Skocz do zawartości

karpik

Użytkownicy
  • Zawartość

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Posty napisane przez karpik


  1. Witam,

     

    Istotnie mamy opoznienie kilkudniowe w zakresie obslugi platnosci kartami kredytowymi - Ecard sie reorganizuje i powstaly pewne techniczne problemy z przyjmowaniem platnosci. Problem powinien byc do jutra rozwiazany. Jezeli chodzi o serwery - na pewno zaden z powodu tych opoznien nie zostanie zablokowany. Uzytkownicy zostana poinformowani w zgloszeniach w momencie kiedy problem zniknie (mysle, ze najpozniej jutro).

    pozdr.

     

    Tylko dlaczego dowiaduje sie tego na forum a nie w moim ignorowanym tickecie?

     

    Zadnego komentarza ze strony progreso na temat nie odpowiadania na maile....

     

    Wlasnie przestala dzialac domena..... Dziekujemy Ci progreso.


  2. Witam.

     

    Z progreso jestem od kilku lat, w ciagu ostatniego roku nastapilo dramatyczne pogorszenie jakosci uslug, zwlaszcza czasu odpowiedzi na tickety, moj wyslany dnia 2010-04-14 / 18:44 do dzis nie dostal zadnej odpowiedzi. Dzwonilem tez do nich w tej sprawie, obiecali odpowiedziec w ciagu 24h - do dzis nic - to bylo tydzien temu.

     

    Najsmieszniejsze jest to ze w moim tickecie chodzi o to ze zaplacilem za serwer i jedna z domen karta i do dzis te faktury pokazuja sie jako nieoplacone w extranecie.

     

     

    Poprzednie ticekty tez byly zalatwiane w podobnym tempie. Moze pisanie tu cos da?

     

    Moj nick z progreso: karpiknet.....

     

    Moze ktos z progreso sie obudzi i dla odmiany zajmie sie obsluga klienta?

×