Skocz do zawartości

Kubsle

Użytkownicy
  • Zawartość

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Normalna

1 obserwujący

O Kubsle

  • Ranga
    Nowy użytkownik
  1. Witam, mam VPS w BurstNET i zauważyłem, że vePortal nalicza mi strasznie dużo transferu. Ma ktoś tam VPS? I jak ten problem rozwiązuje? Bo nie chciałbym dostać rachunku za transfer, którego nie było. Ogólnie patrząc kilka osób na WHT.com wspomniało o podobnym problemie, jednak nigdzie nie umiałem znaleźć, czy BurstNET patrzy na ten licznik, czy na swój, własny? Pozdrawiam, Kubsle
  2. Witam, mam problem z VPS'em, a nie chcę pisać do supportu, bo jeszcze mi każą płacić za technika. Mianowicie mam problem z pożerającym transferem. Problem jest dość poważny, bo pobiera mi go około 1GB w 10 minut (różnie to jest, ale 10 min temu tak zaobserwowałem). Wyłączyłem wszystko (apache, FTP) prócz małego serwerka, który i tak stoi pusty, poza tym nic praktycznie nie pobiera, bo w innej firmie hostowałem to 150GB miesięcznie spokojnie wystarczało, gdy było na nim cały czas 30 osób. Panel do zarządzania mam vePortal. Ma ktoś może VPS w tej firmie i ma podobny problem? Albo ktoś, kto jest w stanie mi pomóc? Dziękuję z góry Pozdrawiam.
  3. Burst.net- Szybki Support?

    Witaj, co masz na myśli mówiąc "inny świat"? W sensie, że na Burst jest lepiej, czy gorzej? Bo z OVH to miałem styczność bardzo krótką (RPS na 2 miesiące jakiś rok temu) i praktycznie nie potrzebowałem interweniować/kontaktować się z nimi jakoś specjalnie . Pozdrawiam.
  4. Witam, ostatnio kupiłem sobie dla testów najtańszego VPS'a na Burst.net. I zadziwiła mnie prędkość odpowiedzi na moje pytania, niezależnie od pory jest to max 5 minut. Kontaktuje się normalnie przez support@burst.net. Jednak zastanawia mnie czy te tickety nie są czasem płatne. Może mi ktoś pomóc, teraz szukam na stronie informacji o tym, ale nie umiem wyszukać . Pozdrawiam.
×