Skocz do zawartości

Krzysztof Władyka

Użytkownicy
  • Zawartość

    19
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Posty napisane przez Krzysztof Władyka


  1. Support Google to formularze i FAQ, który zapętlony prowadzi donikąd.

     

    To już nie pierwszy raz kiedy spotykam się z błędem googla, generalnie wszystko bierze się prawdopodobnie stąd, że oni to wszystko przetwarzają w chmurze. Nie raz już miałem sytuacje, w których google w swoich aplikacjach uważa, że dane konto nie istnieje, w innych z kolei działało. W innych mówiło, że te konto ma już uprawnienia, a nie miało bo je usuwałem itd. Musiałem kasować konta, zakładać nowe bo problem nie znikał nawet po tygodniach... generalnie pod tym względem porażka i nie ma nawet jak tego do nich zgłosić, a jak już niby gdzieś się człowiek dokopie do zgłoszenia błędu to pozostaje bez odpowiedzi. Ba w koncie firmowym nie mam w ogóle przycisku "zgłoś błąd", natomiast w prywatnym mam, pomimo że oba działają na identycznej konfiguracji. W google wszystko jest fajnie dopóki korzysta się z tego na podstawowym poziomie. Nowe możliwości nie są do końca kompatybilne z starymi i żeby z nich rozsądnie skorzystać czasami nie ma jak bo niektóre opcje wybiera się na stałe ale to już w ogóle dodatkowy problem. Ja również jestem średnio zadowolony w sumie ale to tylko z tego powodu, że kiedy pojawiają się błędy nie do przejścia to można tylko usiąść i popatrzeć w sufit. Mimo wszystko to monopoliście na to co robią i nie ma pomiędzy czym wybierać ;)

     

    PS. Wróćmy do tematu wątku ;)


  2. Witam serdecznie,

     

    Czy ktoś wie jak skutecznie skontaktować się z google lub może spotkał się z czymś takim?

     

    Około 5 miesięcy temu wykupiłem google apps business i dodałem do niego blisko 10 domen, wszystkie poprawnie zweryfikowałem i działały.

     

    Następnie po miesiącu zrezygnowałem z apps business i przeszedłem na normalny apps z jedną domeną. Wykasowałem wszystkie zweryfikowane domeny oprócz jednej głównej aby móc cofnąć konto do zwykłego i proces ten przebiegł poprawnie.

     

    Sedno sprawy:

    Do dnia dzisiejszego nie można wysłać z gmaila e-maila na domeny, które usunąłem. Można natomiast wysłać do nas e-maila z każdego innego serwera poza serwerami google. Podejrzewam, że gmail myśli, że te domeny nadal są na serwerach google i nie odnajduje tam skrzynek bo ich tam nie ma...

     

    Otrzymuję komunikat zwrotny:

    "Technical details of permanent failure:

    Google tried to deliver your message, but it was rejected by the recipient domain. We recommend contacting the other email provider for further information about the cause of this error. The error that the other server returned was: 554 554 Podane konto nie istnieje / no mailbox here by that name. (#5.1.1) (state 13)."

     

    Przykładowy adres e-mail na którym występuje problem: sklep@KrainaHerbaty.pl.

     

    PS W ogóle google coś pozmieniało i teraz jednocześnie mogę kliknąć Upgrade to Google Apps for Business oraz Delete Google Apps i oba zaczynają prowadzić przez proces nie wyrzucając błędów. Też tak macie?


  3. Witam serdecznie,

     

    Szukam firm hostingowych, które oferują prowizję od klientów. Tzn. tworzę np. dla kogoś serwis i wrzucam go na hosting X. Hosting X płaci mi 20% od każdego przedłużonego abonamentu klienta. Dodam może jeszcze, że chodzi mi tylko i wyłącznie o firmy z dobrym uptime i będące już jakiś czas na rynku z dobrą opinią.


  4. Sytuacja znow ma miejsce ja przynajmniej zacynam tracic cierpliwosc.

     

    Nie tylko Pan... serwerownia miała awarię zasilania ale na szczęście już wkrótce klienci zostaną przeniesieni do innej serwerowni... szczegóły najprawdopodobniej jeszcze dzisiaj zostaną podane w mailingu.

     

    Sam osobiście mam już dość tej sytuacji do tego stopnia, że powstrzymam się od komentarza.


  5. Jeśli mam być szczery może to potrwać do poniedziałku lub nawet wtorku, jeśli uda się sprowadzić sprzęt na piątek w sobotę wieczorem w końcu powinien być koniec tego zamieszania...

     

    Póki co serwer tymczasowy gdy nie jest obciążany przez nas backupami chodzi tak samo sprawnie jak wcześniej także dotrzemy do tego czasu raczej bezproblemowo. Za to mamy znacznie większy problem z którym już tak łatwo sobie nie poradzimy... zawiedliśmy Wasze zaufanie i siebie samych...


  6. Od dwóch tygodni? Do momentu awarii serwery działały sprawnie.

     

    U nas wygląda to przez cały czas mniej więcej tak:

     

    PING only.pl (195.114.1.83) 56(84) bytes of data.

    64 bytes from 195.114.1.83: icmp_seq=1 ttl=52 time=72.5 ms

    64 bytes from 195.114.1.83: icmp_seq=2 ttl=52 time=82.1 ms

    64 bytes from 195.114.1.83: icmp_seq=3 ttl=52 time=74.8 ms

    64 bytes from 195.114.1.83: icmp_seq=4 ttl=52 time=72.7 ms

    64 bytes from 195.114.1.83: icmp_seq=5 ttl=52 time=73.6 ms

    64 bytes from 195.114.1.83: icmp_seq=6 ttl=52 time=72.7 ms

     

    Zresztą to i tak tylko okres przejściowy.


  7. To może zdradzisz nam tą "sprawę"... przynajmniej wszyscy będą wiedzieć dokładnie o co chodzi :(

    No chyba, że jest to tajemnica firmowa :(

     

    Powstrzymuję się od wydawania publicznych opinii ponieważ nie chcę wchodzić w dalszy konflikt...

     

    Jeśli któreś z kont nie działa prawidłowo proszę o informację na bok@etin.pl, nawet jeśli czasem nie odpowiemy przyjmujemy do wiadomości i się tym zajmujemy. Proszę o konkretne informacje zawierające przynajmniej adres strony ponieważ w niektórych przypadkach ciężko ustalić co nie działa. Jeśli ktoś potrzebuje stanu konta z momentu awarii proszę również zgłaszać to do nas.

     

    Dodane:

    Co do komunikatu z czasem odpowiedzi wynikało to z tego, że IP wskazywało jeszcze pod stary adres. Ogólnie serwer radzi sobie bardzo dobrze z tak dużą ilością kont.


  8. W takim razie ja się ustosunkuję do obecnej sytuacji:

    Rozmawiałem w tej sprawie telefonicznie jeszcze tego samego dnia kiedy pojawił się pierwszy zapis o serwerowni. Faktycznie serwerydedykowane.pl nie złamały swoich regulaminowych obowiązków podczas reakcji na awarię. W regulaminie jest zapis mówiący, że w weekendy i święta serwerownia nie ma obowiązku reakcji na awarię. Mogę mieć tylko zastrzeżenia co do sprawności używanego przez nas sprzętu i tej części umowy.


  9. Przepraszam, źle przeczytałem, późno było ;)

     

    etrcap najprawdopodobniej do serwerowni Gdańskiej tak jak wcześniej pisałem do specjalnego pokoju :) Obecnie mamy tam serwer i różnica w uptime jest nieporównywalna, a serv1 i tak trzeba przenieść na lepszy sprzęt.

     

    Niestety w Polsce nikt nie świadczy w takiej cenie lepszej jakości usług niż SD, musicie pamiętać, że jesteśmy hostingiem budżetowym i nie możemy sobie pozwolić na najwyższe standardy w takich cenach jakie oferujemy.

     

    Jako ciekawostkę mogę tutaj podać, że mamy w planie otworzyć własną serwerownie aby mieć stałą kontrolę nad maszynami, ta niezależność sprawi, że jakość naszych usług na pewno znacznie pójdzie w górę ponieważ obecnie jest ona wynikiem niekompetencji firm pośrednich... :) Na to niestety będzie trzeba jeszcze poczekać z 3 lata... Do tego czasu będziemy mieć także w pełni funkcjonalny panel autorski pod FreeBSD z takimi opcjami jak wildcard itp. których nie spotyka się w innych panelach. Mam nadzieje, że będziecie nas wspierać duchowo w tej ciężkiej drodze :)


  10. C:\tracert www.only.pl

     

    Trasa śledzenia do only.pl [212.162.21.164]

    przewyższa maksymalną liczbę przeskoków 30

     

    1---9 ms 5 ms 5 ms 10.130.224.1

    2--- * * * Upłynął limit czasu żądania.

    3--- * * * Upłynął limit czasu żądania.

    4---7 ms--- 5 ms -- 6 ms superhost.waw.pl-ix.pl [195.182.218.38]

    5--- 6 ms--- 5 ms --5 ms 195.114.0.8

    6--- 5 ms--- 5 ms --6 ms serv1.only.pl [212.162.21.164]

     

    Śledzenie zakończone.

    nie tylko na waszym ... ale przy okazji etin.pl takze padł

     

    Widzę, że tracert windowsa ma błąd i pokazuje komunikat o 30 przeskokach dla wszystkich hostów :(

     

    Kaziuk nie bardzo rozumiem, indeks 6 świadczy o tym, że serwer działał poprawanie i tak też było.

     

    Dodane:

    p

    Nowy serwer będzie stał w serwerowni Gdańskiej ale będzie w specjalnym nowym pomieszczeniu o podwyższonych standardach, właśnie są do niego ciągnięte światłowody. Szczegóły po przenosinach, a raczej w ich trakcie :(


  11. Zeby było smiesznie ... obecnie znowu padł serwer ... ZENADA !

    Wszystkie nasze serwery w momencie gdy czytałem tego posta działały sprawnie także domyślam się, że chodzi o domenynet.pl (mi też nie wczytują się strony).

     

    Jeśli chodzi o przerwy faktycznie dzisiaj w godzinach porannych mieliśmy małe przerwy ponieważ przeprowadzaliśmy mały zabieg techniczny. Niestety czasami trzeba to robić ponieważ w przeciwnym wypadku serwer po pewnym czasie stał by się całkowicie nie do użytku... Za powstałe w związku z tym przerwy najmocniej przepraszam.

     

    Niestety także czasem trzeba robić takie zabiegi nawet w dzień... na pytanie dlaczego odpowiem bardzo prosto: w przypadku np. wykrycia luki krytycznej w oprogramowaniu lub jądrze.

     

    Odnośnie serwerowni posiadamy własne maszyny, które są ulokowane w serwerowni prosperity zarówno w Warszawie jak i Gdańsku, każda z lokalizacji znajduje się na innych łączach. Serwerownia w Gdańsku ma pingi około 40-45 ms z każdego miejsca w sieci i działa całkowicie sprawnie również z neostradą. Serwerownia w Warszawie z kolei ma bardzo niskie pingi prawie z każdego miejsca w sieci poza łączami tpsa gdzie pingi są troszkę wyższe.


  12. Witam, mogę Ci zaproponować jeden z pakietów z oferty, którą znajdziesz pod tym linkiem: http://only.pl/?go=oferta (konto już od 3,50 zł netto miesięcznie lub 30 zł netto rocznie)

     

    Oczywiście na serwerze znajduje się PHP4 + PHP5, MySQL 4.1.*, Zend Optimizer oraz inne podstawowe oprogramowanie. Panel zarządzający to cpanel. IP z których można łączyć się z bazą (również z możliwością ustawienia dla każdego IP) możesz zmieniać w każdej chwili z własnego panelu administracyjnego.

     

    Na początek naszej współpracy proponuję Ci 10% zniżki na pierwszą wpłatę. Zapraszam także do przetesowania konta bezpłatnie przez 7 dni, bez względu na to kiedy dokonasz wpłaty te 7 dni także zostanie doliczone do okresu abonamentu.

     

    Nasza opinia na tym forum:

    http://www.webhostingtalk.pl/index.php?showtopic=2659

     

    W razie jakich kolwiek pytań najlepiej pisać odrazu do naszego supportu, przy okazji będziesz mógł przekonać się o jego skuteczności: bok@etin.pl

     

     

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Władyka

×