Skocz do zawartości

Squir

Użytkownicy
  • Zawartość

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Normalna

1 obserwujący

O Squir

  • Ranga
    Nowy użytkownik

Informacje osobiste

  • Imię
    Sebastian

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  1. Czy mógłbyś podesłać mi proszę tę instrukcję na PW? Miałem się z BOKiem w tej sprawie kontaktować ale jakoś nie miałem czasu, a nie chcę już korzystać z ich usług (które de facto i tak nie działają jak powinny*). *VPS na dysku: dd bs=1M count=128 if=/dev/zero of=test conv=fdatasync 128+0 records in 128+0 records out 134217728 bytes (134 MB) copied, 35.0367 s, 3.8 MB/s I magiczna odpowiedź "W tej ofercie nie możemy zapewnić wyższej szybkości IO." + zachęta do kupna dedyka. Od 22/04/13 totalnie nic się nie zmieniło, dysk jak był uszkodzony (?) tak jest wciąż. Pozdrawiam i nie polecam!
  2. Jestem odpowiedzialny za utrzymanie małej serwerowni gier dla pewnego klienta. Prowadzę ją od 2-ch lat. Poprzednio korzystałem z usług firmy HostPark ale ze względu na fatalny kontakt z supportem i pogorszenie jakości usług przeniosłem się właśnie do firmy Biznes-host. Początek zdecydowanie kiepski - w kalkulatorze wyczaiłem opcję wirtualizacji XEN (na której mi bardzo zależało). Złożyłem zamówienie zgodnie z jakąś tam promocją na stronie głównej, opłaciłem serwer na cały rok (za całkowite grosze!) i w dodatku dostałem jeden miesiąc gratis - niesamowicie pozytywny szok. Następnie skonsultowałem się z supportem celem dokupienia XENa i szok minął. Konsultant (w miły sposób) wyjaśnił mi, że wycofali się z XENa - no cóż, szkoda. Zapewniono mnie że do OpenVZ jest dodawany margines 20% zasobów i w razie czego w późniejszym czasie bez zmiany IP można zmienić wirtualizację na KVM. Wdrożyłem swoją aplikację serwerową na serwer + LAMPa. Wszystko wyglądało świetnie aż do momentu uruchomienia pierwszego serwera i rozpoczęcia testów. Tu się cięło, tam się zamykało, to się zawieszało i wyłączało.. Kontakt z supportem - odpowiedź na pierwsze pytanie najpóźniej po 5 minutach! Raz nawet dostałem wiadomość z supportu o godzinie bodajże pierwszej nad ranem - kto normalnie pracuje o tej porze? Podziwiam! Support jest na pewno ogromną zaletą tej firmy. Tak samo jak chęć pomocy płynąca z ich strony. Co prawda kontaktując się przez telefon mało można usłyszeć (strasznie kiepska jakość dźwięku, nie wiem mikrofon czy coś? Ale to jest detal, nie czepiajmy się ich). Dużą wadą (dla mnie) jest brak możliwości wykupienia krótko-terminowego serwera testowego. Potrzebowałem takowego na 3 dni ale byłem zmuszony zamówić normalny, na 30... mimo to - nie żałuję. Aktualnie wciąż szukamy rozwiązania problemu mojej aplikacji. Co najważniejsze, CAŁY CZAS UDZIELA MI POMOCY SUPPORT! Nie muszę się walać po różnorakich forach, tylko konkret pytanie - konkret odpowiedź. Osobiście podziwiam ich cierpliwość i wytrwałość wobec klientów tak upierdliwych jak ja. Powracając do kwetsii cen muszę powiedzieć, że rozdają oni serwery praktycznie za darmo. Maszyna w skali rocznej u konkurencji wychodzi mnie prawie 300-450zł drożej. Z ręką na sercu POLECAM i współczuję takich klientów jak ja. Pozdrawiam
×