Skocz do zawartości

tgx

WHT Pro
  • Zawartość

    900
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    47

Posty napisane przez tgx


  1.  

     

    Nie sądzicie, że to jest trochę dziwne, że aby otrzymać odpowiedź na ticketa to trzeba pisać na forum?

     

    Tylko dlatego, że chcesz mieć obsługę poza kolejnością. Masz udzielaną odpowiedź na tickecie zgodnie z kolejką zgłoszeń spływającą od klientów.

     

    Co do kopii to nasz mysqldump nie wykrywał błędów więc bazy są kompletne. Jeżeli uważasz że nie to użyj własnych dumpów baz danych.

     

    Oczywiście zobowiązujemy się do wykonywania kopii i takie są realizowane, ale zgodnie z regulaminem świadczenia usług wymagamy również wykonywanie takiej operacji po stronie klienta - chodzi o to by klient nigdy nie był uzależniony od drugiej strony i by uniknąć takich sytuacji jak ta.


  2. Ludzie zostali z uszkodzonymi stronami. Przecież nas też atakują klienci. Proszę się postawić w roli klienta, któremu zniknęły wszystkie produkty na sklepie. Dodzwonić się do Was nie można, wczytali mi Państwo ponownie uszkodzoną bazę, dostałem maila, że problem rozwiązany, a nadal jest problem i dalej zero kontaktu.

     

    Klienci mają pełny dostęp do kopii baz danych (/home/backup/db) także można albo czekać aż ktoś je przywróci albo samemu to zrobić.

     

    Jeżeli masz jakieś dodatkowe pytania w tej kwestii to zapraszam na BOK, pracownicy udzielą wszelkich informacji na ten temat.

     

     


  3.  

    attachicon.gifmail.png

     

    Typowe MH...

     

    Czekam na odpowiedź od wczoraj. Opłacanie dedyka na rok u was to był największy błąd mojego życia.

     

    Mój błąd, pomoc@mintshost nigdy nie funkcjonował, przepraszam za pomyłkę - skorygowaliśmy to także teraz ten adres będzie działał również oprócz tego który zawsze był podawany w kontakcie czyli bok@mintshost.pl

     

    Do tego masz

    - formularz na stronie

    - formularz w panelu klienta

    - nr telefonu na stronie

     

    A jak mimo tego nadal będziesz miał problem daj znać na priv


  4. Na twojego dedyka, u mnie padały DNSY bo załączany jest BLACKHOOLING. Niestety nic na to nie poradzisz. Zmieniłem hosting bo to co oni wyrabiali to była patola.

     

    Nie blackholing a filtrowany jest ruch, wystarczy wtedy użyć naszych serwerów dns i dopisać je do resolv.conf

    Ma może ktoś jakiś problem z serwerem w firmie. Nie mogę nawet zrobić apt-get update. Tak jakby był jakiś błąd z DNS. Nie mogę nawet ping onet.pl,ale po IP już działa.

     

    nameservers google

     

    ustaw

     

    91.228.199.111

    91.228.196.60

     

    i będzie działać

    • Upvote 1

  5.  

     

     

    Nie zdziwiłbym się jakby te pady o których tak wszyscy piszą były spowodowane losowym wyłączaniem serwerów dla oszczędności prądu :D

     

    Głupszej rzeczy nie słyszałem... widać po Twoich postach że próbujesz szukać dowolnej rzeczy by "dołożyć", no i wymyśliłeś... ciekawe co następne będzie

     

     

     

    No jak to co, kombinują jak tu wydusić od klientów jak najwięcej kasy jednocześnie oszczędzając na czym się tylko da.

    Zawsze można przecież upchnąć klientów z dwóch serwerów na jednym.

     

    Oszczędzamy?

     

    90% klientów na vpsy po migracji mają vpsy z portem 1GE, zamiast 100M, a dodatkowo odczyty dyskowe na "obciążonych" maszynach wzrosły kilkukrotnie, co klienci mogą sami sprawdzić

     

     

    dd if=/dev/zero of=test bs=16k count=16k conv=fdatasync

    16384+0 records in

    16384+0 records out

    268435456 bytes (268 MB) copied, 0.532752 s, 504 MB/s

     

     

    Do tego serwery dwuprocesorowe - wsumie 40 wątków do dyzpozycji

     

    processor : 39

    vendor_id : GenuineIntel

    cpu family : 6

    model : 79

    model name : Intel® Xeon® CPU E5-2640 v4 @ 2.40GHz

    stepping : 1

    microcode : 184549406

    cpu MHz : 2397.227

    cache size : 25600 KB

    physical id : 1

    siblings : 20

    core id : 12

    cpu cores : 10

    apicid : 57

    initial apicid : 57

    fpu : yes

    fpu_exception : yes

    cpuid level : 20

    wp : yes

    flags : fpu vme de pse tsc msr pae mce cx8 apic sep mtrr pge mca cmov pat pse36 clflush dts acpi mmx fxsr sse sse2 ss ht tm pbe syscall nx pdpe1gb rdtscp lm constant_tsc arch_perfmon pebs bts rep_good xtopology nonstop_tsc aperfmperf cpuid_faulting pni pclmulqdq dtes64 monitor ds_cpl vmx smx est tm2 ssse3 fma cx16 xtpr pdcm pcid dca sse4_1 sse4_2 x2apic movbe popcnt tsc_deadline_timer aes xsave avx f16c rdrand lahf_lm abm 3dnowprefetch ida arat epb pln pts dtherm tpr_shadow vnmi flexpriority ept vpid fsgsbase bmi1 hle avx2 smep bmi2 erms invpcid rtm cqm rdseed adx xsaveopt cqm_llc cqm_occup_llc

    bogomips : 4793.92

    clflush size : 64

    cache_alignment : 64

    address sizes : 46 bits physical, 48 bits virtual

    power management:

    [root@ovz-33 ~]#

     

    Także możecie porównać sobie to co było i to co jest. Klasa sprzętu bez porównania. Takich rzeczy nie robi się dla oszczędności, ale by podnieść jakość usług.

     

     

    Także jak ktoś ma u nas vpsa ovz i jest po migracji to może sobie przetestować dostępne zasoby i wydajność obecnej infrastruktury.

     

    Nie ma tutaj mowy o oszczędnościach. Eliminujemy sukcesywnie wąskie gardła jakie pojawiały się, wymieniliśmy znaczną część infrastruktury i pracujemy dalej by proces modernizacji sprzętu zakończyć.

     

     

     

     


  6. .

    Czy to jest normalne, nie zrobilem nic poza restartem serwera, kiedy on już nie działał - firma nie chce mi pomóc z niczym, umywa ręcę, a ja na vps mam kilka stron www, wszystko połączonę panelem vesta, a

     

    Istotne jest to co robione było przed restartem serwera. Restart tylko ujawnił problem, nie przyczynił się do jego powstania.

     

    Jeżeli masz serwer z administracją to jak najbardziej pomożemy, jednak jeżeli serwer jest z samodzielną administracją to skorzystaj z administratora, który nim zarządza, ogarnie dlaczego masz problem.


  7. ^darmowych hostingów to Ty nie obrażaj. :)

     

    Dokładnie, prośba nie porównywać do hostingu prowadzonego przez @l3szcz ;)

     

    Ale prosiłbym może bardziej o powstrzymanie się od komentarzy nie wnoszących nic do tematu.

    Jak komuś usługa nie odpowiada to ma do tego prawo, ale takie uszczypliwości są nie na miejscu, szczególnie dla kogoś kto wielokrotnie próbował prowadzić taką usługę.


  8. To samo, od rana 46% packetlossów przy wejściu do serwerowni. Na emaile nie odpisują, masakra jakaś. Klienci w plecy mają kilka tysięcy - bo okres przedświąteczny... Chyba czas zmienić serwerownie na coś bardziej stabilniejszego, bo te problemy są już od jakiegoś czasu.

     

    Podeślij tracert albo nr ticketa bo nie chce mi się trochę wierzyć w to że od rana masz taki problem.


  9. Widać wyraźnie, że limit CPU było na 25% a ram był na 1 GB. Ale nie to było problemem, a liczba aktywnych procesów, o których ograniczaniu nie ma ani słowa w warunkach usług.

     

    Tak limit był na 25%, ale zamawiałeś w ofercie usługę z limitem 13%. Próbowaliśmy wprowadzić limity w jak najmniej dotkliwy na początku go podwajając, jednakże nawet to okazało się niewystarczające.

    • Upvote 2
×