Skocz do zawartości

Krzysztof Władyka

Użytkownicy
  • Zawartość

    19
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Normalna

1 obserwujący

O Krzysztof Władyka

  • Ranga
    Nowy użytkownik

Informacje osobiste

  • Imię
    Krzysztof
  • Nazwisko
    Władyka

Metody kontaktu

  • Strona WWW
    http://

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  1. google apps - dane w chmurze rozsynchronizowane?

    Nie ma supportu dla darmowych rozwiązań... bajer polega na tym, że miałem płatne rozwiązanie, tylko że z niego zrezygnowałem i wtedy się schrzaniło, więc z mojego pkt. widzenia support mi się należy
  2. google apps - dane w chmurze rozsynchronizowane?

    Nie pomogło... zupełnie nie są w stanie mi pomóc, google nie świadczy supportu i kropka... to w ogóle jest jakieś tragiczne. Aż się zastanawiam czy w ogóle od nich wszystkiego nie przenieść, to mi się za często zdarza
  3. google apps - dane w chmurze rozsynchronizowane?

    To już nie pierwszy raz kiedy spotykam się z błędem googla, generalnie wszystko bierze się prawdopodobnie stąd, że oni to wszystko przetwarzają w chmurze. Nie raz już miałem sytuacje, w których google w swoich aplikacjach uważa, że dane konto nie istnieje, w innych z kolei działało. W innych mówiło, że te konto ma już uprawnienia, a nie miało bo je usuwałem itd. Musiałem kasować konta, zakładać nowe bo problem nie znikał nawet po tygodniach... generalnie pod tym względem porażka i nie ma nawet jak tego do nich zgłosić, a jak już niby gdzieś się człowiek dokopie do zgłoszenia błędu to pozostaje bez odpowiedzi. Ba w koncie firmowym nie mam w ogóle przycisku "zgłoś błąd", natomiast w prywatnym mam, pomimo że oba działają na identycznej konfiguracji. W google wszystko jest fajnie dopóki korzysta się z tego na podstawowym poziomie. Nowe możliwości nie są do końca kompatybilne z starymi i żeby z nich rozsądnie skorzystać czasami nie ma jak bo niektóre opcje wybiera się na stałe ale to już w ogóle dodatkowy problem. Ja również jestem średnio zadowolony w sumie ale to tylko z tego powodu, że kiedy pojawiają się błędy nie do przejścia to można tylko usiąść i popatrzeć w sufit. Mimo wszystko to monopoliście na to co robią i nie ma pomiędzy czym wybierać PS. Wróćmy do tematu wątku
  4. Witam serdecznie, Czy ktoś wie jak skutecznie skontaktować się z google lub może spotkał się z czymś takim? Około 5 miesięcy temu wykupiłem google apps business i dodałem do niego blisko 10 domen, wszystkie poprawnie zweryfikowałem i działały. Następnie po miesiącu zrezygnowałem z apps business i przeszedłem na normalny apps z jedną domeną. Wykasowałem wszystkie zweryfikowane domeny oprócz jednej głównej aby móc cofnąć konto do zwykłego i proces ten przebiegł poprawnie. Sedno sprawy: Do dnia dzisiejszego nie można wysłać z gmaila e-maila na domeny, które usunąłem. Można natomiast wysłać do nas e-maila z każdego innego serwera poza serwerami google. Podejrzewam, że gmail myśli, że te domeny nadal są na serwerach google i nie odnajduje tam skrzynek bo ich tam nie ma... Otrzymuję komunikat zwrotny: "Technical details of permanent failure: Google tried to deliver your message, but it was rejected by the recipient domain. We recommend contacting the other email provider for further information about the cause of this error. The error that the other server returned was: 554 554 Podane konto nie istnieje / no mailbox here by that name. (#5.1.1) (state 13)." Przykładowy adres e-mail na którym występuje problem: sklep@KrainaHerbaty.pl. PS W ogóle google coś pozmieniało i teraz jednocześnie mogę kliknąć Upgrade to Google Apps for Business oraz Delete Google Apps i oba zaczynają prowadzić przez proces nie wyrzucając błędów. Też tak macie?
  5. Program partnerski

    Witam serdecznie, Szukam firm hostingowych, które oferują prowizję od klientów. Tzn. tworzę np. dla kogoś serwis i wrzucam go na hosting X. Hosting X płaci mi 20% od każdego przedłużonego abonamentu klienta. Dodam może jeszcze, że chodzi mi tylko i wyłącznie o firmy z dobrym uptime i będące już jakiś czas na rynku z dobrą opinią.
  6. Czy Ktoś Wie Co Się Dzieje Z Only.pl ?

    Nie tylko Pan... serwerownia miała awarię zasilania ale na szczęście już wkrótce klienci zostaną przeniesieni do innej serwerowni... szczegóły najprawdopodobniej jeszcze dzisiaj zostaną podane w mailingu. Sam osobiście mam już dość tej sytuacji do tego stopnia, że powstrzymam się od komentarza.
  7. Czy Ktoś Wie Co Się Dzieje Z Only.pl ?

    Jeśli mam być szczery może to potrwać do poniedziałku lub nawet wtorku, jeśli uda się sprowadzić sprzęt na piątek w sobotę wieczorem w końcu powinien być koniec tego zamieszania... Póki co serwer tymczasowy gdy nie jest obciążany przez nas backupami chodzi tak samo sprawnie jak wcześniej także dotrzemy do tego czasu raczej bezproblemowo. Za to mamy znacznie większy problem z którym już tak łatwo sobie nie poradzimy... zawiedliśmy Wasze zaufanie i siebie samych...
  8. Czy Ktoś Wie Co Się Dzieje Z Only.pl ?

    Od dwóch tygodni? Do momentu awarii serwery działały sprawnie. U nas wygląda to przez cały czas mniej więcej tak: Zresztą to i tak tylko okres przejściowy.
  9. Czy Ktoś Wie Co Się Dzieje Z Only.pl ?

    Powstrzymuję się od wydawania publicznych opinii ponieważ nie chcę wchodzić w dalszy konflikt... Jeśli któreś z kont nie działa prawidłowo proszę o informację na bok@etin.pl, nawet jeśli czasem nie odpowiemy przyjmujemy do wiadomości i się tym zajmujemy. Proszę o konkretne informacje zawierające przynajmniej adres strony ponieważ w niektórych przypadkach ciężko ustalić co nie działa. Jeśli ktoś potrzebuje stanu konta z momentu awarii proszę również zgłaszać to do nas. Dodane: Co do komunikatu z czasem odpowiedzi wynikało to z tego, że IP wskazywało jeszcze pod stary adres. Ogólnie serwer radzi sobie bardzo dobrze z tak dużą ilością kont.
  10. Czy Ktoś Wie Co Się Dzieje Z Only.pl ?

    Sprawa jest bardziej skomplikowana.
  11. Czy Ktoś Wie Co Się Dzieje Z Only.pl ?

    W takim razie ja się ustosunkuję do obecnej sytuacji: Rozmawiałem w tej sprawie telefonicznie jeszcze tego samego dnia kiedy pojawił się pierwszy zapis o serwerowni. Faktycznie serwerydedykowane.pl nie złamały swoich regulaminowych obowiązków podczas reakcji na awarię. W regulaminie jest zapis mówiący, że w weekendy i święta serwerownia nie ma obowiązku reakcji na awarię. Mogę mieć tylko zastrzeżenia co do sprawności używanego przez nas sprzętu i tej części umowy.
  12. Czy Ktoś Wie Co Się Dzieje Z Only.pl ?

    Niestety marka promowana na etin.pl właśnie z racji na cenę jest najgorzej rozwijającą się marką Po nowym roku w końcu całość zostanie scalona w jeden system i jedną markę, zmienią się także oferty i cały system zarządzania.
  13. Czy Ktoś Wie Co Się Dzieje Z Only.pl ?

    Przepraszam, źle przeczytałem, późno było etrcap najprawdopodobniej do serwerowni Gdańskiej tak jak wcześniej pisałem do specjalnego pokoju Obecnie mamy tam serwer i różnica w uptime jest nieporównywalna, a serv1 i tak trzeba przenieść na lepszy sprzęt. Niestety w Polsce nikt nie świadczy w takiej cenie lepszej jakości usług niż SD, musicie pamiętać, że jesteśmy hostingiem budżetowym i nie możemy sobie pozwolić na najwyższe standardy w takich cenach jakie oferujemy. Jako ciekawostkę mogę tutaj podać, że mamy w planie otworzyć własną serwerownie aby mieć stałą kontrolę nad maszynami, ta niezależność sprawi, że jakość naszych usług na pewno znacznie pójdzie w górę ponieważ obecnie jest ona wynikiem niekompetencji firm pośrednich... Na to niestety będzie trzeba jeszcze poczekać z 3 lata... Do tego czasu będziemy mieć także w pełni funkcjonalny panel autorski pod FreeBSD z takimi opcjami jak wildcard itp. których nie spotyka się w innych panelach. Mam nadzieje, że będziecie nas wspierać duchowo w tej ciężkiej drodze
  14. Czy Ktoś Wie Co Się Dzieje Z Only.pl ?

    Od jakiejś godziny nie od rana Od rana do teraz działał prawidłowo.
  15. Czy Ktoś Wie Co Się Dzieje Z Only.pl ?

    Tak jak w prawie fizyki każda akcja ma swoją reakcję Naszą reakcją na spadek jakości usług serwerowni Warszawskiej jest jak najszybsze przeniesienie się z niej...
×