Skocz do zawartości

kamilf

Użytkownicy
  • Zawartość

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Normalna

1 obserwujący

O kamilf

  • Ranga
    Nowy użytkownik
  1. Problem z płatnością w MasterNet

    Witam ponownie, Pół godziny temu przyszły maile do potwierdzenia transferu, a kwota do opłacenia w końcu zmieniła sie na 0zł Domena jeszcze nie jest widoczna w panelu jako zarejestrowana, ale ma status "trwa transfer czeka na aktualizacje 2/5". Mam zatem nadzieję, że wszystko będzie już w porządku i nie będę musiał tracić na to czasu i nerwów. Pozdrawiam Kamil Frydryszek
  2. Problem z płatnością w MasterNet

    Witam, Pozwolę sobie podpiąć do tego wątku i opisać moją sytuację dotyczącą firmy hostingowej. środa 16.11.2011 - zakładam konto użytkownika i rozpoczynam transfer domeny europejskiej piątek 18.11.2011- przed południem opłacam fakturę proforma normalnym przelewem z banku (wszystkie dane są prawidłowe) poniedziałek -cierpliwie czekam wtorek - faktura w panenlu widnieje jako nieopłacona, telefonuję na infolinię, ale zgłasza się automat, już nie pracują; przesyłam pytanie za pomocą formularza kontaktowego podając e-mail i telefon środa brak odzewu, faktura dalej wisi jako nieopłacona, wysyłam maila załączając dokument z banku potwierdzający przelew, mail dociera na serwer, automat BOK potwierdza przyjęcie; infolinia w ogóle nie działa - dziwny sygnał czwartek - bez zmian, jestem zirytowany; w ciągu dnia telefonuję - telefon nie działa u nich; odnajduję właściciela firmy na tym forum i wysyłam mu wiadomość prywatną; wieczorem przesyłem kilkukrotnie maile monitujące - automat powierdza, że wyeszły; piątek 25.11.2011 - włączam komputer - i nic, żadnego maila, faktura dalej jest niby nieopłacona, infolinia nie działa, tak jakby mieli telefon wyłączony, szukam w internecie czegoś na temat tej firmy z ostatnich dni i trafiam na ten wątek Nie wymieniłem nazwy firmy, ale i tak już pewnie wiadomo o kogo chodzi. Podobno istnieją już 7 lat, kierują się systemem ISO 9001:2000, mają dobre opinie i są tani jeśli chodzi o rejestrację domen. Postanowiłem zatem przenieść do nich najpierw jedną domenę, a później może nastepne, ale widzę, że to był błąd. Nie chcę o nikim źle pisać, bo na razie nie mam dowodów na nic - może to być choroba, jakieś inne nieszczęście, nie wiadomo co... Jeśli do wtorku nie się nie zmieni, to opłacę domenę u dotychczasowego rejestratora, ale tych 36.90 brutto nie odpuszczę. Serdecznie pozdrawiam Kamil Frydryszek
×