octopus
-
Zawartość
26 -
Rejestracja
-
Ostatnio
Posty napisane przez octopus
-
-
Trzymać się z daleka!!!!, Firma nie chciała przedłużyć hosting, zamiast tego zażądała zapłaty za fakturę, którą nigdy na oczy nie widziałem, za serwer, z którego nie zamawiałem. Brak komunikacji, ignorancja wiadomości, pomówienia, zawłaszczenie płatności Paypal, dużo by tu wspominać, nie mówiąc już, że serwer nadaje się jedynie publikacje zdjęć z wycieczki. Mówi to klient, który korzystał 3 lata z ich usług i żałuje każdej godziny opłaconej serwera.
-
Ogolnie kupa, wolne serwery i drogie. Support responsywny, ale malo pomocny. Lepiej skorzystac z mniejszego serwisu uslug, ale bardziej doswiadczonego w potrzebach jakie mamy.
-
Witam, nikt nic nie wie?
-
Podbijam temat!
-
Co sądzicie o serwerach/usługach w CloudWays? Od $10 miesięcznie usługa hosting w chmurze DigitalOcean i wszelkie formalności odnośnie zabezpieczeń są obsługiwane przez CW, do tego transfer wliczony.
-
Hej, czy kojarzycie osobę Piotr Chrostek (GlobalNetwork, Blue Leaf, Cloudbitly)? Ostatni jego hosting: GetDynamic.host działa, jednak kontakt z Administracją się urwał.
-
Prywatne oferty musiałem wykluczyć, kiedyś się solidnie sparzyłem na takim hostingu. Poza tym zaoferowali przeniesienie całej zawartości i zmiana ustawień co zaoszczędziło sporo czasu i niepotrzebnych nerwów.
-
To są statystki z Google Analytics. Sprawdzałem kilka razy z rzędu, różne daty itd. Btw. wypowiedzi jednosylabowe możesz zostawić na dyskusje z dzieckiem i to w wieku, w którym jeszcze chce ciebie słuchać.
-
Przeszedłem do Servizza z Zenbox'a najwyższy pakiet i okazało się to bardzo dobrym wyborem (do tej pory). Z samych statystyk to wczytywanie strony przyspieszyło 30%, czas odpowiedzi serwera jest o 80% lepszy, inne statystyki również na korzyść nowego hosta. Stosunek ceny do jakości bez porównania lepszy w Servizza. Poza tym sporo pomocy z ich strony i generalnie do tej pory dość szybki support.
-
Servizza udostępniła najlepszą ofertę. Co prawda samo przyłączenie konta było utrudnione, możliwe przez fakt, że domeny zostały dołączone do hostingu, ale nie otrzymałem danych FTP itd. Po przejściu na Servizza wczytywanie stron przyspieszyło o 30% według Google.
-
-
Szukam zamiennika dla Zenbox.pl - kiedyś była to fajna firma i super wydajność, ale obecnie poziom ceny do jakości ma się nijak. Jaki polecacie hosting zamienny? Wordpress, >100k uniq miesięcznie.
-
Omijać szerokim łukiem. Przedłużenie hostingu - cena wzrosła 200%. Nie odpowiadają na maile.
-
Bardzo dobrze rozumiem jaki był powód, dwa dni i wciąż nie mogę skopiować własnych plików na dysk, do tego błędy w postaci pustych plików. Powód jest taki, aby uzależnić usługę od firmy, skomplikować ją tak, aby czasem nie przyszło nam na myśl, że można zmienić hostingodawcę i to w kilku prostych krokach.
@Robson proszę nie wypowiadaj się, jak nie masz bladego pojęcia jak to wygląda w innych, cywilizowanych firmach.
-
@Robson, skoro inne hostingi posiadają taką opcję, a Hoste nie to chyba warto o tym napisać. Uszanuj innych zdanie, a nie biadol o VPS-ach.
-
Nic nie musiałem zmieniać korzystam aktywnie z kilkunastu z nich
Dziwię się waszemu oporowi, host przecież korzysta z cPanel/DA z własną nakładką, która jest notabene okrojona do granic możliwości i tu jest problem. Nie wierzę, że bezgranicznie ufacie hostowi i wszystkie dane przechowujecie bez osobistej kopii zapasowej.
ps. gdzie moderatorzy?
-
Nie wiedziałem, że kopia zapasowa przechowywana na własnym dysku jest luksusem. cPanel i DirectAdmin posiadają takie opcje wbudowane. Nigdzie nie pisałem, że host kosztował 50zł, a rezygnuję bo jest drogi na dłuższą metę i limity procesora wyżyłowane(200zł za IPB przy 200 odwiedzinach dziennie - procesor ponad limit).
"Większość firm nie udostępnia kopii zapasowych" - właśnie jest to pierwsza, która odmówiła, a znam co najmniej 30.
-
Niestety opinia była wygórowana - o ile przeniesienie hostingu na hoste obyło się bez problemu, to jego zmiana należy już do wyższej szkoły jazdy. Hoste.pl nie udostępnia żadnej kopii zapasowej dla klienta - jej wykonanie to opcja dodatkowo płatna.. tak, więc będąc już klientem hoste jesteśmy skazani na łaskę lub niełaskę w dostępie do naszej kopii bezpieczeństwa.
-
Pokazuje katalog / bez niczego.
Wychodzi na to, że tak musi być.
-
Pewnie wielu was miało kontakt z hostingami wielkich firm i pewnie wiecie jak skromne są tam opcje konfiguracyjne. Potrzebuje pilnie bezwzględnej ścieżki do serwera typu Business.
-
Mam problem, nazwy plików po wypakowaniu na FTP zmieniają kodowanie znaków i nie umiem sobie z tym poradzić. Zawartość spakowana jest OK, nazwy plików się zgadzają.
-
Informacje o zbyt dużym czasie odpowiedzi dostałem od Google Adsense, nie połączonym z Analytics. Także wcześniej nie sugerowałem się tymi danymi z Analyticsa. Ten czas jest uśredniany wydaje mi się, bo np. nie mamy możliwości przeglądu czasu odpowiedzi według godzin tylko dni, więc jednemu serwer może odpowiadać w mniej niż sekundę, a w nocy np. w 3 sekundy i mamy średnią 1.5.
-
I co to za opinia, że hosting prowadzi werbowanie klientów przez system afiliacyjny?
-
Zapraszam do udzialania opinii o tym hostingu; strona domowa: http://zenbox.pl/
Ja, żeby się nie powtarzać zamieszczam opinię na stronie: http://www.webhostingtalk.pl/topic/44770-jaki-czas-odpowiedzi-serweraresponse-time-jest-okey/?p=387366
Plus małe podsumowanie:
Zalety:
+ szybkość działania
+ profesjonalny i przyjazny support 24h
+ częste kopie zapasowe (4 dziennie)
+ ciekawy sposób rozliczania - według ilości unikalnych odwiedzin(za wyjątkiem ruchu z Wykop i oczywiście botów), a nie według transferu i obciążenia procesora
+ własny, rozbudowany moduł Analytics (nie trzeba używać Google)
+ PHP do wyboru z 5.5 włącznie
+ wysokie limity CPU, RAM, etc.
Wady
- nie zawsze od ręki nam serwis przeniosą na nowy host
- czasem odrzuca połączenie FTP, gdy zbyt często się loguję i rozłączam(korzystam z WinSCP)
Aktualne promocje:
- przenosiny od innego hostingodawcy gdy jest jeszcze aktywna usługa = GRATIS kilka miesięcy w Zenbox.pl
- przenosiny za darmo
- 14 dni testów za darmo
Hosting Servizza zablokował dostęp, ukradł pieniądze i wystawił fałszywe faktury
w Luźne rozmowy o hostingu
Napisano · Raportuj odpowiedź
Korzystałem ze słabego hostingu Servizza.com - z sentymentu bądź głupoty, do czasu, aż nie został mój serwis sprzedany, a hosting stracił ważność. Pierwszą czynnością firmy, która go zakupiła było założenie zamówienia nowego hostingu i jej opłaceniu, następnie moja prośba o przeniesienie, po czym zapadła długa cisza..
Cisza trwała 5 dni, kiedy to ich support w ogóle nie raczył odpowiedzieć na tickety. Gdy założyli sprawę na Paypal, firma Servizza złożyła pomówienia i stwierdziła, że złamano ich Regulamin, pomimo, że nigdy nawet serwera nie uruchomiono i że wpłata za serwer przepada. To jest jedna kwestia, którą Paypal rozpatruje. Ale teraz druga..
Napisałem, że skoro nie chcą go przenieść to niech chociaż wygenerują fakturę do zapłaty za przedłużenie bądź udostępnią kopie zawartości. Utworzyli fakturę, ale kazali zapłacić za zupełnie inną fakturę, którą nigdy na oczy nie widziałem, którą jak twierdzili nigdy nie anulowałem, więc w moim obowiązku jest jej opłacenie. Hosting przedłużałem rok rocznie. Nie wiem o czym mówią, strona jest zawieszona, nie odpisują na tickety, co proponujecie w tej sytuacji zrobić?