Skocz do zawartości

tommy4

Użytkownicy
  • Zawartość

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Normalna

1 obserwujący

O tommy4

  • Ranga
    Nowy użytkownik
  1. Witam. Zakupiłem koło lutego serwer w i365.pl i po prostu po pierwszych chwilach zaniemówiłem. Nie no, może nie aż tak, ale wielkimi atutami firmy są: - NAPRAWDĘ SZYBKI support, - NAPRAWDĘ SZYBKI support, - NAPRAWDĘ SZYBKI support, - no i mała awaryjność. Podczas korzystania z serwera (luty - czerwiec) zanotowałem jedynie 2 drobne zawiechy, raz bazy danych (too many connections), a raz serwera. Można powiedzieć, że za każdym razem dostawałem oficjalne przeprosiny na maila. Za to wielki +. Minusy? Jedyny mały minus mogę przyznać za to, że nie zawsze support wgłębia się w problem klienta. Ogółem 9+/10.
  2. forall [opinia]

    Byłem pozytywnie nastawiony do tej firmy, lecz tylko do czasu. Do czasu, gdy chciałem się dowiedzieć, czy możliwe jest utworzenie aliasów dla e-maili, przy wcześniej podpiętej domenie (co ciekawe, domenę tą podpina się przez kontakt z nimi, a nie przez panel, chociaż to nie jest tu aż tak ważne). No to wiadomo, wchodzę w dział Kontakt i co widzę? Dwie opcje: chyba oczywiste, którą biorę: "Informacje dotyczące serwerów, hostingu i innych usług informatycznych firmy Forall.pl Jeśli zastanawiają się Państwo nad wyborem naszej firmy, lecz nie jesteście zdecydowani, lub nie wiecie, jak będzie wyglądać Państwa konto - prosimy nie wahać się zadać nam nurtujące Państwa pytanie. W tym dziale udzielamy również informacji o płatnościach i fakturach." I co widzę? "Prosimy wypełnić poniższe pola: imię i nazwisko: adres strony: numer web: " yy, no sorry, ale jeśli zastanawiam się nad kupnem hostingu to raczej nie podam adresu mojej strony i numeru web... Natomiast w tej drugiej opcji nie trzeba wpisywać nic. No ale mniejsza też o to. Wysłałem w końcu maila do Hosting-Informacje i... Dwa dni już czekam i nic! Przykro mi, ale jeśli firma nie może sobie poradzić z nadmiarem maili to może by tak zatrudnić kogoś jeszcze? Chociaż i tak nie dostanę odpowiedzi. Warto tutaj dodać, że dostałem potwierdzenie wysłania na moją skrzynkę w postaci: "Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą. Jeden z konsultantów odpowie wkrótce na Twoje pytanie. Jednocześnie informujemy, iż w sprawie jakichkolwiek pytań dotyczących złożonego zamówienia należy zawsze podawać: 1. Imię i zazwisko 2 Login konta wybrany przy składaniu zamówienia oraz jego numer web Jeżeli konto zostało już wczesniej założone, to prosimy również o podanie: 1. Login do panelu administracyjnego". W końcu już sam nie wiem. :/ EDIT: No powiedzmy, że odpisali po 3h od tego posta. Wg mnie jest to stanowczo za długo, ale nigdy nie prowadziłem takiej firmy, lecz domyślam się, że tych maili jest sporo. Można dodawać aliasy na maila.
  3. Resseler?

    jw. Co to jest i czym się różni od zwykłego hostingu?
×