Skocz do zawartości

Causen

Użytkownicy
  • Zawartość

    170
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    4

Posty napisane przez Causen


  1. Witam.

    Posiadam kilka formularzy , które przesyłają dane postem. Potrzebuję jednocześnie wysłać informacje w dwa miejsca przy jednym kliknięciu submit.

     

    Na chwilę obecną wypełniane są formularze wygenerowane z Mailchimp, które automatycznie wysyłają email z pytaniem czy osoba chce zapisać się na newsletter.

     

    Formularze te zostaną zastąpione formularzami z vTigera, ale w dalszym ciągu potrzebny jest automatyczny mail z Mailchimpa w przypadku gdy zaznaczone zostanie pole zapisania się na newsletter.

     

    Innymi słowami, szukam możliwości przesłania danych do vTigera, + przesłania adresu email, imienia i nazwiska do mailchimpa, tak jak by został wypełniony formularz z mailchimpa, ale tylko wtedy gdy checkbox newslettera zostanie zaznaczony.

     

     

    Proszę o poważne oferty z ceną I pomysłem na wykonanie, od osób z doświadczeniem I możliwością wystawienia faktury VAT

     

    Dziękuje pozdrawiam.

     


  2. Witajcie, ddrescue wyrzucił mi loga z informacją o 28 bad sektorach.

     

    Fragment loga:

     

    # Rescue Logfile. Created by GNU ddrescue version 1.14
    # Command line: ddrescue -f -n /dev/sda /dev/null logfile.txt
    # current_pos  current_status
    0x4091196E00	 +
    #	  pos		size  status
    0x00000000  0x4091196000  +
    0x4091196000  0x00000E00  /
    0x4091196E00  0x00000200  -
    0x4091197000  0x00103000  +
    0x409129A000  0x00000E00  /
    

     

    Mam problem z rozszyfrowaniem położenia bad sektorów, a chciałbym wydzielić dla nich osobną przestrzeń w odmentach tablicy partycji.

    Próbowałem zamieniać wartości szesnastkowe z kolumny z pozycją na normalne wartości w nadzieji że uzyskam oznaczenia bad sektorów, ale wielokrotnie przekraczają one ilość wszystkich sektorów jakie mam na dysku, więc nie tędy droga.

     

    Ktoż może miał z tym styczność i mógłby mi wyjaśnić w jaki sposób mogę odnaleźć owe sektory?

     

     

     

    Edit://

     

    W końcu udało mi się wygooglać. Wystarczyło podzielić /512

     

    Modów proszę o pozostawienie tematu otwartego, w razie gdyby ktoś chciał podrzucić jakieś uwagi.


  3. Hej.

    Zainstalowałem sobie dzisiaj linux mint 13. Mam problem z polskimi znakami w plikach tektowych. Wszystkie dokumenty zamiast polskich znaków zawierają różnego typu znaczki z cyferkami w środku, albo coś takiego, zamiast łyżwy jest "3y?wy". Polskie czcionku w menu wyświetlają się poprawnie, problem dotyczy tylko dokumentów.

     

    locale.

    grzegorz@OPI ~ $ locale
    LANG=pl_PL.UTF-8
    LANGUAGE=
    LC_CTYPE="pl_PL.UTF-8"
    LC_NUMERIC="pl_PL.UTF-8"
    LC_TIME="pl_PL.UTF-8"
    LC_COLLATE="pl_PL.UTF-8"
    LC_MONETARY="pl_PL.UTF-8"
    LC_MESSAGES="pl_PL.UTF-8"
    LC_PAPER="pl_PL.UTF-8"
    LC_NAME="pl_PL.UTF-8"
    LC_ADDRESS="pl_PL.UTF-8"
    LC_TELEPHONE="pl_PL.UTF-8"
    LC_MEASUREMENT="pl_PL.UTF-8"
    LC_IDENTIFICATION="pl_PL.UTF-8"
    LC_ALL=
    

     

    Nawet świeże dokumenty pobrane w tym momencie z netu, również mają krzaki zamiast polskich znaków.

    Jeżeli natomiast utworzę jakiś document z polskimi czcionkami, zapisze go, zamknę i otworzę ponownie, to polskie znaki wyświetlają się bez problemu.

     

    Jak mogę to naprawić?


  4. Mnie to najbardziej zastanawia jakim cudem ta firma utrzymuje się na rynku. Nie ma dnia praktycznie żeby nie było tutaj postów o kolejnych padach, które są tłumaczone, a bo apache jest niedobry, a bo ddos, a bo przenosiny, a bo ceny kukurydzy niekorzystne. I jeszcze wszystkie wyjaśnienia, z których wynika że to nie ich wina. "mamy ataki ddos,nie nasza wina", "pojawił sie problem z apache, nie nasza wina", "mysql padł, nie nasza wina". Z tego wynika, że wszystkiemu winny jest apache, mysql albo ataki ddos. Wy przecież nic nie zrobiliście źle. To czym się zajmujecie w tej firmie, bo firma hostingowa chyba od tego jest, żeby dbać o poprawne działanie usług. To tak jak by codzień w samochodzie padało sprzęgło, było naprawiane przez autoryzowany serwis i padało na drugi dzien i tak. To samochód jest temu winien, a nie ludzie którzy wymieniają sprzęgło?


  5. Dla mnie to dziwne komplikowanie.

     

    Ale działałoby na korzyść firm, nawet jeżeli dają dupy i na niekorzyść użytkowników. Na chwile obecną jest jeden temat, można obadać wszystko czytając jeden czy dwa tematy. Jak widać komuś się to nie podoba i lepiej żeby posty o awariach ginęły gdzieś w odmentach forum.

     

    Weźmy na ten przykład 3 dowolne firmy i wyszukiwanie na forum po nazwie firmy.

    Twoje wyszukiwanie słowa biznes-host zwróciło 97 wyników

    Twoje wyszukiwanie słowa netdc zwróciło 115 wyników

    Twoje wyszukiwanie słowa unixstorm zwróciło 96 wyników

     

    Już teraz trzeba się nagrzebać, żeby znaleźć właściwy temat. Jedyne co wprowadzą takie zmiany, to większy bałgan i trudności w dotarciu do wszystkich tematów. Zamiast obadać jeden by poznać zdanie o firmie, zobaczyć jak często miała awarię, jak sobie z nimi radzi i tak dalej, trzeba będzie na forum spędzić godziny by znaleźć i odszukać wszystkie tematy, które i tak szybko będą przepadać bo tematy mają być zamykane po ustąpieniu awarii.

     

    Pomysł kompletnie bez sensu i nie wnosi żadnej korzyści dla użytkowników, a skoro host id down jest po to żeby użytkownicy mogli w nim pisać i z niego korzystać przy wyborze firmy to jaki ma to sens? Pomysł idiotyczny.


  6. Witam,

     

    Tamten post mówił, że taki panel już istnieje, i że szukam programisty do współpracy, który pomoże mi go rozwijać w błyskawicznym tempie, co dwie głowy to nie jedna! Panel jest już pisany od jakiegoś czasu =), miałem mały problem z jedną funkcja kilka dni temu, ale to zostało spowodowane moją głupotą i nie wyspaniem, iż zainstalowałem starszą wersje php'a na serwerze i dana funkcja odpowiadała, zupełnie za coś innego, niż w nowym phpie.

     

    Panel jest starannie napisany, od nikogo nie zerżnięty :)

     

    To wrzuć fragmenty kodu, nieg Xorg, Redgos i inni rzucą okiem.


  7. O ile moodle nie ma jakiś specjalnych wymagań, których nie dostaniesz na hostingu współdzielonym, nie ma sensu kupować serwera dedykowanego / vps i spokojnie powinien Ci wystarczyć zwykły hosting w dobrej firmie na takie potrzeby. Skontaktuj się z progreso.pl i zapytaj co mogą dla Ciebie przygotować, ale znając ich podejście do klienta dostaniesz wszystko na gotowo w dobrej cenie.

     

    Edit;//

    Z tego co znalazłem to wymagne jest php nowsze niż 5.2.8 i

    MySQL 5.0.25 (zalecany silnik InnoDB)

     

    i nie ma specjalnie innych wymagań.


  8. Gdyby każda firma, już będąca w rankingu poczyniła podobny wysiłek, to efekt byłby podobny. Sugerowaliśmy takie działania, ale musiała przyjść nowa firma aby od razu skorzystać z naszej rady i pokazać, że można zebrać opinie klientów i to szybko przy stosunkowo małym nakładzie.

     

    Nie podziwiaj tylko zrozum, bo widać nie załapałeś.

     

    Widać że Ty nie łapiesz w dalszym ciągu. I chyba jedyny sposób żeby Ci udowodnić jak bezużyteczny ten dział jest w chwili obecnej, to na faktycznym przykładzie.


  9. @up, oczywiście takie praktyki nie są moralne, ale na co liczyłeś? Konto 5GB na 2 lata za 10zł netto?! Przecież każdy swój rozum ma i nie musisz nam tego uzmysławiać, chyba że się dowartościowujesz cytując nam regulamin, jakbyśmy sami nie mogli zadbać o przeczytanie go przy zakupie?

     

    Ale o co się pieklisz? Tak bardzo Ci to przeszkadza że nie możesz się powstrzymać od niepotrzebnego komentarza? Natomiast to że firma żeby zdobyć klientów wypisuje na stronie głównej rzeczy niezgodne z prawdą już ci nie przeszkadza? Wyraziłem swoją opinię na temat zapisów regulaminu i tyle. Poluzuj poślady, bo ci żyłka pęknie jeszcze.

     

    @shad poczęstowałbym Cie plusem ale w tym dziale się nie da.

    Niektórzy chyba za wiele oczekują od takiej oferty ;)

     

     

    Tu nie chodzi o oczekiwania, bo wiadomo że cudów nie ma i płacąc 10 zł na rok czy na dwa lata, otrzymujesz to za co zapłaciłeś. Ale czy to jest powód żeby wciskać kit na stronie głównej?

    Jak widac polacy kochają żyć złudzeniami, nic dziwnego że używane samochody z przebiegiem powyżej 200 tys w Polsce to rzadkość. Nawet te 20 letnie.

     

    Jak coś jest tanio to sprzedawca ma prawo kłamać? Za***ista logika.


    1. Usługodawca nie wykonuje żadnych kopii bezpieczeństwa danych Usługobiorcy.
    2. Usługodawca ogranicza przepustowość każdego połączenia do prędkości 4 Mbps.
    3. Usługodawca ogranicza czas wykonywania skryptu PHP do 10 s i wprowadza limit pamięci 32 MB.
    4. Usługodawca ogranicza ilość wysłanych dziennie wiadomość e-mail do 200.

    1. W przypadku nadmiernego obciążania serwera lub infrastruktury, które będzie wpływać negatywnie na jakość usług świadczonych innym Usługobiorcom, Usługodawca ma prawo zablokować konto. Usługobiorca zostanie poinformowany o tym fakcie drogą elektroniczną.

    1. Usługi oferowane przez Usługodawcę są monitorowane w trybie 24/7.
    2. Usługodawca gwarantuje czas dostępności usług na poziomie co najmniej 98% w ciągu roku.
    3. W przypadku ciągłej niedostępności usługi powyżej 36 godzin, Usługobiorcy przysługuje rekompensata w formie przedłużenia czasu trwania usługi według uznania Usługodawcy.
    4. Przerwy techniczne realizowane będą w godzinach od 00:00 do 06:00 czasu środkowoeuropejskiego jeśli będzie to możliwe.
    5. Usługodawca nie ma obowiązku informowania Usługobiorcy o planowanej przerwie technicznej.
    6. Do awarii nie stosuje się postanowień procedur reklamacyjnych.
    7. W przypadku wystąpienia awarii Usługodawca zobowiązuje się w ciągu 8 godzin w dni robocze oraz najszybciej jak to będzie możliwe w dni wolne do podjęcia działań mających na celu usunięcie awarii.
    8. Usługodawca nie odpowiada za szkody i awarie spowodowane zamierzonymi działaniami Usługobiorcy, tj. instalacja niesprawdzonego oprogramowania itp.

     

    GBZL, czyli gigabajt za złotówkę - z nami hosting to najprostsza rzecz na świecie. Wybierasz tylko pojemność konta oraz okres jego ważności za pomocą powyższych suwaków. Cała reszta jest absolutnie bez żadnych limitów!

     

    1.Ogólnie żenada i takie zapisy regulaminu dyskwalifikują was już na stacie jako firmę hostingową.

    2. Kłamiecie na stronie głównej. ABSOLUTNIE BEŻ ŻADNYCH LIMITÓW? Jak to się ma do tego co wyżej?

    3. W praktyce, parametry kont opisane są w 3 różnych miejscach. Na stronie głównej są super konta bez limitów, reszta "pozytywnych" aspektów opisana jest w http://gbzl.pl/szczegoly.php , a wszystkie króczki i limity znajdują się tylko w regulaminie. Nie wypadało by ich dopisać do szczegołów technicznych? Przecież limity procesesów, transferu i ramu to są właśnie szczegóły techniczne? Chyba, że coś przegapiłem?

    4. Strona wygląda jak krzak.

    5. Pomijająć oczywiste żenujące wpisy do regulaminu najlepsze są te o SLA, - według uznania usługodawcy, po 36 godzinach ciągłej niedostępności? Dobry jest też ten. "Usługodawca nie ma obowiązku informowania Usługobiorcy o planowanej przerwie technicznej." I wtedy, każda awaria, to planowana wcześniej przerwa techniczna? Dobre.

×