Skocz do zawartości

octopus

Użytkownicy
  • Zawartość

    26
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Posty napisane przez octopus


  1. Korzystałem ze słabego hostingu Servizza.com - z sentymentu bądź głupoty, do czasu, aż nie został mój serwis sprzedany, a hosting stracił ważność. Pierwszą czynnością firmy, która go zakupiła było założenie zamówienia nowego hostingu i jej opłaceniu, następnie moja prośba o przeniesienie, po czym zapadła długa cisza..

    Cisza trwała 5 dni, kiedy to ich support w ogóle nie raczył odpowiedzieć na tickety. Gdy założyli sprawę na Paypal, firma Servizza złożyła pomówienia i stwierdziła, że złamano ich Regulamin, pomimo, że nigdy nawet serwera nie uruchomiono i że wpłata za serwer przepada. To jest jedna kwestia, którą Paypal rozpatruje. Ale teraz druga..

    Napisałem, że skoro nie chcą go przenieść to niech chociaż wygenerują fakturę do zapłaty za przedłużenie bądź udostępnią kopie zawartości. Utworzyli fakturę, ale kazali zapłacić za zupełnie inną fakturę, którą nigdy na oczy nie widziałem, którą jak twierdzili nigdy nie anulowałem, więc w moim obowiązku jest jej opłacenie. Hosting przedłużałem rok rocznie. Nie wiem o czym mówią, strona jest zawieszona, nie odpisują na tickety, co proponujecie w tej sytuacji zrobić?


  2. Trzymać się z daleka!!!!, Firma nie chciała przedłużyć hosting, zamiast tego zażądała zapłaty za fakturę, którą nigdy na oczy nie widziałem, za serwer, z którego nie zamawiałem. Brak komunikacji, ignorancja wiadomości, pomówienia, zawłaszczenie płatności Paypal, dużo by tu wspominać, nie mówiąc już, że serwer nadaje się jedynie publikacje zdjęć z wycieczki. Mówi to klient, który korzystał 3 lata z ich usług i żałuje każdej godziny opłaconej serwera.


  3. Przeszedłem do Servizza z Zenbox'a najwyższy pakiet i okazało się to bardzo dobrym wyborem (do tej pory). Z samych statystyk to wczytywanie strony przyspieszyło 30%, czas odpowiedzi serwera jest o 80% lepszy, inne statystyki również na korzyść nowego hosta. Stosunek ceny do jakości bez porównania lepszy w Servizza. Poza tym sporo pomocy z ich strony i generalnie do tej pory dość szybki support.


  4. Bardzo dobrze rozumiem jaki był powód, dwa dni i wciąż nie mogę skopiować własnych plików na dysk, do tego błędy w postaci pustych plików. Powód jest taki, aby uzależnić usługę od firmy, skomplikować ją tak, aby czasem nie przyszło nam na myśl, że można zmienić hostingodawcę i to w kilku prostych krokach.

    @Robson proszę nie wypowiadaj się, jak nie masz bladego pojęcia jak to wygląda w innych, cywilizowanych firmach.


  5. Nic nie musiałem zmieniać korzystam aktywnie z kilkunastu z nich :)

    Dziwię się waszemu oporowi, host przecież korzysta z cPanel/DA z własną nakładką, która jest notabene okrojona do granic możliwości i tu jest problem. Nie wierzę, że bezgranicznie ufacie hostowi i wszystkie dane przechowujecie bez osobistej kopii zapasowej.

     

    ps. gdzie moderatorzy?


  6. Nie wiedziałem, że kopia zapasowa przechowywana na własnym dysku jest luksusem. cPanel i DirectAdmin posiadają takie opcje wbudowane. Nigdzie nie pisałem, że host kosztował 50zł, a rezygnuję bo jest drogi na dłuższą metę i limity procesora wyżyłowane(200zł za IPB przy 200 odwiedzinach dziennie - procesor ponad limit).

     

    "Większość firm nie udostępnia kopii zapasowych" - właśnie jest to pierwsza, która odmówiła, a znam co najmniej 30.


  7. Niestety opinia była wygórowana - o ile przeniesienie hostingu na hoste obyło się bez problemu, to jego zmiana należy już do wyższej szkoły jazdy. Hoste.pl nie udostępnia żadnej kopii zapasowej dla klienta - jej wykonanie to opcja dodatkowo płatna.. tak, więc będąc już klientem hoste jesteśmy skazani na łaskę lub niełaskę w dostępie do naszej kopii bezpieczeństwa.


  8. Informacje o zbyt dużym czasie odpowiedzi dostałem od Google Adsense, nie połączonym z Analytics. Także wcześniej nie sugerowałem się tymi danymi z Analyticsa. Ten czas jest uśredniany wydaje mi się, bo np. nie mamy możliwości przeglądu czasu odpowiedzi według godzin tylko dni, więc jednemu serwer może odpowiadać w mniej niż sekundę, a w nocy np. w 3 sekundy i mamy średnią 1.5.


  9. Zapraszam do udzialania opinii o tym hostingu; strona domowa: http://zenbox.pl/

     

    Ja, żeby się nie powtarzać zamieszczam opinię na stronie: http://www.webhostingtalk.pl/topic/44770-jaki-czas-odpowiedzi-serweraresponse-time-jest-okey/?p=387366

    Plus małe podsumowanie:

     

    Zalety:

    + szybkość działania

    + profesjonalny i przyjazny support 24h

    + częste kopie zapasowe (4 dziennie)

    + ciekawy sposób rozliczania - według ilości unikalnych odwiedzin(za wyjątkiem ruchu z Wykop i oczywiście botów), a nie według transferu i obciążenia procesora

    + własny, rozbudowany moduł Analytics (nie trzeba używać Google)

    + PHP do wyboru z 5.5 włącznie

    + wysokie limity CPU, RAM, etc.

     

    Wady

    - nie zawsze od ręki nam serwis przeniosą na nowy host

    - czasem odrzuca połączenie FTP, gdy zbyt często się loguję i rozłączam(korzystam z WinSCP)

     

    Aktualne promocje:

    • przenosiny od innego hostingodawcy gdy jest jeszcze aktywna usługa = GRATIS kilka miesięcy w Zenbox.pl
    • przenosiny za darmo
    • 14 dni testów za darmo
×