jakies firmy ktore mialy lacza w polsce i dostawaly po ***** bo ceny w usa sa duzo nizsze. proponuje skonczyc sie o to klucic bo nie ma sensu.

     

    roznice pingu sa bardziej odczuwalne przy ftp jesli wrzucasz mase malych plikow.

     

    p.s. mam do dyspozycji servery w leaseweb ale nie ma sensu bo szybkosc jest ta sama


  4. reseller to nie dedyk - czym jest 1 godzina naprzeciwko 24/7 opieki nad serverem? za czyjas prace sie placi - nic nie jest zadarmo

     

    nie ma co porownywac do unmanaged dedykow i resellerow w szopie u stefana

     

    to jakby porownywac podstawianie autobusu z kierowca na 1 godzine a potem sam sobie prowadz :)

     

    reseller to kompleksowa usluga dla osob nie mogacych albo nie chcacych sie bawic w zabezpieczenia, backupy, zarzadzanie calym serwerem, martwienie sie o to zeby ladnie dzialalo.

     

    dlatego to sie nazywa reseller a nie dedyk - jasne jest ze nikt tego nie bedzie robil charytatywnie

     

    p.s. kei.pl wyglada mi na jeszcze drozsze niz 2be.pl


  5. w tej chwili firmy sie rejestruja ale po rozbudowie bedzie wiecej mozliwosci

     

    nawet moja babcia potrafi dostac sie do informacji - to jest strasznie proste przeciez - wybor kategorii -> i wszystko jak na dloni - wszystkie opcje sa pod opisami planow - prosciej juz sie nie da zrobic

     

    powiedz mi z czym miales trudnosci.


  6. jesli gwarantuja 100% uptime to znaczy ze gwarantuja - a co sie stanie jak nie dotrzymaja gwarancji maja napisane w regulaminie.

     

    nie jest wazne nic innego i nie rozni sie od gwarancji 99,9% czy innego SLA - bo gwarancja taka to jest SLA

     

    jesli sie nie wywiaza jakkolwiek z gwarancji uzytkownik ma prawo do zadoscuczynienia przewidzianego przez regulamin - i to rozni hosting ktory nie gwarantuje uptime od takiego ktory gwarantuje - uzytkownik ma wieksze prawa.

     

    a jesli w regulaminie pisze ze jednak cos gwarantuje to tylko strata firmy ze sie tym nie chwali.

     

    gwarantowanie nie rowna sie dostarczeniu - to jest zabezpieczenie interesow klienta - stosuja to np. theplanet - SLA na siec i zasilanie - kiedys z 300$ odliczone mialem 50$ bo 4 godziny serwer byl offline z ich winy.

     

    co do krytykowania publicznie innych firm (zwykle konkurencji) jest nie na miejscu i postrzegane jako slabosc - nikt tego nie robi w cywilizowanym swiecie - nawet po tym jak weszla mozliwosc porownywania produktow w reklamach nikt tego nie zrobi

     

    ja nie wiem ale np. na wht.com nikt czegos takiego nie robi bo to grozi banem a tutaj moderatorzy sobie pozwalaja.

     

    firmy wcale nie powinny sie wypowiadac w takich tematach - i gadanie ze forum to ludzie to lekkie niezrozumienie - na tym forum ludzie reprezentuja swoje firmy.

     

    troche powagi nie zaszkodzi bo jak narazie to szkoda gadac


  7. ja juz mowilem ze informacja wystarczy - z listami bedziecie miec problemy - kto decyduje gdzie jest granica dobrego i zlego hosta? :)

     

    i reklama musi byc i to duza

     

    ja tylko pisze ze nie przemysleliscie do konca tego - i wytykam bledy - na bledach sie trzeba uczyc :)


  8. @hostsearch - ale przeciez "listy złych" nie bierze sie z głowy, tylko układa się wg. opini userow. przeciez nawet jesli masz na stronie zwykla liste dostawcow, i pod danym dostawca wypowie sie z 10 ludzi, wytykajac ich wady, to wychodzi na to samo...

     

    opinia ludzi a "lista zlych" to 2 rozne sprawy - to nie ludzie napisza liste tylko ty i moga byc problemy

     

    informacja ok - nawet w 10 punktach duza czcionka zeby odrazu rzucala sie w oczy po wejsciu - ale lista to zly pomysl.

     

    w zasadzie strona i tak bedzie efektywna tylko jesli kupujacy wejdzie na jedna strone popierajaca ktora linkuje do tej strony - wiec moze sie zdazyc ze nie bedzie to mialo efektu

     

    kampania reklamowa jest potrzebna jakby nie patrzec a to kosztuje - wiec proponuje o tym pomyslec zawczasu - i np pobierac jakies wplaty dobrowolne od popierajacych na ten cel - popierac i popierac to 2 rozne slowa (mozna mowic ze sie popiera albo cos zrobic)


  9. a jak popelnicie blad albo umiescicie kogos na takiej liscie to was do sadu zawloka - dlatego lista to troche glupie - powinno byc tak jak kiedys z unlimited - kto sie obracal na wht.com to wie jak to wygladalo

     

    to byla jedna strona z wyjasnieniem co to hosting bez limitow i dlaczego to jest sciema - wedlug mnie listy nie powinno byc zadnej dla bezpieczenstwa serwisu i osob go tworzacych - tylko informacja na co zwracac uwage przy kupowaniu zeby sie nie przejechac

     

    takze wciaganie na "liste zlych" przez opinie userow moze prowadzic do problemow - potem w sadzie beda ci userzy zeznawac jakby doszlo do pozwu serwisu?

     

    "lista zlych" a opinie ludzi to calkiem co innego

     

    jedynie co moznaby zrobic to lista zweryfikowanych i popierajacych firm - ale tutaj jest duze pole do korupcji - kto prowadzi serwis moze decydowac jak chce kto jest na takiej liscie

     

    dlatego ja jestem przeciwny listom - tylko informacja powinna sie znalezc na takim serwisie bez wytykania palcami albo polecania konkretnych firm jesli ma to byc bezstronny serwis ktory maja poprzec firmy


  10. akurat w hostingu nie ma duzych mozliwosci na edukacje

     

    nie dasz reklamy w tv jak wpadka.pl czy jak im tam bylo - na ta strone moze wpadnie 1/1000 ludzi ktorzy szukaja hostingu.

     

    jesli juz to trzebaby zalozyc jakas organizacje albo cos i zbierac na takie reklamy w tv


  11. z tego co wiem nikt nie mirroruje serwerow - strata pieniedzy jak mozna miec jeden/dwa zapasowy serwer a nie kilkanascie zapasowych serwerow ktore ciagna 2razy wiecej pradu.

     

    alternatywne lacze i zasilanie - prawie kazdy ma

     

    serwery w 2ch roznych dc nie znacza ze ktos mirroruje dane

     

    normalnie to co ty bys chcial to musialbys niezle za to zaplacic - kilka razy wiecej niz normalnie.


  12. Kopia bezpieczenstwa to nie jest 2gi serwer - poprostu dane z serwera sa kopiowane i pakowane w bezpieczne miejsce - jesli z serwerem cos zlego sie stanie to wtedy oni odtwarzaja dane z backupa - zwykle nie trwa to 5 minut tylko nawet do paru godzin.

     

    Jesli padnie router albo switch to nie ma problemu - jesli padnie lacze operatora wtedy nie jest tak ladnie. A jak padnie serwer to zanim nowy postawia to minie troszke czasu.

     

    Nie to nie podnosi niezawodnosci do 100%. Zwykly hosting nie daje 100% niezawodnosci.

     

    100% moglyby gwarantowac zaawansowane systemy i to nie ulokowane w jednym DC - bo co jesli spali sie DC? Koszta takich rozwiazan jednak bylyby zbyt duze i malo kogo stac by na taki chosting bylo.

     

    Zamiast sie zamartwiac trzeba poprostu wybrac firme godna zaufania, profesjonalna i nie krzyczac jesli cos sie stanie bo tak juz jest - nie jest wazne to ze cos sie stalo - wazne jest jak firma podchodzi do problemu i jak szybko ten problem zostaje naprawiony(usuniety).


  13. poprostu zmieniasz nazwe pliku /var/qmail/bin/sendmail na sendmailreal

     

    i tworzysz skrypt o nazwie sendmail

     

    wszystko co wysyla maila wywoluje ten skrypt a ty z tego skryptu sprawdzasz sobie, robisz co chcesz z takim mailem i wysylasz go do sendmailreal do wyslania

     

    przyklad

    http://support.theplanet.com/knowledgebase...ory_id=10&sid2=

     

    najprosciej jest phpsuexec, suexec i cpanel - tam jest opcja ile mozna na godzine wyslac maili

×