Skocz do zawartości

tommy4

Użytkownicy
  • Zawartość

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Posty napisane przez tommy4


  1. Witam. Zakupiłem koło lutego serwer w i365.pl i po prostu po pierwszych chwilach zaniemówiłem. :P Nie no, może nie aż tak, ale wielkimi atutami firmy są:

     

    - NAPRAWDĘ SZYBKI support,

    - NAPRAWDĘ SZYBKI support,

    - NAPRAWDĘ SZYBKI support,

    - no i mała awaryjność. :)

     

    Podczas korzystania z serwera (luty - czerwiec) zanotowałem jedynie 2 drobne zawiechy, raz bazy danych (too many connections), a raz serwera. Można powiedzieć, że za każdym razem dostawałem oficjalne przeprosiny na maila. Za to wielki +. Minusy? Jedyny mały minus mogę przyznać za to, że nie zawsze support wgłębia się w problem klienta. Ogółem 9+/10. :)


  2. Byłem pozytywnie nastawiony do tej firmy, lecz tylko do czasu. Do czasu, gdy chciałem się dowiedzieć, czy możliwe jest utworzenie aliasów dla e-maili, przy wcześniej podpiętej domenie (co ciekawe, domenę tą podpina się przez kontakt z nimi, a nie przez panel, chociaż to nie jest tu aż tak ważne). No to wiadomo, wchodzę w dział Kontakt i co widzę? Dwie opcje: chyba oczywiste, którą biorę:

     

    "Informacje dotyczące serwerów, hostingu i innych usług informatycznych firmy Forall.pl Jeśli zastanawiają się Państwo nad wyborem naszej firmy, lecz nie jesteście zdecydowani, lub nie wiecie, jak będzie wyglądać Państwa konto - prosimy nie wahać się zadać nam nurtujące Państwa pytanie. W tym dziale udzielamy również informacji o płatnościach i fakturach."

     

    I co widzę?

     

    "Prosimy wypełnić poniższe pola:

     

    imię i nazwisko:

    adres strony:

    numer web:

    "

     

    yy, no sorry, ale jeśli zastanawiam się nad kupnem hostingu to raczej nie podam adresu mojej strony i numeru web... Natomiast w tej drugiej opcji nie trzeba wpisywać nic. No ale mniejsza też o to. Wysłałem w końcu maila do Hosting-Informacje i... Dwa dni już czekam i nic! Przykro mi, ale jeśli firma nie może sobie poradzić z nadmiarem maili to może by tak zatrudnić kogoś jeszcze? Chociaż i tak nie dostanę odpowiedzi. Warto tutaj dodać, że dostałem potwierdzenie wysłania na moją skrzynkę w postaci:

     

    "Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą. Jeden z konsultantów odpowie

    wkrótce na Twoje pytanie. Jednocześnie informujemy, iż w sprawie

    jakichkolwiek pytań dotyczących złożonego zamówienia należy zawsze podawać:

    1. Imię i zazwisko

    2 Login konta wybrany przy składaniu zamówienia oraz jego numer web

     

    Jeżeli konto zostało już wczesniej założone, to prosimy również o podanie:

    1. Login do panelu administracyjnego".

     

    W końcu już sam nie wiem. :/

     

     

    EDIT:

    No powiedzmy, że odpisali po 3h od tego posta. :) Wg mnie jest to stanowczo za długo, ale nigdy nie prowadziłem takiej firmy, lecz domyślam się, że tych maili jest sporo. :) Można dodawać aliasy na maila.

×