Skocz do zawartości

karpik

Użytkownicy
  • Zawartość

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Normalna

1 obserwujący

O karpik

  • Ranga
    Nowy użytkownik
  1. Zgadzam sie z przedmowca. Po co progreso system zgloszen w extranecie. Moj ticket znow jest ignorowany i mam znow nadzieje ze jak to napisze tutaj to ktos z progreso zareaguje tak jak to bylo kilka miesiecy temu....
  2. Dramat to malo powiedziane, progreso chyba jest w stanie likwidacji bo totalnie totalnie olewa klientow. W tej chwili nie dziala mi FTP w ogole, ticket wisi od 2 dni, moze pisanie tu cos da jak ostatnio.
  3. Dramat to malo powiedziane, progreso chyba jest w stanie likwidacji bo totalnie totalnie olewa klientow. W tej chwili nie dziala mi FTP w ogole, ticket wisi od 2 dni, moze pisanie tu cos da jak ostatnio...
  4. A ja najprawdopodobniej stracielm domene z winy progreso. Dalej brak odpowiedzi i kontaktu poza krotka notka tu, moze progreso daruje sobie tickety i bedzie uzywac tego forum do supportu. Czesciej sprawdzaja co kto o nich napisze niz tickety od klientow. Moj ticket wyglada tak: Data zgłoszenia2010-04-14 / 18:44Czas od momentu zgłoszenia12 dni 17 godzin
  5. Tylko dlaczego dowiaduje sie tego na forum a nie w moim ignorowanym tickecie? Zadnego komentarza ze strony progreso na temat nie odpowiadania na maile.... Wlasnie przestala dzialac domena..... Dziekujemy Ci progreso.
  6. Witam. Z progreso jestem od kilku lat, w ciagu ostatniego roku nastapilo dramatyczne pogorszenie jakosci uslug, zwlaszcza czasu odpowiedzi na tickety, moj wyslany dnia 2010-04-14 / 18:44 do dzis nie dostal zadnej odpowiedzi. Dzwonilem tez do nich w tej sprawie, obiecali odpowiedziec w ciagu 24h - do dzis nic - to bylo tydzien temu. Najsmieszniejsze jest to ze w moim tickecie chodzi o to ze zaplacilem za serwer i jedna z domen karta i do dzis te faktury pokazuja sie jako nieoplacone w extranecie. Poprzednie ticekty tez byly zalatwiane w podobnym tempie. Moze pisanie tu cos da? Moj nick z progreso: karpiknet..... Moze ktos z progreso sie obudzi i dla odmiany zajmie sie obsluga klienta?
×