mmmm21
-
Zawartość
300 -
Rejestracja
-
Ostatnio
-
Wygrane dni
11
Posty napisane przez mmmm21
-
-
Podmień linijkę listen-on port 53 { 127.0.0.1; 192.168.128.0; }; na listen-on { any; };
Wykonaj restart binda. Wygląda jakby dns nie nasłuchiwał na odpowiednim ip.
- 1
-
Problem rozwiązany wspólnymi siłami, problem leżał w blokadzie portu 53 na bgp, teraz już działa jak @Kamikadze zauważył.
-
dig @ns1.cyfrowyzasieg.eu cyfrowyzasieg.eu ; <<>> DiG 9.8.4-rpz2+rl005.12-P1 <<>> @ns1.cyfrowyzasieg.eu cyfrowyzasieg.eu ; (1 server found) ;; global options: +cmd ;; connection timed out; no servers could be reached dig @ns2.cyfrowyzasieg.eu cyfrowyzasieg.eu ; <<>> DiG 9.8.4-rpz2+rl005.12-P1 <<>> @ns2.cyfrowyzasieg.eu cyfrowyzasieg.eu ; (1 server found) ;; global options: +cmd ;; connection timed out; no servers could be reached
Nadal jest coś źle skonfigurowane, odezwij się do mnie na PM, pomogę ci z konfiguracją za darmo.
-
Pokaż co masz w pliku named.conf.options. U mnie to wyglada następująco:
/.../ listen-on { adres_ip_serwera_dns;};
allow-recursion { adres_ip_serwera_dns; };
// Do not allow access to cache
allow-query-cache { adres_ip_serwera_dns; };
// This is the default
allow-query { any; };
// Do not provide recursive service
// recursion no;
/.../Obie domeny potel.com.pl i cyfrowyzasieg.pl maja te samą przypadłość. Wyłącz czasowo firewalla i sprawdź czy to pomoże. Na tę chwilę:
PORT STATE SERVICE 53/tcp filtered domain
To samo dla obu ns1.potel.com.pl i ns2.potel.com.pl
-
Dla domeny cyfrowyzasieg.pl podbij numer serial z 01 na 02 i przeładuj serwer dns. Możliwe, że dokonywałeś zmian w strefie cyfrowyzasieg.pl, a zapomniałeś podbić numeru Serial, co należy czynić po każdych zmianach w strefie domeny.
EDIT:
dig potel.com.pl @ns1.potel.com.pl ; <<>> DiG 9.8.4-rpz2+rl005.12-P1 <<>> potel.com.pl @ns1.potel.com.pl ;; global options: +cmd ;; connection timed out; no servers could be reached
Firewall odsiewa, albo masz źle skonfigurowany serwer dns.
-
-
Pytanie tylko czy Aruba przydzieli mi ip czeskie czy włoskie??
-
Poszukuje serwera vpn z czeskim ip, tak aby można było obejrzeć mecze na stronie http://www.ceskatelevize.cz/sport/zive-vysilani/
Potrzebuje na okres miesiąca (euro2016), czy któraś z firm dysponuje takim rozwiązaniem. Użytek tylko i wyłącznie osobisty.
Koszt maksymalnie 30zł.
-
Po pierwsze popraw strefę dns, brakuje rekordów A dla ns1 i ns2.raptime.pl
Poprawiłbym: rekord spf na
v=spf1 a mx ip4:91.121.209.82 -all
DMARC na:
"v=DMARC1; p=quarantine; sp=none; rua=mailto:spam-reports@raptime.pl"
na koniec reverse dns:
ns364548.ip-91-121-209.eu zmień na r1.raptime.pl
Na razie tyle udało się znaleźć.
-
Inetersuje mnie podejście firm hostingowych do stron phishing-owych. Czy monitorujecie jakies serwisy np. http://support.clean-mx.com/clean-mx/phishing.php?country=pl&response= ??
Czy polegacie tylko i wyłacznie na zgłoszeniach do abuse?? Czy w przypadku podstawienia strony kontaktujecie się z klientem, blokujecie stronę??
Jeżeli możecie podzielcie się informacjami, o ile to tajne nie jest.
Na wyżej wymenionej stronie można także znaleźć informacje o stronach zawirusowanych.
-
-
SPF i DKIM są OK. Pyzor go przycina, ale nie ma informacji dlaczego.
p: Requested Mail Receiver policy (plain-text; REQUIRED for policy
records). Indicates the policy to be enacted by the Receiver at
the request of the Domain Owner. Policy applies to the domain
queried and to subdomains, unless subdomain policy is explicitly
described using the "sp" tag. This tag is mandatory for policy
records only, but not for third-party reporting records (see
Section 7.1). Possible values are as follows:
none: The Domain Owner requests no specific action be taken
regarding delivery of messages.
quarantine: The Domain Owner wishes to have email that fails the
DMARC mechanism check be treated by Mail Receivers as
suspicious. Depending on the capabilities of the Mail
Receiver, this can mean "place into spam folder", "scrutinize
with additional intensity", and/or "flag as suspicious".
reject: The Domain Owner wishes for Mail Receivers to reject
email that fails the DMARC mechanism check. Rejection SHOULD
occur during the SMTP transaction. See Section 10.3 for some
discussion of SMTP rejection methods and their implications.
W chwili obecnej ustawione jest p=none dla domeny, jak dla mnie obecne ustawienie powoduje traktowanie dmarc jakby go nie było.
EDIT: Na stronie mail-tester u mnie też pyzor się czepia, mimo to emaile do gmaila wpadają normalnie.
-
Do poprawki spf:
- v=spf1 a mx ip4:37.233.103.130/32 -all
Do poprawki dmarc:
"v=DMARC1; p=quarantine; adkim=r; aspf=r; sp=none"
Przy tych ustawieniach gmail u mnie przyjmuje pocztę bez problemu. Zerknij też w strefę dns, pojawia się tam nameserver no. czy to celowe?
-
Proponuje kontakt z supportem premium.pl, dziwnie to wygląda. Ewentualnie wyparkować domenę do serwisu freedns.42.pl lub cloudflare.com i tam skonfigurować domenę.
-
; <<>> DiG 9.8.4-rpz2+rl005.12-P1 <<>> skylineges.com @ns1.premium.pl ns ;; global options: +cmd ;; Got answer: ;; ->>HEADER<<- opcode: QUERY, status: NOERROR, id: 44935 ;; flags: qr aa rd; QUERY: 1, ANSWER: 2, AUTHORITY: 0, ADDITIONAL: 0 ;; WARNING: recursion requested but not available ;; QUESTION SECTION: ;skylineges.com. IN NS ;; ANSWER SECTION: skylineges.com. 86400 IN NS ns2.premium.pl. skylineges.com. 86400 IN NS ns1.premium.pl.
Dnsy premium odpowiadają, jednak w domenie .com prawdopodobnie brak dnsów ns1 i ns2.premium.pl, zerknij do panelu premium czy masz tam podane powyższe dnsy dla domeny skylineges.com
-
Podaj nazwę domeny, może być na PM. W tej chwili wróżymy z fusów.
-
Jedną z możliwych przyczyn jest bad sector na dysku, Windows XP startując natrafia na plik w tym obszarze i nie moze go odczytać, po czym następuje restart. Można kupić przejściówkę sata->usb i podpiać dysk do laptopa. Inną opcją jest odpalenie z płyty dystrybucji linuxa livecd, wtedy można zgrać dane np. na pendrive.
-
Nie wiem jak masz skonfigurowanego postfixa, zerknij do manuala https://workaround.org/ispmail/wheezy/virtual-domains, co prawda to manual do Debiana 7.0, ale może się przyda.
Poza tym przydałaby się jakaś domena dla serwera pocztowego, przez którą pozostałe domeny wypychały by pocztę (np domena1.pl in mx domena.pl).
-
Najbardziej, mnie osobiście w tej sprawie w oczy kole, nie jasny regulamin. Firma powinna wyciągnąć wnioski z zaistniałej sytuacji i poprawić regulamin, opisać dokładnie w regulaminie, co się dzieje z serwerem i w jakim terminie od braku zapłaty. W międzyczasie porozumieć się z klientem, a nawet z podejścia pro-klienckiego, klienta "trudnego" przeprosić za zaistniałą sytuację (nieprecyzyjny regulamin), chyba że w 100% czują, że w tej sytuacji nie zawinili.
-
Pakiet internetu, który posiadasz możesz wykorzystać tylko w zasięgu polskich sieci komórkowych, najlepiej skorzystać z usługi dodatkowej http://www.play.pl/uslugi/?inOffer=Abonament&category=roaming lub najlepiej zakupić kartę sim lokalnego operatora komórkowego.
Kalkulator cen w roamingu http://www.play.pl/pomoc/pomoc-techniczna/roaming/kalkulator-cen-w-roamingu/
-
Home.pl wymagało do używania poczty, zaprkowania domeny w panelu Home. Jeżeli przeniosłeś strefę dns do cloudflare, to poczta na home nie bedzie Ci działać, mimo dobrze ustwionego rekordu mx na cloudflare. Dawno nie używałem Home, ale w tej kwestii nic chyba się nie zmieniło.
-
Wygląda to na brak glue recordów.
;; global options: +cmd
;; Got answer:
;; ->>HEADER<<- opcode: QUERY, status: SERVFAIL, id: 56388
;; flags: qr rd ra; QUERY: 1, ANSWER: 0, AUTHORITY: 0, ADDITIONAL: 0
;; QUESTION SECTION:
;ns1.lanceq.pl. IN AWhois zwraca:
whois lanceq.pl
DOMAIN NAME: lanceq.pl
registrant type: individual
nameservers: ns1.lanceq.pl. [149.202.40.130]
ns2.lanceq.pl. [149.202.40.130] -
jurczewski.net. 14400 IN NS ns1.localhost.ltd.
jurczewski.net. 14400 IN NS ns2.localhost.ltd.
Bind zwraca powyższe ns dla domeny jurczewski.net, a powinien zwracać
Name Server: ns1.jurczewski.net
Name Server: ns2.jurczewski.net
Popraw ns i dodaj rekordy A dla ns1 i ns2 w domenie jurczewski.net.
-
Proponuje zastosować weryfikację rekordu spf (http://man.sethuper.com/integracja-spf-policy-debianubuntu) do tego dodać weryfikację rbl (reject_rbl_client cbl.abuseat.org, reject_rbl_client zen.spamhaus.org). Na domenę dhl.com nie pomoże podstawowa konfiguracja spfa, bo oni korzystają z miękkiego spfa ~ zamiast z tawrdego - all. Na razie zrobiłem w pliku konfiguracyjnym pakietu postfix-policyd-spf-python, tzn. policyd-spf.conf dodałem linie Reject_Not_Pass_Domains = dhl.com, co poskutkowało weryfikacją spfa dhl-owego jako twardego, czyli ostatecznie błąd Fail i odrzucenie emaila. Warto wdrożyć weryfikacje spfa wycina sporo korespondencji, w której ktoś pod kogoś się podszywa.
Poczta w domenie wpada w spam
w Serwery Pocztowe
Napisano · Raportuj odpowiedź
Skonfiguruj DMARC dla domeny https://dmarc.org/.
/.../
dmarc=pass (p=NONE sp=NONE dis=NONE)
/.../
Dodaj w konfiguracji domeny:
_dmarc.mojadomena.pl. IN TXT "v=DMARC1; p=quarantine; adkim=r; aspf=r; sp=none"
Zobacz, może to wpłynie na gmaila.